Mimo město bych byl rád, aby to dokázalo držet stabilně 90 km/h, max. předpokládám kolem 110 km/h, spotřeba kolem 3l při normální cestovce.
Zkoušel jsem i elektro skútr, kde byla max. rychlost sice jen 70 km/h, dojezd 60 km na jedno nabití, ale při náznaku většího stoupání skútr neskutečně ztrácí rychlost a odběr proudu je značný, aku se hodně vybíjejí, značně klesá dojezd....zatím nebrat, Li-pol aku jsou zatím drahé. Přesto však vychází 100 km na necelých 10 kč!!!!
Takže rozmýšlím skútr 125-250 ccm, ale dvěpade už je moc velká na takové ty kraťounké cesty po nezpevněných površích. A je móóóc těžká, jako můj Monster.
A nebo nějakou 125 ccm motorečku, která by splňovala kritéria viz. nahoře.
Cenově bych samozřejmě co nejlevněji, nic nového nechci, tak řekněme nejlépe 25-40tis. kč. Díky moc
Naposledy editováno 08.10.2008 09:30:01
Bude to užitkový stroj, takže i do špatného počasí a to italka nerada a já pak musím celý den čistit a leštit
Jen nevím jestli velký skútr bude i na kratší cesty po horším povrchu, ono 180 kg je fakt hodně, ale zase je nízko těžiště Líbí se mi X9, ale je fakt velký
Vespa>ilMedvědGuzzini> to je nějak dlouho, ne? Já mám DR-Z zahřátý tak za 5km, a to to je malej objem, předimenzovaný chladiče a nemá to termostat, takže se ohřívá všechna voda..
njn, jenže to je vodník. Vzducháč chlazenej vzduchem a olejem potřebuje přeci jenom trošku víc času :( a jezdit každej den dvakrát 25km se studeným motorem to zavání pořádným průserem. Zvláště u Ducati
ilMedvědGuzzini>Vespa>ilMedvědGuzzini> to je nějak dlouho, ne? Já mám DR-Z zahřátý tak za 5km, a to to je malej objem, předimenzovaný chladiče a nemá to termostat, takže se ohřívá všechna voda..
njn, jenže to je vodník. Vzducháč chlazenej vzduchem a olejem potřebuje přeci jenom trošku víc času :( a jezdit každej den dvakrát 25km se studeným motorem to zavání pořádným průserem. Zvláště u Ducati
Jde o to, že mám skútra ČZ, nějakou Jawku, ČZ, vlastně i Yamahu RD 350, ale fakt chci něco, na co sednu, pojedu a nebudu muset nic řešit kromě základní údržby.
NickSlaughter>ilMedvědGuzzini>Vespa>ilMedvědGuzzini> to je nějak dlouho, ne? Já mám DR-Z zahřátý tak za 5km, a to to je malej objem, předimenzovaný chladiče a nemá to termostat, takže se ohřívá všechna voda..
njn, jenže to je vodník. Vzducháč chlazenej vzduchem a olejem potřebuje přeci jenom trošku víc času :( a jezdit každej den dvakrát 25km se studeným motorem to zavání pořádným průserem. Zvláště u Ducati
Jde o to, že mám skútra ČZ, nějakou Jawku, ČZ, vlastně i Yamahu RD 350, ale fakt chci něco, na co sednu, pojedu a nebudu muset nic řešit kromě základní údržby.
kolo?
ilMedvědGuzzini>NickSlaughter>ilMedvědGuzzini>Vespa>ilMedvědGuzzini> to je nějak dlouho, ne? Já mám DR-Z zahřátý tak za 5km, a to to je malej objem, předimenzovaný chladiče a nemá to termostat, takže se ohřívá všechna voda..
njn, jenže to je vodník. Vzducháč chlazenej vzduchem a olejem potřebuje přeci jenom trošku víc času :( a jezdit každej den dvakrát 25km se studeným motorem to zavání pořádným průserem. Zvláště u Ducati
Jde o to, že mám skútra ČZ, nějakou Jawku, ČZ, vlastně i Yamahu RD 350, ale fakt chci něco, na co sednu, pojedu a nebudu muset nic řešit kromě základní údržby.
kolo?
Mám tohle Prostě po italské motorce, nejlepší americké kolo Harley pro chudé
cenově to je 20-30k podle stavu
Naposledy editováno 08.10.2008 16:16:25
Skutr s malyma kolama je naprosto nepouzitelny mimo mesto. Navic se to pod zadkem vlni jak had sotva ho trosku ofoukne...je to des. A abys drzel stabilne 90km/h real, tak potrebujes kolem 15kW vykonu, takze s nejakou 9kW stopetadvacou si o tom nech zdat..
Naposledy editováno 08.10.2008 17:40:46
Kibitz>Tak jediny co vyhovuje tvym pozadavkum je Honda Innova 125i...to muze i na horsi cesty a jezdi to 2l/100km.
Skutr s malyma kolama je naprosto nepouzitelny mimo mesto. Navic se to pod zadkem vlni jak had sotva ho trosku ofoukne...je to des. A abys drzel stabilne 90km/h real, tak potrebujes kolem 15kW vykonu, takze s nejakou 9kW stopetadvacou si o tom nech zdat..
CBR125 udrží 90 bez sebemenších problémů