globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: TL 1000R - poraď assassine
17.9.2008 v 23:43
Ahoj assassine, můžeŠ prosím poradit? Začalo mě blbnout dobíjení na TL-R a mám dojem,že už jsi todle téma na fóru řešil,nebo jsem zde něco podobného zahlédl,ale nějak to nemůžu najít. Je regulátor dobíjení tím slabším článkem na který se mám zaměřit? Vrátil jsem se z Alp,kde jsem mimochodem překročil 81tis.km a začalo to blbnout. Sice to začalo po celodení jízdě v dešti,ale od té doby jsem vše vysušil a
očistil,ale pořád to dobíjí málo.

TL 1000R - poraď assassine

17.9.2008 v 23:47 | Nahoru | #1
napisu rano,mam doma ko klavesnici a na virtualni bych se zblaznil

TL 1000R - poraď assassine

17.9.2008 v 23:58 | Nahoru | #2
OK,dík moc

TL 1000R - poraď assassine

18.9.2008 v 00:16 | Nahoru | #3

TL 1000R - poraď assassine

18.9.2008 v 01:16 | Nahoru | #4
Assassinovi nesahám ani po kotníky, ale začal bych tim nejjednodušším a prostřík všechny kontakty kontaktolem, nebo něčim takovym. Po té jízdě v dešti to mohlo zoxidovat nebo se někde udělal malej odpor a už to nedobíjí tak jak by mělo. pak bych začal s něčim složitějším, proměřováním atd, to už poradí náš TLkový guru :)
Třeba ted na poslednim sraze kámoš ráno přišel k hornetu, zapnul klíček a nic.. vyndal pojistky, očistil nožičky a pohoda

TL 1000R - poraď assassine

18.9.2008 v 06:54 | Nahoru | #5
jo tak odkaz co dal karf... tam uz jsem to jednou psal... dole je i nejaky schema jak to zapojit "nove" .... proste origo je to udelany tak ze draty jdou z altiku do regulatoru.. z regulatoru dopredu pres celou moto do pojistkovy skrinky... odtamtud pres vsechny spotrebice a pak teprve na baterku.... no a na vsech tech mistech ..hlavne asi v ty pojistkovy skrince se ztraci napeti v prechodovejch odporech a regulator si s tim pak nevi rady.... takze je moznost jit po kabelech, procistit, prostriknout nakym svinstvem konektory a melo by to byt ok... nebo natahnout od regulatoru draty primo na baterku(pridat pojistku) podle toho schematu co je v tom vlakne co dal karf... pokud to ani pak nebude dobijet... tak merit altik... a nasledne menit regulator... jeste jeden dobrej bych mel mit (dokud sem ale nemel draty zapojeny naprimo tak to nechodilo ani s dobrym)

TL 1000R - poraď assassine

18.9.2008 v 07:01 | Nahoru | #6
proste elektrika na TL je celkem bida... vsude prechodovy odpory a pak to blbne... dost lidem se treba dost zlepsilo chovani cely moto kdyz pridelali dodatecnou kostru primo z baterky na casti ramu, a kdyz primo na minus baterky pridali jeste propojku na hlavni "kostru" pro ridici jednotku (ridici jednotka do jednotlivych spotrebicu, pro zapalovaci civky atd nespina "+" ale kostru...) a zase treba na zapalovaci civky privest trvale "+" primo od baterky ... na dost TLkach se na civkach nameri klidne o 2V min nez je palubni napeti (diky prechodakum) a to uz pak muze pri dalsim poklesu (pri startovani treba) delat slabou jiskru... proste dost lidi pise ze maj po tehle upravach lepsi starty atd (ja jsem pridal jen draty pro to nabijeni)

TL 1000R - poraď assassine

18.9.2008 v 08:18 | Nahoru | #7
Řešil sem naprosto to samý,nový regulátor napětí Ignitech to vyřešil.

TL 1000R - poraď assassine

18.9.2008 v 09:27 | Nahoru | #8
možná bysme mohli udělat v japonský sekci TL1000/Raptor/SV1000 FAQ a házet tam odkazy na tyhle diskuze.

TL 1000R - poraď assassine

19.9.2008 v 00:03 | Nahoru | #9
Tak s jiným regulátorem je to lepší ,ale přesto jsem se nedostal na víc jak 13,5 . Takže přijdou na řadu rady Assassina a bude se laborovat . Doufám že to půjde rychle,ještě bych letos rád přidal alespoň jeden tisíc km.
To Kuba350: To bylo první co jem udělal,že přišel na řadu kontaktol a čištění atd. A nic Leda. že bych něco přehlédl,jsem jen člověk. Ale to by mě fakt nasralo jestli jsem si něčeho nevšiml.

TL 1000R - poraď assassine

19.9.2008 v 08:42 | Nahoru | #10
assassin> Dík sice ta rada nebyla pro mě ale zrovna řeším podobný problém na mojí Daytoně. Už sem si nevěděl rady dobíjela jen 13,3V tak sem vše proměřil a regler připojil přímo na baterkua hned z toho bylo 14,0V ale pořád to nebude ono zkusil sem i redler z R1 přímo na baterku a ten dával ideálních 14,5V. Díky tobě ted vím že celý problém může být v přechodových odporech celé sítě. Ještě mám dotaz ty to musíš vědět jak to že regler dává bez zátěže na výstupu asi jen 1,3-1,5V a když ho hodíš do zátěže tak plné napětí 14,5V? dík za odpověd

TL 1000R - poraď assassine

19.9.2008 v 10:34 | Nahoru | #11
prda: hele ty regulatory funguji priblizne jako je na naslednem schematu... kdyz je napeti nizsi tak to jde pres didody primo na baterku - tzn jen to usmernuje, kdyz je napeti vyssi intgrovanej obvod "IC" otevre spinaci prvky (tyristory nebo tak neco) a zkratuje altik... to se deje na naky frekvenci atd.. a vysledek zkratovani / nezkratovani da na vystupu nejake napeti...

[img] tam nepripojis zatez, tak je to na tom jak je nastavenej ten obvod "IC" , jak si s tim poradi, v tvem pripade to vypada ze pri odpojene baterce je regulator trvale ve zkratu - tzn kdyz bys to bez baterky nechal delsi dobu, vic to vytacel tak ten regulator odkouris... takze bych to timhle zpusobem nepokousel:)

jo a tech 14V by mohlo bejt OK, ono 14,5 je ok na kratsi cuky, aspon to baterku driv nabije, ale kdyz se jezdi dalky je uz to skoro dost... podle me je cca 14,1v ideal...

v-twin: no od regulatoru naprimo dva kabely na baterku je bastl na 5min... tim hned vis jak si na tom ..jestli je chyba v kabelech... nebo v regulatoru.. pokud to pak nabiji OK je na tobe jestli pujdes po kabelovym svazku a vsechny lisovany spoje pajet, cistit, napruzovat kontakty atd... nebo udelas poradne tu propojku na baterku - naletovat koncovky, dat na kabl skrinku/pojistku .... ja tam mam propojeni primo na baterku a slape to paradne...

Naposledy editováno 19.09.2008 10:36:14

TL 1000R - poraď assassine

19.9.2008 v 16:19 | Nahoru | #12
Assassin: Tak jen zkušebně bez letovyných koncovek jsem měl 13,9,takže doufam že až se to udělá pořádně,tak to hodí těch vysněných 14

TL 1000R - poraď assassine

22.9.2008 v 09:39 | Nahoru | #13
assassin> dík věděl sem že to budeš vědět. Je to jakési divné ale nastartuju je tam asi 13,7 (po očištění pojistek a celé soustavy to šlo lehce nahoru) nechám to na volnoběh a do cca minuty to naskáče na těch 14V nebo malinko přes což by mělo stačit. Už sem dal i kratší vyjíždku asi 60km s asi 6startama a baterka točí stále dobře tak by to snad mělo stačit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R Wanislav 35 7.5.2023 v 16:09 assassin
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R dewwil 39 15.4.2023 v 19:21 dewwil
Motor TLR/TLS Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R Rolda89 2 23.10.2022 v 09:06 Rolda89
Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl... [1, 2] Suzuki TL 1000R JENDA426 31 2.9.2021 v 10:24 Anti


TOPlist