Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V Motoškole zkusím na silniční Bridgestone snížit tlak na 2,0 předek a 2,1 zadek.Hlavně to pak nerozbít při zahřívaní pneu jak se mi to stalo před 4 roky na béčku při volných.
Cítím obrovské rezervy jak v náklonu,tak v brzdných bodech.
Taky jsem se rozhodl,že hned zítra pujdu koupit mtb,15 kilo navíc je sakramentsky znát.Čas jsem si raději ani neměřil,odhaduji tak 2:40.
Ale byla to bomba,těším se na další track days.
Snad jsem tam dnes nikomu moc nepřekážel.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
texastornado>Murkin> Tak z nejinformovanějších zdrojů (ani Perňa to ještě neví), vim že ho uvidíme, teda pokud někde nezaspí, nebo nezalelkuje Motorka už funguje jak má, stačilo jedno odpoledne v servisu KTM a je to. Holt jak zaznělo z fabriky: "to nemůže ladit každej Lájoš...!". Víc už neřeknu, abych nebyl napadenej, že jsem nepříjemnej a do některých zbytečně moc reju....
Moc nevěřím tomu,že to přehrání jednotky bude super,určitě bude lepší jak serie,ale spíš to bude dobrej začátek pro další práci.Nedá se použít jedno nastavení pro všechny RC8.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
texastornado>Murkin> Souhlas s tebou, ale hlavní problém Perňových "ladičů" bylo špatné nastavení rozvodů, po pádu rozvodového řetězu. Víc k tomu nebudu říkat, protože ještě není po 22 hod....
Jo jo,slyšel jsem o problémech,každej by měl dělat,to co umí!!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
texastornado>Murkin> Tak z nejinformovanějších zdrojů (ani Perňa to ještě neví), vim že ho uvidíme, teda pokud někde nezaspí, nebo nezalelkuje Motorka už funguje jak má, stačilo jedno odpoledne v servisu KTM a je to. Holt jak zaznělo z fabriky: "to nemůže ladit každej Lájoš...!". Víc už neřeknu, abych nebyl napadenej, že jsem nepříjemnej a do některých zbytečně moc reju....
...snad to je pravda co říkáš.........jinak by mě asi "jeblo"!Zítra jsem zpět tak provedu "výslechy a kontroly a názory" ...hlavně ať to funguje!
2LEKO>...snad to je pravda co říkáš.........jinak by mě asi "jeblo"!Zítra jsem zpět tak provedu "výslechy a kontroly a názory" ...hlavně ať to funguje!
Aleš mi to natočil a dal k poslechu. Musím říct, že bych si dal říct....
Kvůli tomuhle bych si návrat na asfalt dovedl představit. No uvidíme jak to bude běhat. Tak zítra kocoure...
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Murkin>Tak se dockam uz na mistraku
Bohužel máš pravdu, jsem na samém začátku... Premiéra tedy se zpožděním cca jednoho měsíce.
To, že KTM už vrčí, jsem se dozvěděl až právě teď po půlnoci a tady z internetu, takže mám velkou radost! ...mě chtěli chlapci (viď, Texas!) napínat a chystat mi bezesné noci ještě pár dní
Ale jináč, Murkine, proč myslíš, že ty draze placený data od Akrapoviče do originál jednotek nejsou dostatečně dobrý??
Ty myslíš, že potenciál na další ladění přes jednotku tam je?? ...tedy RapidBIKE nebo podobnej cajk do budoucna, kdyby náhodou chyběly koně (probůh! )??
Jinak jsem slyšel o Tomášově Milich. Hondici 1000RR, že to není úplně dobrý na motor.. Špatnej kus nebo ty lidi ze SStocků loni, co jsem proti nim jel na celkem výkonný R1 tam měli "nasypáno" v těch Hondách moooc - protože fakt jim to jelo výborně a z utažených zatáček ani nemluvím.. Každopádně i na té "dejchavičné" Hondě zajel úplně masakrální čas na Hungáči..
Takže v pondělí-úterý půjdem na seznámovací kola do Mostu, středa předražený jízdy v Brně a pak první závod s RC8 v SBK třídě ..neděle, Brno..
Do toho ještě změna pneu - z Dunlopů se chci dát na Michelin, tak jsem na to zvědavej.
Konkurence má být monstrózní, přihlášeno přes 50 jezdců do AACupu!!! Proto mi nepřijde, že by MČR bylo zase až tak zkomírající, jak někteří dokola tvrdí..
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
jo a doufám že si volal vlastovi a si domluvenej na tu převodovku z R1
Naposledy editováno 07.05.2010 00:44:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Jen trochu nechápu smysl - lamináty, odhodlání a příprava na zlepšování se na okruhu a proti tomu odmítáš řešit převod, brzdy, a pneumatiky!!!
O zub menším kolečkem za pár peněz nepokazíš nic ani u motorky čistě na silnici (nebo kolikrát denně jezdíš 280??)..
Pneumatiky jsou základ! Sériový Bridgestony a ještě s takovým velkým tlakem, to je vstupenka do kačírku.. A to, že jedeš pomalejší čas, ještě neznamená, že nejsou místa, kde gumy nezatěžuješ třeba i víc, než "rychlíkové"..
Pro letošek asi výborná volba D211 GPracer s homologací! Tlak pro okruhový jízdy by měl uvádět výrobce pneu. U závodních D211 GP to bylo 1.5 zadní za tepla a 2.3 přední za tepla (hodina na nahřívácích nebo po jízdě). Pokud pneu tak nezatěžuješ (tedy i nezahříváš), 2 desetiny se daj přidat..
Jinak co já vím, tak Boumis neměl i K5 s brzdama problém, vše sériové, jen závodní kapalina a pancéřové hadice ...a perfektní odvzdušnění. Tak nevím, co je špatné na brzdách u K9 ..pumpa??
Corela91>Ty mi děláš radost Perníčku, tak já nakonec nebudu v tom brně od středy uplně sám Uf to se mi ulevilo...
jo a doufám že si volal vlastovi a si domluvenej na tu převodovku z R1
Nevolal! Píťa je tajemnej, jak hrad v Karpatech a napíná mě (to už je další člověk! ), jestli ty díly zítra dorazí..
Pak musím ještě nějak stáhnout motor od kluků a dopravitho Vlastíkovi.. Kde vůbec bydlí? Budeš mít v Mostě přístřešek? Jo a tu reklamní plachtu si bral ty nebo je někde u někoho jinýho, protože já ji po srazu nenašel..
Perňa_81>Bohužel máš pravdu, jsem na samém začátku... Premiéra tedy se zpožděním cca jednoho měsíce.
To, že KTM už vrčí, jsem se dozvěděl až právě teď po půlnoci a tady z internetu, takže mám velkou radost! ...mě chtěli chlapci (viď, Texas!) napínat a chystat mi bezesné noci ještě pár dní
Ale jináč, Murkine, proč myslíš, že ty draze placený data od Akrapoviče do originál jednotek nejsou dostatečně dobrý??
Ty myslíš, že potenciál na další ladění přes jednotku tam je?? ...tedy RapidBIKE nebo podobnej cajk do budoucna, kdyby náhodou chyběly koně (probůh! )??
Jinak jsem slyšel o Tomášově Milich. Hondici 1000RR, že to není úplně dobrý na motor.. Špatnej kus nebo ty lidi ze SStocků loni, co jsem proti nim jel na celkem výkonný R1 tam měli "nasypáno" v těch Hondách moooc - protože fakt jim to jelo výborně a z utažených zatáček ani nemluvím.. Každopádně i na té "dejchavičné" Hondě zajel úplně masakrální čas na Hungáči..
Takže v pondělí-úterý půjdem na seznámovací kola do Mostu, středa předražený jízdy v Brně a pak první závod s RC8 v SBK třídě ..neděle, Brno..
Do toho ještě změna pneu - z Dunlopů se chci dát na Michelin, tak jsem na to zvědavej.
Konkurence má být monstrózní, přihlášeno přes 50 jezdců do AACupu!!! Proto mi nepřijde, že by MČR bylo zase až tak zkomírající, jak někteří dokola tvrdí..
Neboj,jako stock to jede vuborne,ale shanime motor z 09-10 je trosicku jinej a predelame ho na bajka,at stiha tem nasypanejm motorkam co tam jedou. I kdyz i takhle s nim meli problemy,nez to zahodil.
Hele,prostor pro zlepseni je vzdycky a jeden univerzal na vsechny moto je blbost. Je to jako by jsi jezdil s YEC a nebo HRC v nulach,to jsi to tam nemusis ani davat,ma to potom vyznam jen ,ze nevozis v kabelazi blinkry
Neni nic jednoduzsiho,nez to zkontrolovat jak to s mptorkou je a udelat rozhodnuti,kam by se to dalo posunout.
Naposledy editováno 07.05.2010 09:41:50
O zubu budu uvažovat,díky za tipy.Zatím stejně jezdím jako poloblb.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Sice nemám moc času, protože zkoušky na VŠ se na mě valí zcela neúprosně, ale snad mi to vyjde a přijdu se na vás v sobotu resp. v neděli podívat
Nori> Taky překrásný kousek
Max57>to foto od Corela91> Perňo, ty pohárky ti vyjezdila Yamaha R1 ne? Tak proč u toho stojí ten rakouskej kombajn?
...ty poháry hlavně vyjezdil "jezdec"!!......jako u všech sportů,mistovské tituly,bez ohledu na jakém stroji,v jakém týmu,v jakých botách,na jakých lyžich,v jakém autě ...to se uvádí až u detailních statistik!
...a u motorek.....vždyť pomalu většina jezdců jela na více značkách!!
A třeba Rossi??......by tedy ukazovat poháry za dobu co jezdil za Hondu nemohl!
Tomsouky>Prasouš> Čau chtěl jsem se zeptat kolik d211 foukáš. Letos je jedu a prej na tlaku u těhle gum docela dost záleží. Dík
No tak já dostal z několika zdrojů info, že se předek fouká 2,4 a zadek 1,4... To jsou docela brutální hodnoty, ale je fakt, že předek je nádherně čisťoučkej, ale zadek jsem roztrhal... Tak se mi osvědčilo 2,4 a zadek 1,7 a je to v poho... Takhle jsem na tom jel jen jeden den, při časech 48 v Mostě a dnes jsem se vrátil z Brna a parťák na stejných gumách při 2,4 s 1,7 je měl krásně čistý jak dětskou prdýlku
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Max57>to foto od Corela91> Perňo, ty pohárky ti vyjezdila Yamaha R1 ne? Tak proč u toho stojí ten rakouskej kombajn?
To je sice pravda, ale šlo o "prezentaci" celkovou.. A taky je to motivace pro ten "kombajn", aby tak nějak navázal na to, co R1 začala ..to je asi pověrčivost nebo co.
Proč si vůči KTM tak skeptický? Já se těším na svezení na takhle zajímavý motorce a neposlouchá se mi úplně dobře, jak to každej už předem zatracuje a odepisuje
A jak si na tom ty? Máš jinou motorku? Mluvil jsem s Ferrarim před 3 týdny a on mi tvrdil, že jsi u něho byl, že už běháš jako laň a jdeš už zase závodit! - tedy přišlo mi to trochu neuvěřitelný.. Tak kde je pravda?
....prostě seřízení rozvodů!........odborně!
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1186, 1187] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35591 | Včera v 21:24 Veverčák |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |