Jináč je to těžký bo nemám úplně vyhraněnou představu ani značku.Jen jsem někde četl,že Kawa má drahý a málo dostupný servis.Nejradši bych asi opravdu klasickýho naháče (u Iny ten lauf oželim),ale na druhou stranu mě zas hlodá červík kvůli luftu.Ale na XT taky fučí a nevadí mi to.Snad nebudu jezdit zas tak o moc rychlejc.Bojím se manipulace na místě,ale to je možná daný tim,že z XT nedosáhnu celejma chodidlama a tak někde malinko couvnout je komedie pro přihlížející :lol: .
Slava> ty fotky by byly fajn , můžeš na kafik01@seznam.cz , rád to zkouknu !
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XJ 600 ? Ano či ne ? Nebo jinou ?
Neboj na ten výfuk si zvykneš, taky se mi nejdřív nelíbil...
JirkaGS píše: Tak 400 byl taky pro japonskej trh a kolik jich u nás je 750 jsem ještě neviděl...
Neboj na ten výfuk si zvykneš, taky se mi nejdřív nelíbil...
Bandit 400 se ofiko dovážel do NSR. proto jich je tolik v ČR. Málo tu uvidíš XJ400, Transalp400, GSR400 .
Spotřeba výborná já jezdil cca 4-4,6l ,velice pohodlná.Pokud máš 80tis investuj do FZS600 po všech stránkách lepší,jen XJ bylo pohodlnější.
Pokud XJ tak model nad 98 v Sku ,FZS model 00 a novější.
Pokud by jsi chtěl nějaké info dej vědět.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XJ 600 ? Ano či ne ? Nebo jinou ?
Jak kdo jezdí se svou motorkou je jeho věc, mrtvech je na silnicích dost a dost. Normálně jezdím s XJRkem kolem 7 litrů, v obci dodržuju 50sát a mimo obec jezdím do 130, dálkové cesty na dovolené jsem měl letos i loni za 6.15 litrů ve dvou naložený .. ale obzvlášť naloženej se spolujezdcem jezdím max. do 120.
Jak točím plynem je zase jen a jen moje věc, stejně jako výběr motorky. XJRko jsem kupoval proto, že se mi líbí, proto že má ohromnej krouťák už od spodu, že je to velká a pohodlná motorka. Vím, že si na XJRku můžu dovolit předjíždět kamion i plně naloženej v kopci a to mě zajímá. Nepreferuji výkon kvůli adrenalinu, ale výkon kvůli bezpečnosti.
Rád bych poslal fotku, jak vypadá Z6tka s nakroucenejma 11ti tisícema, ale bohužel nemám žádnou takovou, kde by to bylo vidět a nemám kdy to vyfotit.
Jak kdo jezdí se svou motorkou je jeho věc, mrtvech je na silnicích dost a dost. Normálně jezdím s XJRkem kolem 7 litrů, v obci dodržuju 50sát a mimo obec jezdím do 130, dálkové cesty na dovolené jsem měl letos i loni za 6.15 litrů ve dvou naložený .. ale obzvlášť naloženej se spolujezdcem jezdím max. do 120.
Jak točím plynem je zase jen a jen moje věc, stejně jako výběr motorky. XJRko jsem kupoval proto, že se mi líbí, proto že má ohromnej krouťák už od spodu, že je to velká a pohodlná motorka. Vím, že si na XJRku můžu dovolit předjíždět kamion i plně naloženej v kopci a to mě zajímá. Nepreferuji výkon kvůli adrenalinu, ale výkon kvůli bezpečnosti.
Rád bych poslal fotku, jak vypadá Z6tka s nakroucenejma 11ti tisícema, ale bohužel nemám žádnou takovou, kde by to bylo vidět a nemám kdy to vyfotit. [/quote]
*yes* *yes* *yes*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XJ 600 ? Ano či ne ? Nebo jinou ?
No to je kapku neco jineho nez 6 litru, ze ano.
Neni tomu dlouho co jsme resili kamaradovu spotrebu na XJR a zjisteni byla takova ze normalni je ze ty masiny jezdi proste za 7-8 litru, pokud jsou v cajku. Neni vyjimkou spotreba kolem 10 litru, takze prohlaseni ze (i kdyz cestovnim tempem) ty jezdis za 6 litru je pro me proste nesmysl, pokud uvadis spotrebu, tak nahod stredni hodnotu (ja bych take mohl napsat ze jezdim za 4,7 litru).
O mrtvych ani rychlosti jsem nic nepsal, nevidim souvislost. To ze nevyuzivas kroutak je opravdu jen tvoje vec a ja jen podotkl ze by ti stejnou sluzbu udelal i slabsi motorka...kde je nejaka nepravda?
No to je kapku neco jineho nez 6 litru, ze ano.
Neni tomu dlouho co jsme resili kamaradovu spotrebu na XJR a zjisteni byla takova ze normalni je ze ty masiny jezdi proste za 7-8 litru, pokud jsou v cajku. Neni vyjimkou spotreba kolem 10 litru, takze prohlaseni ze (i kdyz cestovnim tempem) ty jezdis za 6 litru je pro me proste nesmysl, pokud uvadis spotrebu, tak nahod stredni hodnotu (ja bych take mohl napsat ze jezdim za 4,7 litru).
O mrtvych ani rychlosti jsem nic nepsal, nevidim souvislost. To ze nevyuzivas kroutak je opravdu jen tvoje vec a ja jen podotkl ze by ti stejnou sluzbu udelal i slabsi motorka...kde je nejaka nepravda? [/quote]
Ano, 7 litrů je o litr víc než šest. Ale spotřebu 7litrů mám jen v případě, že na tom jedu cca 20km do práce a 20km z práce a jedu do 130. Když to hold víc potáhnu 150 -170 tak si vezme osm devět litrů. To jsem nikdy netvrdil. Ale když jedu delší trasu, stačí k našim cca 80km, tak mám spotřebu pod 6,5litru a obzvášť dlouhý přesuny 250km a víc fakt dávám za lehce víc jak šestku. Ozkoušeno. Střední hodnota je 6,5 - 7litrů .. ale to jsou fakt přesuny kolem komína.
Kdo říká že nevyužívám krouťák?! Řekl bych, že spíš nevyužívám max.výkon. Prostě se mi nechce XJRko honit kolem sedmi tisíc otáček, když vím, že mi vystačí od tří do pěti tisíc. Stejnou službu by mi slabší motorka neudělala. Při mých rozměrech jsem rád, že je XJRko Big Bike a zároveň opakuji, že XJRko jsem kupoval proto, že se mi líbí, proto že má ohromnej krouťák už od spodu, že je to velká a pohodlná motorka. Vím, že si na XJRku můžu dovolit předjíždět kamion i plně naloženej v kopci a to mě zajímá. Nepreferuji výkon kvůli adrenalinu, ale výkon kvůli bezpečnosti. Svezl jsem se CB750, B600 a to jsou malé motorky oproti XJRku. Hold miluju koráby.