Téma: Nova trieda 250 4t
 
4.11.2008 v 15:04
Co hovorite na novu triedu cestnych 250 4t? Ma to byt nova ekonomicka trieda, zaklad je z krosiek 250tiek ktore su za zaujimavu cenu. Meni sa tam len predok zadny tlmic stupacky, kolesa a nahodia sa laminaty. Celkom sa mi to pozdava. Buduci rok sa bude premierovo jazdit len ME ale mozno od 2010 aj MCR. Pretekanie za relativne lacne peniaze. Uz dali aj nejake technicke data na oficialnu stranku UEM. Vyzera to fakt zaujimavo.

Nova trieda 250 4t

4.11.2008 v 15:56 | Nahoru | #1
Nejezdí se to se 450 4T???

Nova trieda 250 4t

4.11.2008 v 16:12 | Nahoru | #2
Zrovna 4T 250tky jsou na provoz nejdražší stroje vůbec, a když si představím že budou rvaný pořád na doraz na okruhu tak to moc ekonomický nebude..

2 reakcí na tento příspěvek Nova trieda 250 4t

4.11.2008 v 16:38 | Nahoru | #3
Plejba > No v USA sa jazdi to iste ale tam maju ako pises 450 4t oni tam uz maju za sebou jednu regularnu sezonu. V europe sa budu jazdit 250tky , ale zaklad je ten isty napr. z hondy CRF450/250 a tych je veeela ci uz pouzitych alebo novuckych za podstatne lepsie peniaze ako nejake 125 GP napr.

Vespa > No neviem ako to je s tymi 250tkami s udrzbou. Nasiel som to len dnes a celkom sa mi to pozdava. Mozno by som aj do niecoho takeho siel. Vecer budem s kamosmi co jazdia MSR enduro ci ako sa tomu nadava tak co to povyzvedam v zime budem mat o com rozmyslat ))

nejake foto:
[URL=

Nova trieda 250 4t

4.11.2008 v 16:54 | Nahoru | #4
Z krosek je jen motor všechno ostatní je speciál. víc je na motoracing Je to něco na způsob minimona.

Nova trieda 250 4t

4.11.2008 v 18:22 | Nahoru | #5
to vypada zajimave

Nova trieda 250 4t

4.11.2008 v 18:59 | Nahoru | #6
By me zajimalo na kolik takova ekonomicka motorka vyjde Kdyz si koupim starsi sestku v laminatech, tak ji mam za par korun a je s ni mnohem vic srandy, nez s takovou ekonomik motorkou, ktera bude jeste drazsi

(reakce na) Nova trieda 250 4t

4.11.2008 v 19:37 | Nahoru | #7
ope>Pokud si myslis ze to bude levnejsi nez 125GP tak si vedle jak ta jedle. Dvoutakty nejsou vubec drahe motorky jen je problem ze v cesku vymreli lidi kterym se chce sroubovat.Kazdy umi jen zajit do obchodu a koupit novou vacku,pist,ventily,atd.4-taktní 250 bude mít na okruhu menší životnost než většina 2-taktů a náhradní díly jsou drahé.

1 reakcí na tento příspěvek Nova trieda 250 4t

4.11.2008 v 19:56 | Nahoru | #8
Provozně to bude pálka, ale pořád je to nejlevnější způsob jak nahradit 125 4T třídou. Podle toho co to vydrží v motokrose tak to bude co závody to repase.

1 reakcí na tento příspěvek Nova trieda 250 4t

4.11.2008 v 22:15 | Nahoru | #9
No tak som sa co to opytal krosarov. A ano musim uznat ze amici s 450 4t to maju lepsie. 250 4t ma mensiu zivotnost a co nechapem tak diely na nu su drahsie ako na 450 4t. A z krosiek je tam aj ram, vyfuk , chladic atd. Fakt sa tam meni len vidla, zadny tlmic, kolesa napr. z R6 aj s brzdicom (povoleny je len jeden brzdic na koleso) stupacky tam pasuju z 954ky RR a cele sa to obali s laminatmi co sa da s miernymi upravami pouzit z 250RS Hondy.

(reakce na) Nova trieda 250 4t

4.11.2008 v 22:29 | Nahoru | #10
Michal #5> Akorat ze to bude o dost pomalejsi nez 125GP, a kola z R6 na to dat nemuzes bo ty sou dost tezke a celkove tam musi byt snaha o co nejmensi moto. Pokud to bude vetsi nez 125GP tak to nema cenu. Pojede to tak na urovni mita nebo RS125 ale za nekolikanasobne penize

(reakce na) Nova trieda 250 4t

4.11.2008 v 22:38 | Nahoru | #11
ope> Podle toho jak jsem pochopil ten článek na motoracingu, tak oproti americe je tady ještě změna v tom, že použitý musí být pouze sériový motor, který je zakázáno dále upravovat. Rám a všechno ostatní může být speciál.

1 reakcí na tento příspěvek Nova trieda 250 4t

4.11.2008 v 22:46 | Nahoru | #12
Kdyz by to byly alespon 250 2t, tak by to mohlo byt zajimavejsi.... hlavne nevim jak moc je vhodny na okruh motor z krosky bez uprav, ktery tahne jako krava odspodu a nahore mrtvo... nebo se pletu? nemam s crosem moc zkusenosti... zatim sem mel vzdycky silnici. A taky nevim, jestli by sel jednobuch z krosky nejak snadno upravit na vetsi tocivost na ukor vykonu dole... myslim ze ten motor je proste konstrukcne stavenej hlavne na ten silnej spodek, ne?

Nova trieda 250 4t

4.11.2008 v 23:01 | Nahoru | #13
No uvidi sa buduci rok bude premierovy.
Elvis > ved im ide hlavne o to "spratat" dvojtakty z tohto sveta. I ked dvojtakt je motor s velkym M. Ale co uz ked nema uplatnenie v "civilnej" sfere.

Michal #5 > ja som cital regule na uem ale teraz som si vsimol clanok na motoracing. A ano asi mas pravdu nepise sa v pravidlach ze je nutne pouzit ram z krosky. Ale na zaciatok by som moto skladal z toho ramu. Na nete je hafo navodov na stavbu tzv. MonoGP (pekny nazov) z CRF450 tak by som si to pouzil na CRF250 v EU podmienkach.

Naposledy editováno 04.11.2008 23:03:49

(reakce na) Nova trieda 250 4t

4.11.2008 v 23:03 | Nahoru | #14
Elvis.> Hlavní problém je životnost neviděl bych problém posunutí otáček ještě dál, ale všechny 250 4T točí kolem 13tis a to na jednoválec není málo. Jsem na to zvědavej, uvidíme na jaře jak se to chytne.

Nova trieda 250 4t

4.11.2008 v 23:08 | Nahoru | #15
Jo ja po tomhle pokukoval v souvislosti se zavodama supermono a dokonce v jednom servisu kam sem jezdil staveli z mita, do kteryho nacpali motor z husabrka 450 jedno vonavoucky mono Ale fakt si nedokazu predstavit jak to jede.... V horicich sem na to koukal a vyjezdy z kazdy zatacky ty velky mona jezdili bud power driftem a nebo s predkem ve vzduchu, ale na rovinkach mrtvo a kde nic tu nic... Ale do tech velkejch supermon se prej davaj vetsi motory nez z 450 konkretne prej z DR big nebo jak se ten bazmek jmenuje

1 reakcí na tento příspěvek Nova trieda 250 4t

8.12.2008 v 23:45 | Nahoru | #16
Moravak ma pravdu, je to nesmysl, GPéčko 125 bude mít vždy vyšší výkon než nějaká onanie na 4T...což je dnešní trend!!!

2T je prostě lehčí, pro závodní použití mnohem levnější, bez zbytečných setrvačných hmot jako jsou například ventily pohony vaček a podobné nesmysly...

Nezlobte se, ale je to tak, prostě už jen z toho principu motoru, lze za lerativně levný peníz realizovat určitý projekt, který v podobě 4T je asi tak 10x dražší než u 2T.

Co kdyby v MotoGP jeli spolu s 4T 800ccm, taky 2T 800???

No nebyla by to práda!!!

Nova trieda 250 4t

8.12.2008 v 23:49 | Nahoru | #17
No samozřejmě 2T by neměli omezení trakce !!!

Nova trieda 250 4t

9.12.2008 v 06:42 | Nahoru | #18
pokud nekdo naridi,ze se musi jet seriovy motokrosovy motor v silnici,tak nevi,o cem mluvi. Vzdyt to jede jenom od spodu.
Takovy motor pro silnicni pouziti je potreba cely predelat. Snizit kompres,predelat casovani a o naprevodovani prevodvky ani nemluve. V konecnym dusledku by z toho motoru zustal jenom obal

(reakce na) Nova trieda 250 4t

9.12.2008 v 11:09 | Nahoru | #19
ope>jinak je to vysoke jako stafle

(reakce na) Nova trieda 250 4t

14.2.2009 v 23:11 | Nahoru | #20
Jezatec> To by asi nešlo 800 4T proti 800 2T.... Už 600 2T 4V by těm slavným MOTO GP dal neskutečnou šišku natož 800 2T!!!

Nova trieda 250 4t

15.2.2009 v 11:07 | Nahoru | #21
no nápad je to zajímavej ale ty motory na to nebudou. Představa že malýho 4t drží celou rovinku někde na hraně omezovače.. Už jen když to slyšim někde na trati jak to prská a chrčí na omezovači celou "rovinku" natož pak na asfaltu. No bude to motor na jeden víkend.

Nova trieda 250 4t

27.2.2009 v 22:14 | Nahoru | #22
na te technicke komisi,kde takovy nesmysl vymysleli a schvalili asi sedi stejni chytraci jak u nas v parlamentu,proc zavodit levne s dvoutakty?at jezdi na tom,co prinese vyrobcum vetsi zisky,jeste se k tomu prida par pitomcu cervenozelenych a to uz opravdu budem nahrani,tady je ale temer jiste,ze do nejake levne tridy 250-4t snad nikoho nenalakaji,kdo ma rozum,vi ze je to financni sebevrazda
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist