globalmoto_kveten





Téma: Praga
 
23.11.2008 v 13:42
Jaká máte zkušenosti z motocykly PRAGA? Kdo je vyrábí, ČR?
Předchozí
1 2
Následující

Praga

23.11.2008 v 13:49 | Nahoru | #1
Maj sídlo v Hostivaři..
Co se říká tak převodovky se sypou... podvozek nic moc..
ale nevim..
Doma mi nebručí
Aspoň ti to upnu

Praga

23.11.2008 v 13:58 | Nahoru | #2
Pragovka není koupil to nějaký týpek a říká tomu teď VM mimochodem se chystá dělat 450 Zde něco o tom

1 reakcí na tento příspěvek Praga

23.11.2008 v 14:06 | Nahoru | #3
Tak tak, Pragovka už pár let nevyrábí. (a ty ED250 jsou pekne predrazeny )

Edit: Hmm, tak koukam nejenom 250tky, ale tak když to někdo koupí: ED 430 Motorka koncepčně max. z roku 2003(ukončení výroby Pragovek), doporučená cena tenkrát 169000 Kč a on to někdo chce střelit dneska za 150de )

Naposledy editováno 23.11.2008 14:20:13

Praga

23.11.2008 v 15:11 | Nahoru | #4
Praga.. to jsme meli nakladak... vybornej stroj...
kdyz jsem s tim jezdim v 8mi letech po poli.. to bylo labuuuzoo...
a v zime kdyz se startovalo, tak jsme strkali zapaleny noviny do sani :D :D :D ....
jo, to byly casy.. na to nikdy nezapomenu

(reakce na) Praga

23.11.2008 v 17:36 | Nahoru | #5

Carlos.>Tak tak, Pragovka už pár let nevyrábí. (a ty ED250 jsou pekne predrazeny )

Edit: Hmm, tak koukam nejenom 250tky, ale tak když to někdo koupí: ED 430 Motorka koncepčně max. z roku 2003(ukončení výroby Pragovek), doporučená cena tenkrát 169000 Kč a on to někdo chce střelit dneska za 150de )



jak na to koukám tak bych dal tak 50 000,- Vůbec se mě to nelíbí, takový starý vzhledem.. Ale ta nová vypadá moc fajnově

Praga

23.11.2008 v 22:16 | Nahoru | #6
Pragovka byla moje první nová motorka, kupoval jsem(2001) u firmy Hamouz E.T. Prodávající pan Hamouz měl údajně nějaký vazby přímo na továrnu Praga. Bohužel na mě uďáli sviňárnu v podobě narychlo poskládanýho zmetku, kerej sem v prodejně neodhalil- nešla zařadit dvojka, což se dá opravit, zadní tlumič nebyl WP, ale nějaká noname čínská neseřiditelná sračka, a hlavně rám byl z vadnýho materiálu(v místě kde to kryly chladiče a nebylo to vidět byly hluboký zářezy jak od flexy, nejde to popsat, ale vidět tu prasárnu tak omdlíte) a v tomtéž místě byla, neuvěřitelný, díra kterou prosakoval olej oddělenýho mazání!!! K mý neuvěřitelný smůle mi ještě ten doma v garáži spadla, poměrně tvrdě, ze stojánku, čímž se urazila řadička, páčka spojky, levá stupačka atd a já tim přišel o možnost reklamace... Kvalita zpracování děsivá, jízdní vlastnosti neumim posoudit jelikož jsem to za krátko s obrovskou ztrátou prodal, snad jen, že motor měl zvláštní průběh výkonu kdy nejvyšší otáčky nepřinášely největší výkon a tak se zdálo, že motorka vůbec nejede... podotýkám, že šlo o "tupou" verzi která se odlišovala karbecem Jikov namísto Bingu. Dneska bych to nechtěl ani zadarmo, otázkou taky je
Co na to bude k sehnání za díly, hlavně do motoru. Má rada- NEBRAT!

Praga

25.11.2008 v 18:42 | Nahoru | #7
To je mi líto . Je lepší se takovím značkám vyvarovat. Uvažuji o nečem "zvláštním" (Praga, VOR, apod.),ale radeji zůstanu u japonců.

Praga

25.11.2008 v 22:22 | Nahoru | #8
to já měl s pragou opačné zkušenosti. motor i převodovka víc jak 30tis. km bez problému. Měl jsem ji od kluka, kterej se znal s borcama z Pragovky tak ji měl poctivě poskládanou a měl ji jakou druhou mašinu. byla to jedna z posledních vyrobených. pro začátek lepší jak nějaká ČZ. potom začnou chybět koně.

1 reakcí na tento příspěvek Praga

4.1.2009 v 19:06 | Nahoru | #9
potřebuju radu z ED250 se musí vyndat motor aby šel sundat válec?

(reakce na) Praga

4.1.2009 v 20:06 | Nahoru | #10
JENIKdt125R> nemusí.

Praga

4.1.2009 v 20:10 | Nahoru | #11
jo tak to VM racing , to je podnik miho strejce , vim ze do toho dela motory , vic nevim ..videl sem to u nej v dilne , myslim ze MX 610 ?

Naposledy editováno 04.01.2009 20:11:32

1 reakcí na tento příspěvek Praga

4.1.2009 v 20:51 | Nahoru | #12
JENIKdt125R> nemusí.

a musí se vyndat svorníky?
JENIKdt125R> pokud chces sundat hlavu, musis spustit motor vepredu. tzn. povolit tri srouby, dva vepredu (trojuhelnicky) a dlouhy pod motorem. dej si pozor na ten pod motorem, vypadnou dva stredici valecky, kazdy jinak dlouhy abys pri skladani vedel ktery na kterou stranu. proc chces sundavat valec? pro kontrolu nikasilu staci sundat vyfuk a kouknout do valce, pokud kvuli vyvrtanym diram chlazeni ve valci, tak ty dodelavali v pragovce vsechny.

pro ostatni: Praga ED250 je na svoji dobu nejlepsi cesky enduro motocykl. motor JAWA 250/593 vodnik. ostatni dily jsou totozne s motocyklem Yamaha TT600R (vidle, brzdy, packy). chladice jsou z KTM.

(reakce na) Praga

5.1.2009 v 11:09 | Nahoru | #14
dejw> odešlo mi těsnění,proto potřebuju sundat válec

1 reakcí na tento příspěvek Praga

5.1.2009 v 11:17 | Nahoru | #15
Chápu, že to je na českou motorku povedenej kousek(ovšem ve srovnání se zahraniční spíše podprůměr na svojí dobu) , ale to snad neospravedlňuje ty šílený ceny,který za to lidi chtěj?
TADY

Nedávno tu někdo chtěl za 610ku tolik kolik stála nová v roce razdva a za kolik se dneska prodávaj fungl nový mašiny,který jsou už o několik tříd někde jinde

Naposledy editováno 05.01.2009 11:17:19

(reakce na) Praga

5.1.2009 v 12:19 | Nahoru | #16
Carlos.>
Ty ale zapominas ze cesi jsou nackove a ze tyhle motorky jsou pomalu ale jiste zberatelske rarity.. za soutezni jawy plati lidi taky cifry i pres 200000,- a jsou to motorky absolutne nepouzitelny.. bohuzel touhle nemoci trpi i muj otec.. prinese zrezlej vrak a s vitezoslavnym pohledem rekne ze to stalo 30tisic... no hruza
Samozrejme pragy jsou na jezdeni k nicemu, kdybys ale mel doma ulozenku tak za ni za deset let dostanes treba pul mega..

1 reakcí na tento příspěvek Praga

6.1.2009 v 08:53 | Nahoru | #17
fidelED250> jasny

Carlos> ED250 v inzeratu za 78 je opravdu hodne, navic je zavrena a na Jikovu...Navic mam pocit ze zrovna tuhle jsem osobne videl minuly rok na podzim a chtel za ni 72tis. Ma opravdu najeto 4tis km, je jak nova. nove staly 109tis Verim ze i za 78 si majitele najde.

Co se tyce zrovna 610CD tak co ja vim tak jsou v republice 3 (slovy tri kusy). Pokud bys mel celou sbirku 250,410,610 tak verim ze za par let jako kommletni sbirku bys za to pul mega mohl dostal od nejaky ho silenyho nemcoura.

(reakce na) Praga

6.1.2009 v 09:57 | Nahoru | #18
dejw> motor spouštět nemusíš. Odděláš věci nad motorem co jsou na rámu. Myslím že je to jen indučka. Pak jde válec v pohodě ven i s klapkou.

dejw>fidelED250> jasny

Carlos> ED250 v inzeratu za 78 je opravdu hodne, navic je zavrena a na Jikovu...Navic mam pocit ze zrovna tuhle jsem osobne videl minuly rok na podzim a chtel za ni 72tis. Ma opravdu najeto 4tis km, je jak nova. nove staly 109tis Verim ze i za 78 si majitele najde.

Co se tyce zrovna 610CD tak co ja vim tak jsou v republice 3 (slovy tri kusy). Pokud bys mel celou sbirku 250,410,610 tak verim ze za par let jako kommletni sbirku bys za to pul mega mohl dostal od nejaky ho silenyho nemcoura.



Nevěřim, že tohle může někdo rozumnwj koupit-podívej se na ceny VORů, to je prakticky totéž co Praga- taky zkrachovalej výrobce a ty lidi se toho zbavujou takřka zadarmo,že to nikdo nechce. A jestliže stála nová 109 a teď za to chce 78 tisíc tak to je už totální výsměch, když za stejnou cenu se daj sehnat dva roky starý modely endur s ani ne polovinou najeto, co stály nový kolem 140ti tisíc...

Praga

6.1.2009 v 13:02 | Nahoru | #20
mira008> a nebo tak. ja to delal tak, pac jsem ho mel venku komplet

Carlos.>uvidime kam pujdou ceny Pragovek, ale zatim si stale drzi na cene okolo 50tis.

Praga

19.1.2009 v 10:49 | Nahoru | #21
scháním masku na ostrou verzi pragovky,nevíte o nějaké? dík

Praga

20.1.2009 v 16:14 | Nahoru | #22
Pár info mám taky na stránkách

VM 610

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praga

20.1.2009 v 17:53 | Nahoru | #23

Carlos.>dejw>fidelED250> jasny

Carlos> ED250 v inzeratu za 78 je opravdu hodne, navic je zavrena a na Jikovu...Navic mam pocit ze zrovna tuhle jsem osobne videl minuly rok na podzim a chtel za ni 72tis. Ma opravdu najeto 4tis km, je jak nova. nove staly 109tis Verim ze i za 78 si majitele najde.

Co se tyce zrovna 610CD tak co ja vim tak jsou v republice 3 (slovy tri kusy). Pokud bys mel celou sbirku 250,410,610 tak verim ze za par let jako kommletni sbirku bys za to pul mega mohl dostal od nejaky ho silenyho nemcoura.

Nevěřim, že tohle může někdo rozumnwj koupit-podívej se na ceny VORů, to je prakticky totéž co Praga- taky zkrachovalej výrobce a ty lidi se toho zbavujou takřka zadarmo,že to nikdo nechce. A jestliže stála nová 109 a teď za to chce 78 tisíc tak to je už totální výsměch, když za stejnou cenu se daj sehnat dva roky starý modely endur s ani ne polovinou najeto, co stály nový kolem 140ti tisíc...



no... s VORama bych to nesrovnával, VORy byly highend stroje s titulama... naproti tomu Pragy byly mrd*** kde kromě vidlic, chladičů, a případně zadního tlumiče(tam kde bylo WP)totální šity. Společný to má si jen to, že obojí krachlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praga

20.1.2009 v 18:00 | Nahoru | #24

M6>Carlos.>dejw>fidelED250> jasny

Carlos> ED250 v inzeratu za 78 je opravdu hodne, navic je zavrena a na Jikovu...Navic mam pocit ze zrovna tuhle jsem osobne videl minuly rok na podzim a chtel za ni 72tis. Ma opravdu najeto 4tis km, je jak nova. nove staly 109tis Verim ze i za 78 si majitele najde.

Co se tyce zrovna 610CD tak co ja vim tak jsou v republice 3 (slovy tri kusy). Pokud bys mel celou sbirku 250,410,610 tak verim ze za par let jako kommletni sbirku bys za to pul mega mohl dostal od nejaky ho silenyho nemcoura.

Nevěřim, že tohle může někdo rozumnwj koupit-podívej se na ceny VORů, to je prakticky totéž co Praga- taky zkrachovalej výrobce a ty lidi se toho zbavujou takřka zadarmo,že to nikdo nechce. A jestliže stála nová 109 a teď za to chce 78 tisíc tak to je už totální výsměch, když za stejnou cenu se daj sehnat dva roky starý modely endur s ani ne polovinou najeto, co stály nový kolem 140ti tisíc...

no... s VORama bych to nesrovnával, VORy byly highend stroje s titulama... naproti tomu Pragy byly mrd*** kde kromě vidlic, chladičů, a případně zadního tlumiče(tam kde bylo WP)totální šity. Společný to má si jen to, že obojí krachlo


No vidíš, a za starou Pragovku dostaneš víc prachů než za starýho olítanýho VORa

(reakce na) Praga

21.1.2009 v 09:10 | Nahoru | #25

Carlos.>M6>Carlos.>dejw>fidelED250> jasny

Carlos> ED250 v inzeratu za 78 je opravdu hodne, navic je zavrena a na Jikovu...Navic mam pocit ze zrovna tuhle jsem osobne videl minuly rok na podzim a chtel za ni 72tis. Ma opravdu najeto 4tis km, je jak nova. nove staly 109tis Verim ze i za 78 si majitele najde.

Co se tyce zrovna 610CD tak co ja vim tak jsou v republice 3 (slovy tri kusy). Pokud bys mel celou sbirku 250,410,610 tak verim ze za par let jako kommletni sbirku bys za to pul mega mohl dostal od nejaky ho silenyho nemcoura.

Nevěřim, že tohle může někdo rozumnwj koupit-podívej se na ceny VORů, to je prakticky totéž co Praga- taky zkrachovalej výrobce a ty lidi se toho zbavujou takřka zadarmo,že to nikdo nechce. A jestliže stála nová 109 a teď za to chce 78 tisíc tak to je už totální výsměch, když za stejnou cenu se daj sehnat dva roky starý modely endur s ani ne polovinou najeto, co stály nový kolem 140ti tisíc...

no... s VORama bych to nesrovnával, VORy byly highend stroje s titulama... naproti tomu Pragy byly mrd*** kde kromě vidlic, chladičů, a případně zadního tlumiče(tam kde bylo WP)totální šity. Společný to má si jen to, že obojí krachlo
No vidíš, a za starou Pragovku dostaneš víc prachů než za starýho olítanýho VORa



no já bych si... s čirýho fanatismu klidně VORa koupil... jako vozdobu do garáže , ale nejsou, aspoň na motoinzerci ne... a takovou 04 s chromovanym rámem na ohlinsech jsem v bazaru neviděl nikdy...

Praga

21.1.2009 v 10:43 | Nahoru | #26
no aby to bylo na ozdobu tak by to chtelo este novy polepy a plasty coz asi bude problem na VORa ne?

Praga

21.1.2009 v 10:46 | Nahoru | #27
polepy muzes nechat udelat na zakazku. A ja co jel na VoRu 450 tak jsem byl spokojenej, rekl bych az nadcasova motorka.

Praga

19.2.2009 v 12:59 | Nahoru | #28
Zdravím
Potřebuju poradit,potřebuju u pragovky vyndat motor a nejde mi ven ta osa co je na ní kyvka a motor,je v rámu ještě závit nebo stačí jen vyrazit?

Praga

19.2.2009 v 16:29 | Nahoru | #29
stačí vyrazit, ale jde to dost blbě. hlavně neznič závit. pak to dobře namaž a aspoň jednou za rok vyndej a namaž.

Praga

19.2.2009 v 17:50 | Nahoru | #30
díky,jdu to zkusit
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist