globalmoto_kveten





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.9.2011 v 09:31 | Nahoru | #5101

Nik333 píše: radi5, Prasous: co, podle vas znamena adekvatne pridany plyn?

A jeste by me zajimalo co se stane, kdyz jezdec hodne vysedava a k tomu prida hodne velky naklon, misto toho aby se snazil mit motorku vice narovnanou..?



no ono si jaksi nemuzes v zatacce vymyslet ze takhle vysednes a jeste to takhle naklonis a tak to projedes, je to proste rovnovaha sil... tzn vetsi vysdnuti pri stejne rychlosti prujezdu zatackou = mensi naklon moto. vetsi vysednuti a vetsi naklon = jedes vetsi rychlosti, protoze kdyby ne tak bys tu zatacku zaviral...

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.9.2011 v 09:32 | Nahoru | #5102
tak ja s botama problem nemam,teda musim před zatackou dat jen špičku boty na stupnu,je fakt že sem musel kvuli tomu koupit přepačko od PP

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.9.2011 v 10:52 | Nahoru | #5103
Nik333> V každé zatáčce bys měl mít nějaké procento plynu (prostě aby byla motorka v tahu) abys odlehčil předku a tím vyloučil pád "na předek"...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.9.2011 v 11:01 | Nahoru | #5104
Prasouš> ..no..to ja normalne delam.. taky abych mel natazenej retez a nemusel se prat s reakci na pridani plynu.. Ale treba ted v sobotu v Brne pri tech prvnich jizdach jsem parkrat ten plyn proste uplne pustil, abych mohl motorku jeste vic sklopit, protoze jsem byl proste dlouhej.. Bylo to poprvy, moto jsem moc neznal..resp seznamoval jsem se s ni, a proste jak nechtela zatacet, a sklapet se...tak jsem ji ubral plyn plne na nulu, abych ji vubec zlomil dolu a vesel se..
Normalne se taky snazim dycky ten plyn mit nepovolenej..aby byl aspon natazenej retez

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.9.2011 v 11:07 | Nahoru | #5105
Nik333> kolik plynu aby v zatáčce byla motorka tak akorát trochu v tahu?
to za a) poznáš citem, ale pro ilustraci za b) někde uváděli, že je to plynu tolik, aby přitom byla motorka v podobnym tahu, jako když na pětku šestku dáváš na litrovym sportu plnej při 4-5 tisících otáčkách...
... což ale může bejt zajímavý, porovnáš-li ten tah u R1 04,05 vs GSXR K5,6 vs 1198 nebo RC8R
(z toho mi jaksi logicky vyplývá, že nejrychleší průjezdy zatáček musej bejt na VMax, MT01 nebo RocketIII )

Naposledy editováno 06.09.2011 11:30:02

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.9.2011 v 14:50 | Nahoru | #5106
V pohode, ja jen, ze jsem minuly tyden hodil v Brne tlamu. Myslim, ze to je devata zatacka, proste na Cecku jak je to eso. Konkretne v te prave v miste kde se zacina akcelerovat. Bylo to v zavode, klopim, klopim a najednou lezim a vubec nevim proc, z prvu jsem daval vinu zadni gume a tlaku, ktery byl vetsi, ale rikam si, ze bych dostal spis asi hasana. Pak tomu jizdnimu stylu, pri kterem jsem se snazil rvat hlavu k riditku co to slo, ale k tomu klopil jak smyslu zbavenej(proste zavod) rikal jsem si jestli jsem to moc nehrotil a neodlehcil zadni kolo nebo nepretizil predni. Nebo jestli to bylo na predek a ja si to neuvedomuju..

Mozna mate nekdo podobnou zkusenos, rad bych se k necemu dobral, abych se mohl te chybe priste vyvarovat.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.9.2011 v 14:58 | Nahoru | #5107
Nik333> to je hodne mlhave, kdyz ani nevis jestli jsi spadl na predek nebo zadek.
Kazdopadne pokud jsi uz dost akceleroval, tak tipuju spis ten zadek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.9.2011 v 15:36 | Nahoru | #5108

Nik333 píše: V pohode, ja jen, ze jsem minuly tyden hodil v Brne tlamu. Myslim, ze to je devata zatacka, proste na Cecku jak je to eso. Konkretne v te prave v miste kde se zacina akcelerovat. Bylo to v zavode, klopim, klopim a najednou lezim a vubec nevim proc, z prvu jsem daval vinu zadni gume a tlaku, ktery byl vetsi, ale rikam si, ze bych dostal spis asi hasana. Pak tomu jizdnimu stylu, pri kterem jsem se snazil rvat hlavu k riditku co to slo, ale k tomu klopil jak smyslu zbavenej(proste zavod) rikal jsem si jestli jsem to moc nehrotil a neodlehcil zadni kolo nebo nepretizil predni. Nebo jestli to bylo na predek a ja si to neuvedomuju..

Mozna mate nekdo podobnou zkusenos, rad bych se k necemu dobral, abych se mohl te chybe priste vyvarovat.



Jestli jsi spadnul v ty pravy po schwantzu, ta ma 2 zaludnosti. Je negatovne klopena, a je hrbolata. A pak se tam cloveku otvira kopec takze pocitove "topi co muze".

Takze stat se tam muze spousta veci, zacinaje velkym naklonem (s negativnim sklonem se to ur odhaduje), ztrata adheze (na tech hrbolech neni problem), a nebo urvani zadku v dusledku necitlive akcelerace.

Ale jak pise Dave, tezko rict kdyz si sam nejsi jisty co se stalo.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.9.2011 v 15:55 | Nahoru | #5109
Ozzy_> no.. myslim ze pravoou kapotu jsem si odrel hlavne v tyhle zatacce..

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.9.2011 v 16:01 | Nahoru | #5110
Ne, ne bylo to eso pred sjezdem ke Schwoncovce(jeste stadion).No nevim vzdy mi gumy daly vedet, ze klouzou, treba alym podklouznutim. Ted jsem jel poprve KR108 a nic, zadnej naznak a najednou tlama. Predek byl Superbike sc3 po trech celych dnech. Vim, ze je to tezke analizovat, ale tak treba uz se neco podobneho nekomu stalo taky..

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.9.2011 v 16:03 | Nahoru | #5111
Nik333> mohly byt vic nahustene nez bylo treba. Ony ty pneu velmi dobre drzi, ale ten region kde klouzou pomalu a predvidatelne je minimalni.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.9.2011 v 17:14 | Nahoru | #5112
To me z prvu taky napadlo. Vyrobce udava foukat zadek 1.6 za tepla, kdyz jsem se bavil s Halbichem, tak rikal at to upustim na 1.3/1.4 zdalo se mi to hodne malo tak jsem tam poslal 1.5.. Ale treba Kolda rikal ze ten tlak neni takova traga, ze by to akorat vic klouzalo. Tak nejak nevim, me to klouzlo jednou a vic nez je zdravo :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.9.2011 v 17:28 | Nahoru | #5113
Nik333> KR108 je TOP guma s perfektní odezvou. Pro zajímavost a srovnání - na nejtvrdší směsi jsem na nich jel v r.2009 v Brně několik kol (20) v závodě CEC v rozmezí 2:10-2:12. Můj osobák na měkčích D211 byl jen o 0,5s lepší. V Brně ten slick KR funguje špičkově i tvrdší... Naopak tvrdší je čitelnější a pomáhá zatáčet -- člověk se míň namáhá, když včas přidáš akorát plyn a plynule jdeš až do plného - zadek se jakoby smýká (ale hodně předvídatelně) a natáčí ti tak motorku směrem dovnitř -- nejsi pak tolik širokej na výjezdu! Se super gumou bys tohle neměl a mohlo by se stát, že moc gripu tě pak paradoxně nese ven ze zatáčky, protože jako amatéři tý pneu nenaložíme na výjezdu tolik, kolik je třeba k dobrý stopě a ovladatelnosti. Toť moje skromné poznatky

Jízda se "super gumama" se dá ale naučit, ale na to asi nebudeš mít peníze, protože to vyžaduje odrovnávat stále vagóny gum a dávat pořád nový! A znám pár šťastných příkladů, kdy tahle "fylozofie" skutečně pomohla a ti kluci jezděj časy, který ještě před dvouma rokama byly z říše snů!

Tu je ten zázračný slick z onoho závodu CEC..

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.9.2011 v 17:35 | Nahoru | #5114

radi5 píše: Jak? Hlavu o půl metru víc do zatáčky a o půl metru víc dolů. Pak bude vlastní náklon motorky mnohem menší. Ale ono se to hezky kecá......





Čoeče, to je moc hezký.. Tohle jsou ale ti největší profíci. Já to takhle nestihnu, když se jedná o vracák.. Možná to nemám tak dobře vyvážený a více se s tím "peru", než uměj MotoGP speciály. Nemožno posoudit

Někdy si připadám jak kokot, jak z toho slejzám, ale zjišťuju, že to jde jen v některých zatáčkách (rychlých) a musím se na to soustředit. Pak ale přijde vracák nebo přehazovačka, kdy prostě na vrcholu tu motorku držím jakoby silou a to nejde ani náhodou aplikovat pohyby, co se tady nabízej.. Nebo možná jdou, ale ve výsledku to bude pomalejší Na příroďácích je spousta zatáček, kde ani nejde štýl s hlavou půl metru pod řidítkem aplikovat.

A zase když si vzpomenu, kolik těhle Pepíků s loktem na zemi jsem si už předjel, tak mě to asi tolik bolet nemusí Ale chápu, že ve výsledku je ten "Stoner" styl asi to nejúčinnější, co kdy kdo jezdil (na moderních gumách)..

Naposledy editováno 06.09.2011 17:35:37

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.9.2011 v 17:36 | Nahoru | #5115

Prasouš píše: Nik333> V každé zatáčce bys měl mít nějaké procento plynu (prostě aby byla motorka v tahu) abys odlehčil předku a tím vyloučil pád "na předek"...


SPIJKER> jojo, tohle byla pricina meho vubec prvniho padu na okruhu.. potreba akutne utahnout zatacku + zadny plyn + prilis velky naklon(dle jezdce co jel za mnou)=pad na predni kolo..
od te doby mam porad minimalne pridano

Naposledy editováno 06.09.2011 17:38:04

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.9.2011 v 18:53 | Nahoru | #5116
Perňa_81> KR108 az na letosni edici 2011, ktera se nejak nepovedla, kazdy vychvaluje do nebes ja s ni byl taky spokojen. Jen skoda me neprijemnosti, ale nebudu to hned pripisovat prave jim..

Zeptam se mozna hlope, ale da se zbuchnout na podklouznuti zadniho kola bez hasana? Proste jako na predek..?

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.9.2011 v 19:17 | Nahoru | #5117
Nik333> da, kdyz je naklon tak velky, ze te to jeste nema silu vykopnout a plynu neni brutalne moc

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.9.2011 v 20:29 | Nahoru | #5118

Nik333 píše: Perňa_81> KR108 az na letosni edici 2011, ktera se nejak nepovedla, kazdy vychvaluje do nebes ja s ni byl taky spokojen. Jen skoda me neprijemnosti, ale nebudu to hned pripisovat prave jim..

Zeptam se mozna hlope, ale da se zbuchnout na podklouznuti zadniho kola bez hasana? Proste jako na predek..?



Da, studena guma (dagoon supercorsa) me takhle "vypekla" v moste ve vracaku. Proste bez naznaku varovani v naklonu ulitla a ja si dal raminko Ale to je samo jezdecka chyba (nezahrata guma) a nema nic spolecnyho s tvym pripadem, protoze ty si studeny gumy nemel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.9.2011 v 07:06 | Nahoru | #5119

SPIJKER píše: ...kdyby nekdo mel zajem.. mam doma vsechny 3 knihy od Eugena Wendmanna Im roten Bereich, Der schwarze Weg a Am Limit.. ...kdo by mel zajem, knihy rad daruji.. at jeste nadelaj dalsi radost


pořád to platí? v němčině bych si něco rád počet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.9.2011 v 08:09 | Nahoru | #5120

Nik333 píše: Perňa_81> KR108 az na letosni edici 2011, ktera se nejak nepovedla, kazdy vychvaluje do nebes ja s ni byl taky spokojen. Jen skoda me neprijemnosti, ale nebudu to hned pripisovat prave jim..

Zeptam se mozna hlope, ale da se zbuchnout na podklouznuti zadniho kola bez hasana? Proste jako na predek..?



Já jsem takhle podobně upadl v Brně na stadionu v nekonečné levé...jel jsem v plném náklonu a naráz jsem se válel v kačírku...ale jak říká Michal Filla: jak jsi moc dlouho v zatáčce, nebo se dlouho nic neděje, tak je něco špatně...

Perňa: Taky jsem dal osobák v Brně na KR 6838... ale po zkušenosti z Pannonky, věřím, že kdybych tam měl 7712, tak jsem zas o vteřinový chloupek rychlejší...
Na Pannonce jsme se první den učili trať a tak jsem si tam dal 6838 a říkám si, to bude stačit. Ale bylo fakt vedro a ta guma klouzala, ani jsem nebyl na koleně. A tak jsem se za celý den dostal na 2:06 a měl jsem z toho fakt mizerný pocit. Celý den furt jednou nohou v kačírku Na druhý den jsem si dal 7712 a hned v prvním tréninku jsem jel 2:04 a smál se do přilby... takový to byl rozdíl... no a do závodu jsem nazul 7813 a to bylo teprve pošušňáníčko... pro mě až zbytečně moc dobrý...

Naposledy editováno 07.09.2011 08:10:32

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.9.2011 v 08:26 | Nahoru | #5121
véna> jasně.. napis adresu a az pujdu na postu tak ti to poslu. Pripadne kdybys mel cestu do HK tak rad redam osobne

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.9.2011 v 15:53 | Nahoru | #5122

.Kolda. píše:
Perňa: Taky jsem dal osobák v Brně na KR 6838... ale po zkušenosti z Pannonky, věřím, že kdybych tam měl 7712, tak jsem zas o vteřinový chloupek rychlejší...
Na Pannonce jsme se první den učili trať a tak jsem si tam dal 6838 a říkám si, to bude stačit. Ale bylo fakt vedro a ta guma klouzala, ani jsem nebyl na koleně. A tak jsem se za celý den dostal na 2:06 a měl jsem z toho fakt mizerný pocit. Celý den furt jednou nohou v kačírku Na druhý den jsem si dal 7712 a hned v prvním tréninku jsem jel 2:04 a smál se do přilby... takový to byl rozdíl... no a do závodu jsem nazul 7813 a to bylo teprve pošušňáníčko... pro mě až zbytečně moc dobrý...



To byl jiný případ - horko a přeci jen povrch na Pannonce je jiný. Tam snad nikdo moc tvrdý pneu nepoužívá..
Ty už právě jedeš pilu, takže se přilnavý gumě přizpůsobíš. Já jen popisoval princip, jak konkrétně v Brně se může jet na tvrdší gumě pohodlněji, alespoň mně to tak přišlo. A taky tam vstupuje do hry dobrá výdrž - nebo-li jinými slovy, když si chci celý den zajezdit pěkně a ve stálých časech (bez útoku na vylepšení osobáku o 2s), tak je ideál 6680 nebo to letošní tvrdý.. Jezdit čas na litru 2:18 na špičkový 7712 nebo měkčí je tak nějak škoda...

5 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.9.2011 v 16:13 | Nahoru | #5123
Dotaz na RACERY - už vám někdy na brzdách vibroval předek motorky a nebylo to předním kolem nebo kotoučema?? Je to jen v některých částech v některých okamžicích a většinou při prudkém brždění z vysoké rychlosti.. Např. v Brně po cílovce ano, ale pak do kopce zase OK. V Těrlicku z rychlosti +270 na rychlost +-50 km/h to bylo dost markantní. Páčka brzdy při tom nepulsuje..

Nemůžu se zbavit dojmu, že to půjde od zadku motorky, možná antihoping.. Jiný vysvětlení nemám..

Pro příklad a podporu mé doměnky uvedu rok 2008, kdy jsem měl problémy v Hořicích, že se mi někdy při brždění z ničeho nic rozkmitaly řidítka a ve finále skoro až od dorazu k dorazu.. Zkoušeli jsme možné i nemožné, měnily kola, kotouče, gumy, destičky, dotahoval se krk a stejně se nic neukázalo. A taky to nebylo při každém brždění. Závod se nejel, tak jsem to pak řešil ještě na Pannonii a tam začala klouzat z ničeho nic spojka - tenkrát to bylo "na štěstí", protože se ukázalo, že byl rozlámaný systém pružinek antihoppingu a celý to blbě fungovalo (možná se to i zakusovalo, to už nevím, škráblý koš od úlomků trochu byl) ...každopádně právě tohle byla příčina vibrací až kmitání předku motorky. Hodně nepříjemný, ale po opravě se to už NIKDY neopakovalo.

Máte někdo podobný bádání za sebou? Čím vším byly způsobený vibrace u vás??

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.9.2011 v 17:54 | Nahoru | #5124
Perňa_81> Sice dotaz není na mne(na RACERY) , ale snad něco podobného tady : www.motorkari.cz/forum-detail/ #16,17,18

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.9.2011 v 18:07 | Nahoru | #5125
Perňa_81> tohle mi dělá brambora při silnym brzdění na konci cílovek furt, proč to je newim a sic je to nepříjemný, tak pro stejný vibrace všech dalších SkiloRR to neřešim... pomohlo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.9.2011 v 18:14 | Nahoru | #5126

Nik333 píše: Perňa_81> Zeptam se mozna hlope, ale da se zbuchnout na podklouznuti zadniho kola bez hasana? Proste jako na predek..?



dá, to ale neni zbuchnutí, nýbrž jemné dolehnutí neb je to také rychlejší způsob zjišťování hranice náklonu a gripu - ovšem obráceně, z tý druhý strany jj, ouplně nejlepší varianta pádu, která povětšinou tobě ani motorce skoro neublíží - takto já teď v létě ustlal již zweimal bitte

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.9.2011 v 19:00 | Nahoru | #5127
oxygen> ano dolehnuti je presnejsi vyraz :) a ja si rikal, ze se da klopit do bezvedomi, alespon podle toho, kdyz mi Latr ukazovaj jak promakava drhnuti loketnich slideru :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.9.2011 v 19:25 | Nahoru | #5128
Perňa_81> Já si na racery nemůžu stěžovat, strávil jsem na nich loňskou sezonu a prostě je budu doporučovat budoucím rychlíkům ...
Co popisuješ se mi nikdy nestalo, ale je pravda, že jsem jeden přední slick dával Danymu a ten následně přišel s tím, že v Mostě mu to nepříjemně skákalo v zatáčkách... Už nevím zda i na brzdách, ale v zatáčkáchách (hlavně pod boxama) měl pocit, že nemá vyvážené kolo... Guma byla funglovka (bez žmolků), tlak správný... Prostě jí dojezdil a vyměnil a pak vše o.k....

Jinak jak píšeš... Taky až nechápavě kroutím hlavou nad tím, jak gumy řeší střelci co jezdí např. Brno za 2:20 a hůř házejí "špínu" na racery a jím podobné "horší" gumy ostatních značek a doporučujou jen špičku (KR, GP atd.)...

Možná to beru až moc osobně, páč mi z loňska zbylo několik racerů předků a tak jsem je nabídl klukům o kterých vím, že se zatím na "limit" té gumy s časama nedostanou... Zproztředkovaná odpověď mě skoro až urazila, když ty gumy byly označeny "šrot" a absolutně vyhozené peníze ... Trochu jsem si připadal jako debil....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.9.2011 v 21:50 | Nahoru | #5129
Prasouš>

no jo hele.. jenze ty uz jezdis ufo style.. nekdo kdo zrychluje, nebo se kocha nadeji ze zrychluje... se mozna snazi jet ty nejlepsi gumy, aby se uchranil pred vlastnbi blbosti.. protoze u takovejch kluku co jezdej brno za dvacet proste ten jemnej fajnovej cit chybi.. me se treba poprve stalo, ze by mi zadek klouzal a ja o tom vedel, aniz by me to vydesilo.. mel jsem za jizdy jen pocit ze tomu tak nejspis je.. to ze me senzory neklamou jsem pochopil z odrenejch kapot.. i jsem pochopil ze jsem spravne zpomalil (na transponderu pak ca. o 1 vterinu) ze jeste kousek a uz mohla bejt zadni guma ve vzduchu moc..

takze se tim netrap.. u vas paranormalnich ofnu typu Ty, kolda, perňa nikdo nepochybuje ze na tom vy umite jet o deset sekund lip nez "my" (dnes.. ) na tom nejlepsim co jde sehnat... vubec si to neber osobne ani k tělu..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.9.2011 v 22:34 | Nahoru | #5130
SPIJKER> V poho ... Já jen zastávám názor, že to zrychlování musí mít nějaký vývoj... Prostě než vzít ty nej gumy a jen je oholit bez možnosti vyzkoušení jejich kvalit mi přijde jako škoda peněz... Pochopitelně ať si každý obuje co chce, ale trh dnes nabízí různý gumy pro různě rychlé jezdce a osobně mám lepší pocit, když ten daný level dokončím (např. loni Brno na racerech za 2:15, Most 1:45) a teprve potom co mám pocit, že na těch gumách nezrychlím páč to nemá grip při výjezdech, tak vstoupím do dalšího levelu a hned dokážu pocítit ten rozdíl (GP x racer)... O tom to je, že pochopíš kde jedna guma končila a kde lepší pokračuje... Než hned nazout to nej a tím pádem nemít odezvu... Nehledě na to, že je to škoda peněz...

Je to jako když jdeš do akce s nejlepší pornohvězdou a myslíš si, že z tebe bude borec a nakonec zjistíš, že ta obyčejná holka z ulice tě udělá šťastnějším
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1186, 1187] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35588 Dnes v 19:09 oxygen
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 Včera v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist