2 reakcí na tento příspěvek Nova trieda 250 4t
Vespa > No neviem ako to je s tymi 250tkami s udrzbou. Nasiel som to len dnes a celkom sa mi to pozdava. Mozno by som aj do niecoho takeho siel. Vecer budem s kamosmi co jazdia MSR enduro ci ako sa tomu nadava tak co to povyzvedam v zime budem mat o com rozmyslat ))
nejake foto:
[URL=
1 reakcí na tento příspěvek Nova trieda 250 4t
1 reakcí na tento příspěvek Nova trieda 250 4t
1 reakcí na tento příspěvek Nova trieda 250 4t
Elvis > ved im ide hlavne o to "spratat" dvojtakty z tohto sveta. I ked dvojtakt je motor s velkym M. Ale co uz ked nema uplatnenie v "civilnej" sfere.
Michal #5 > ja som cital regule na uem ale teraz som si vsimol clanok na motoracing. A ano asi mas pravdu nepise sa v pravidlach ze je nutne pouzit ram z krosky. Ale na zaciatok by som moto skladal z toho ramu. Na nete je hafo navodov na stavbu tzv. MonoGP (pekny nazov) z CRF450 tak by som si to pouzil na CRF250 v EU podmienkach.
Naposledy editováno 04.11.2008 23:03:49
1 reakcí na tento příspěvek Nova trieda 250 4t
2T je prostě lehčí, pro závodní použití mnohem levnější, bez zbytečných setrvačných hmot jako jsou například ventily pohony vaček a podobné nesmysly...
Nezlobte se, ale je to tak, prostě už jen z toho principu motoru, lze za lerativně levný peníz realizovat určitý projekt, který v podobě 4T je asi tak 10x dražší než u 2T.
Co kdyby v MotoGP jeli spolu s 4T 800ccm, taky 2T 800???
No nebyla by to práda!!!
Takovy motor pro silnicni pouziti je potreba cely predelat. Snizit kompres,predelat casovani a o naprevodovani prevodvky ani nemluve. V konecnym dusledku by z toho motoru zustal jenom obal