2 reakcí na tento příspěvek Tlak v pneu na okruh
1 reakcí na tento příspěvek Tlak v pneu na okruh
Dawe02>gorkin> az takhle, protoze kdyz ti treba nekdo napise 2.1/1.9 a ty budes jezdit tempo ze to poradne nezahrejes, bude ti to akorat tak plavat. Kazda pneu je take jina, ale jako zlaty stred bych rekl -0.2 od nominalu, kdyz jsi normalni hobbik (pocitam Brno tak 2:30)
záleží i na váze ??? a obsahu ??? na zx 6 r 2007 !!!
1 reakcí na tento příspěvek Tlak v pneu na okruh
když je budeš mít tvrdší tak když to budeš přesírat v zatáčce tak ti to bude trochu klouzat a budeš vědět že si na hraně, když je budeš mít ufouklé, tak to bude sedět déle,ale pak najednou letíš a už to nechytneš
1 reakcí na tento příspěvek Tlak v pneu na okruh
edit: nemam nahrejvaky, samosebou, takze udaje, kdyz nejaky, tak za studena bych prosil...
Naposledy editováno 10.03.2011 15:31:38
1 reakcí na tento příspěvek Tlak v pneu na okruh
Rekl bych ze tlaky 'podle vyrobce motorky' a okruhove jezdeni nejdou moc k sobe, zvlast kdyz bude teplo.
2 reakcí na tento příspěvek Tlak v pneu na okruh
Na okruhu se rika u silnicnich gum ze by se meli cirka 2 desetiny ubrat, (2.1/2.3) ale hlavne tam se VYRAZNE lisi tlak po zahrati. Zaroven jsou vetsi rozdily na zadku. Takze ja kdyz prijedu na okruh, tak tam baj vocko za studena necham 2.1/2.1, premerim to po dojezdu kdyz je to ohrate podle toho jak jezdim ja, a pripadne podle toho jak gumy vypadaj / jak se na nich citim jeste malinko uberu zadek.
M5ky na lausitzu mi fungovali bajecne ...
Zatimco dragon supercorsy v moste se zrejme prehrejvali, a nedokazal jsem s tim nic udelat (a nakonec me i pustili :( ) Pravda v moste tekl i asfalt :(
Hawk píše: Tu vyšel zajímavé článek téměř k tématu http://www.okruhari.cz/clanky/item/zahivani-pneumatik.html
Hezky clanek. Ale s drobnou nepresnosti:
Mezi studenou a zahřátou pneu (74 stupňů) je pak rozdíl 0,2 – 0,3 baru v tlaku.
Bude to takrka presne o 0,54 baru pro 2 bary za studena.