globalmoto_duben_nolan





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

15.6.2010 v 14:59 | Nahoru | #2191
Holy-Okruharicz> ty jim dáváš

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

15.6.2010 v 15:19 | Nahoru | #2192
matuS: kdyz po vetsi zatezi zacne brzda vadnout - gumova packa... obavam se ze nepomuzou ani desky ani hadice. Spousta lidi to na GSXR resila.. i tady z fora.. Kaczer,Dawe02 a proste je to tou origo (ikdyz radialni) pumpou... kup brembo pumpu a mas po problemu...

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

15.6.2010 v 16:03 | Nahoru | #2193
assasin> diky. Tak na to kaslem, ako som pisal, tak investovat nechcem, a ta radialna pumpa je draha ako slak...

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.6.2010 v 07:05 | Nahoru | #2194
Tak pouzij pumpu z yamaha r1 nebo r6 je to taky brembo s 16mm pistkem a da se poridit nekde na bazaru za 1500kc. ja jsem to tak taky mel a brzdy fungovali. predtim dvacet minut v brne a packa az na riditku. po vymene uz nebyl problem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.6.2010 v 10:59 | Nahoru | #2195
buryGSXR> 16 mm pístek je buď na spojku nebo na jednokotoučovou brzdu.....

Edit: tak se omlouvám, přesvědčili jste mne , výjimky existujou

Naposledy editováno 16.06.2010 13:04:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.6.2010 v 12:55 | Nahoru | #2196

marty>buryGSXR> 16 mm pístek je buď na spojku nebo na jednokotoučovou brzdu.....



Ale na R1/R6 je skutečně 16mm BREMBO a je OK

Někdy se může stát, že to je nekvalitníma páčkama, co špatně (ne v ose) působí na radiální pumpu a tím se to může zavzdušnit. Už jsme se s tím setkali.

Není nad prověřenou KVALITU!!!

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.6.2010 v 12:57 | Nahoru | #2197
Jinak já jezdím brzdovku MOTOREX DOT5.1 a nikdy jsem neřešil problémy s brzdami..

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.6.2010 v 13:02 | Nahoru | #2198
Tak můj zatím historicky nejúspěšnější bike včera získal nového majitele ... sbohem eRjedničko, bylo to "emotivní". Snad bude dál chodit a skvěle sloužit.

[img] mi jedna sada kol včetně kotoučů. Pasuje to na R1 2007-2010, zadní kolo i na modely 2004-2006.. Takže jsou na prodej

Naposledy editováno 16.06.2010 13:04:32

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.6.2010 v 13:06 | Nahoru | #2199
Jedna nostalgická...když ještě loni svítilo v létě slunce a mokrý gumy jsem vozil jen pro jistotu

[img]

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.6.2010 v 13:56 | Nahoru | #2200
...ty máš být v Brně.......a né tady "memorovat"! ......a ronit slzy nad "vzpomínkami"!.......to nech starším!

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.6.2010 v 17:01 | Nahoru | #2201
jdu tam dát origo páčky
jinak gratulace k prodeji
jo a Lekouš má recht, nemáš bejt v Brně?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.6.2010 v 08:45 | Nahoru | #2202

Corela91>jdu tam dát origo páčky
jinak gratulace k prodeji
jo a Lekouš má recht, nemáš bejt v Brně?



V Brně včera chcalo a já to fakt po 3h spánku nějak nedal Takže až o víkendu SK-ring.. Heeej, kdo se přidá? 130 euro na den..s nějakým rakušákem.

Jinak Venco, mám jednu komplet sadu páček PPtuning, kdybys chtěl taky něco osvědčenýho.. Na prachy nespěchám..

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.6.2010 v 12:25 | Nahoru | #2203
Včera jsem dal zpět origo páčky, páč máš asi recht a když to zrekapituluju tak problémy začaly jak jsem tam dal ty kopie titaxů.. Teď je vidět že brzda má opět jinčí chod, na max. polohu je už opravdu hodně tvrdá..tak jako dřív ještě jsem vyměnil podložky mezi benjama pancéřek tak uvidim jestli bude dál vadnout nebo se to zlepší.
PP by se mi líbily, ale bohužel doba je taková, že aniž bych se na tom nějak podepsal, jsem bez práce takže budu rád když vůbec dostanu výplaty a z něčeho zaplatim nájem.. a doufám že mi z našetřenejch peněz zbyde alespoň na jeden závod ještě

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.6.2010 v 12:45 | Nahoru | #2204
Corela91> Tak to máš pech pane!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.6.2010 v 14:15 | Nahoru | #2205
Corela91> Fakt pech. S těma páčkama na tom něco je, protože já dal taky náhradu a je to rozdíl. Včera (měl jsem desky teda už dost sjeté) ačkoli jsem měl páčku v poloze 1, tedy nejdál, přimačkával jsem si při brždění prsty a to moc klidu nedodá. S originálem jsem měl polohu 2 nebo 3. Teď budu testovat Titax, tak jsem zvědavý...

Naposledy editováno 17.06.2010 14:17:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.6.2010 v 16:43 | Nahoru | #2206
.Kolda.> já tam měl ty čínský kopie za pár šupů. sedly naprosto perfektně ale ten tlak na pumpu mohl bejt klidně trochu jinej / špatnej jak řiká perňa...
No uvidim až se svezu jestli povolí nebo ne..
Jinak s prací je to na prd, ale už na něčem pracuju, tak snad ještě nehodim flintu do žita.. ale kdo ví

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.6.2010 v 16:54 | Nahoru | #2207
Perňa_81> když jsme u toho co ta moje pumpa???Sem ti ji půjčil tuším loni v Mostě a furt ji nemám zpět??????!!!!!!!????

Jinak ten SK nedám....

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.6.2010 v 16:56 | Nahoru | #2208
Oníku jak to vypadá s mejma rukavicema?

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.6.2010 v 21:56 | Nahoru | #2209
pavho2> Já vzhledem k předpovědi počasí pojedu už raději zítra.. V neděli je větší pravděpodobnost deště. Tentokrát tedy Liberec počasí perfektní už asi týden, zatímco jih nic moc

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.6.2010 v 22:00 | Nahoru | #2210
Oňas> Jsi mohl o víkendu potrénovat na mistra SSP 2010, ne?
Pumpu už jsem objednával dávno, nějak se nedaří. Zaurguju Píťu z partsdepot, ať na to nečekám..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.6.2010 v 22:29 | Nahoru | #2211

Corela91>.Kolda.> já tam měl ty čínský kopie za pár šupů. sedly naprosto perfektně ale ten tlak na pumpu mohl bejt klidně trochu jinej / špatnej jak řiká perňa...
No uvidim až se svezu jestli povolí nebo ne..
Jinak s prací je to na prd, ale už na něčem pracuju, tak snad ještě nehodim flintu do žita.. ale kdo ví



No nevím,ale jak by mohl být tlak menší? Vždyt to pracuje vše stejně,jako páka-tam se nemá kde co ztrácet-princip je pořád stejný a materiál ti určitě pružit nebude. Já mám totiž ty samé jako ty,tak mě zajímá,jak si na to přišel(já jsem žádnou změnu nezaregistroval)

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.6.2010 v 23:16 | Nahoru | #2212
U některých neorigo páček je problem v tom že se pist v pumpě dostatečně nevráti(páčka ho tlači do pumpy) a při zmačknuti brzdy pak pumpa vytlači miň kapaliny, někdy je i problém to s takovou páčkou dobře odvzdušnit. U činskych páček muže byt co kus to originál. Toť muj názor.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.6.2010 v 23:36 | Nahoru | #2213

Belo>U některých neorigo páček je problem v tom že se pist v pumpě dostatečně nevráti(páčka ho tlači do pumpy) a při zmačknuti brzdy pak pumpa vytlači miň kapaliny, někdy je i problém to s takovou páčkou dobře odvzdušnit. U činskych páček muže byt co kus to originál. Toť muj názor.



Asi tak nějak a občas i u "nečínských".. Konkrétně u Yamahy se může stát, že páčka má špatně udělanou "jamku" a kolíček do pumpy a tím ho při brždění "vyosuje".. Pumpa se pak může zavzdušňovat a nefunguje dobře. Přesnost výroby je v tomhle směru důležitá a zrovna na páčku brzdy si žádnej čínskej šunt nehodlám dávat! Raději originál páčku..

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.6.2010 v 23:53 | Nahoru | #2214
Tu jsem dal nově ACCOSSATO a ačkoliv nejsou frézované, je provedení i vzhled perfektní...racingový "lámačky", používaj se hodně ve WSBK nebo GP, takže to bude prověřený.

U nás je prodává "Titanium Pro", podobně jako gripy na nádrž..

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.6.2010 v 01:16 | Nahoru | #2215
[quote]Perňa_81>Tu jsem dal nově ACCOSSATO a ačkoliv nejsou frézované, je provedení i vzhled perfektní...racingový "lámačky", používaj se hodně ve WSBK nebo GP, takže to bude prověřený.

U nás je prodává "Titanium Pro", podobně jako gripy na nádrž..

[img] že si použil slevu dvouválcovou 15%

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.6.2010 v 16:10 | Nahoru | #2216
LukyCat> přesně proto jak píše Perňa
sice jsou "stejné" a sedí "perfektně" ale ta nepřesnost tam klidně může být.
Rozdíly jsou patrné např v nastavení. na max polohu mám čínskou tak akorát na dosah a vždy jí tak do půlky a víc promáčnku.. teď s origo na ni v max. poloze skoro nedosahnu a zmáčknu sotva o pár cm.. musel jsem si ji nastavit o dvě polohy míň abych se srovnal a i tak ji pořád ještě nepromáčknu tolik co tu čínskou. Neni to jistý ale myslim si že teď už mi vadnout nebude

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.6.2010 v 00:26 | Nahoru | #2217

Nikotýn>doufám, že si použil slevu dvouválcovou 15%



..že váháš!! A rovnou jsem ji znásobil 6x

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.6.2010 v 00:30 | Nahoru | #2218

Perňa_81>..že váháš!! A rovnou jsem ji znásobil 6x


zdar...tak už jsi zjistil, co stálo za tím crashem v Mostě_?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.6.2010 v 01:29 | Nahoru | #2219

Ducati1098>zdar...tak už jsi zjistil, co stálo za tím crashem v Mostě_?



Kámo, co ti budu povídat.. Pořád nevím a ta nejistota je nejhorší!
Nicméně jsme udělali závěr, že bajk je asi tedy vpořádku a šlo o jezdeckou chybu. Nejhorší je, že nevím, jak takový příště předejít
Tak jsem na to včera po crashi znova vlezl a kroužil jsem na SK-Ringu! Ci voe, tam nebyl ani jeden čech nebo slovák, tak jsem se tam zkamarádil s germánem a rakušákem a pomohli mi aspoň sundat z vozejku "das ist RC8R, jaaaa guuut"
Takže si umíš představit moje první kola tam....prostě ten Perník, co jezdí i Hořice, měl najednou strach! A to ne v zatáčce, ale na rychlých rovinách..ti to šrotuje v hlavě, co když se "chyba" bude opakovat...kdo se o mě postará, když tam jsem sám...tak jsem kroužil 2:26-2:28.

Pak tříhodinovka rakušáků (pro mě pauza na vyčištění hlavy) a další training na hoďku večer v 7h. To už dorazili nějaký kluci od nás, byl jsem už klidnější... Tak si říkám, buď a nebo - čeče ser na to, nějak to dopadne a jeď jakoby normálně. Pak už to nějak šlo, ikdyž čas je bídnej - jel jsem mezi lidma 2:20-22. Dlouho nevydržím mačkat spojku, prsty mě ještě bolej a i kolena.. Převod na Most je totálně nevhodný.. Ale tu trať jsem si užil moc, je to pěkný a technický Akorát 25kol za ten půlden bylo málo, tak se těším 25.6. do Brna. Motorka by byla potřeba prověřit panem doktorem Murkinem a nějak se podívat na výkonovou "špičku", jinak myslím, že zatím OK
Jo a vyhodil jsem ten jejich "progresivní" heft a dal tam normální kulatej (lineární) z R1, kterej mi vyhovuje mnohem víc, než ten jejich jakoby "blbuvzdornej ..antihasanovej".

Nechápu kluky z CEC (Kolda a spol), jak tam sázej 2:15. To musím ještě hoodně pilovat, ikdyž stopu už jakž takž vím.. Čistý kolo ještě neumím dát a taky nutností u takovýhleho velkýho dvouválu je ukazatel zařazený rychlosti, když se někdy nemůžu dopočítat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.6.2010 v 01:39 | Nahoru | #2220

Perňa_81>Kámo, co ti budu povídat.. Pořád nevím a ta nejistota je nejhorší!
Nicméně jsme udělali závěr, že bajk je asi tedy vpořádku a šlo o jezdeckou chybu. Nejhorší je, že nevím, jak takový příště předejít
Tak jsem na to včera po crashi znova vlezl a kroužil jsem na SK-Ringu! Ci voe, tam nebyl ani jeden čech nebo slovák, tak jsem se tam zkamarádil s germánem a rakušákem a pomohli mi aspoň sundat z vozejku "das ist RC8R, jaaaa guuut"
Takže si umíš představit moje první kola tam....prostě ten Perník, co jezdí i Hořice, měl najednou strach! A to ne v zatáčce, ale na rychlých rovinách..ti to šrotuje v hlavě, co když se "chyba" bude opakovat...kdo se o mě postará, když tam jsem sám...tak jsem kroužil 2:26-2:28.

Pak tříhodinovka rakušáků (pro mě pauza na vyčištění hlavy) a další training na hoďku večer v 7h. To už dorazili nějaký kluci od nás, byl jsem už klidnější... Tak si říkám, buď a nebo - čeče ser na to, nějak to dopadne a jeď jakoby normálně. Pak už to nějak šlo, ikdyž čas je bídnej - jel jsem mezi lidma 2:20-22. Dlouho nevydržím mačkat spojku, prsty mě ještě bolej a i kolena.. Převod na Most je totálně nevhodný.. Ale tu trať jsem si užil moc, je to pěkný a technický Akorát 25kol za ten půlden bylo málo, tak se těším 25.6. do Brna. Motorka by byla potřeba prověřit panem doktorem Murkinem a nějak se podívat na výkonovou "špičku", jinak myslím, že zatím OK
Jo a vyhodil jsem ten jejich "progresivní" heft a dal tam normální kulatej (lineární) z R1, kterej mi vyhovuje mnohem víc, než ten jejich jakoby "blbuvzdornej ..antihasanovej".

Nechápu kluky z CEC (Kolda a spol), jak tam sázej 2:15. To musím ještě hoodně pilovat, ikdyž stopu už jakž takž vím.. Čistý kolo ještě neumím dát a taky nutností u takovýhleho velkýho dvouválu je ukazatel zařazený rychlosti, když se někdy nemůžu dopočítat.



tak to je super, ž ejsi to "překonal" a zase už lítáš.....jinak SK je super....fakt zajímavá trať....pro mě je jediný pozitivum, že dneska můžu tvrdit, že jezdím stejně rychle jako Perňa )))))))) teda když jsi to zajížděl.....hahahahahahahahahahahahahahah

jinak 25.6 jedeme do Brna v plné teamové sestavě, tak se nechci vnucovat, ale asi se tě budeme nenápadně držet a koukat, jak tojezdíš na dvouválu a zkoušet se něco přiučit......tak když před sebou uvidíš nějqakou D1098, TAK HEZKY OBJET a pak moc netahat, ať alespoň pár zatáček za tebou s Hagou uvisíme.....hahhhahahahah
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1185, 1186] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35569 Včera v 23:10 Ozzy_
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 Včera v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist