ani za zlaté prase:)) na DR-Z je k tomu asi dobrý přístup.
Já jsem taky uvažoval že to udělám na cbr, kde je věčněserozmrdávací napínák, ale kašlu na to...
Jinak, měl by ses na těch motorkách svézt, pač asi pořádně fakt nevíš, co chceš, co jsem tak vyčetl (busa, zx 12, bird, firestorm). A pak se ptát na tu, která ti padne nejvíc do oka (ruky)...
onlydvouval>Alex GSX-R> vtipná odpoved. je mě 30 a najeto mám akurvát. měl jsem V4, Ace, XX Black 97, zzr1100. ted chci zkusit V2, proto asi Firestorm. Busa se mi líbíod roku 99, první modely . pořád tak nějak nevím co vlastně chci dál. tak piš
Ok,beru...
V prvni rade bych ti chtel doporucit jednu vec : Kdyz chces kupovat ojetou ,tak kup rocnik od 2002..Od tohoto rocniku byl uz (jak bylo navrchu vzpomenuto)mechanicky napinak rozvodoveho retezu nahrazen hydraulickym. Jinak se koncepcne ty rocniky vubec nelisi az do roku 2006.Pouze barevnymi kombinacemi.
Dalsi rada nad zlato-kupuj ojetinu po prvnim majiteli a se serviskou..Je to takova motorka ,kde je potreba dodrzovani pravidelnych servisu a pouziti kvalitnich oleju. Pokud bude ze 3 ruky a vys ,tak pocitej s tim ,ze se kazdy povozil a poslal ji do sveta dal ,bez patricneho servisu.
Kdyz budes vybirat ,tak vyber uz takovou ,co byla rozmazlovana a ma pancerky ,ladak(nejlip Akrapa v titanu i s ladenymi svody 4do 1 )ve spojeni s K&N filtrem , PowerComanderem a ostrymi vackami je ta masina vykonostne krapet jinde a usetris spoustu penez za tyhle prekopavky ,do kterych stejne casem pujdes. Jinak neni na skodu ji po tomhle motorovem zakroku vybavit 38mi zubovou rozetou (motor to uz pobere v pohode ,protoze budes s vykonem uz za hranici 200 koni ),ziskas tim hodne dlouhou jednicu a 2ku,ktera se pri akceleracich hodiii. Zaroven ji treba dovybavit Tachokonvertorem-tam se da sladit pomer zubu rozety s rychlosti a tacho ma potom odchylku pouze 0,3 % od realu. Ja mel na sve jeste plazmove stupnice v budikach -vypadaly moooc pekne.
Pokud muzu dale poradit ,tak retezovka ,ktera vydrzi je :rozeta Stealth + retez Enuma 530ZZZ+ mazani s PROFI Dry LUBE ,vydrzi prez 50oookm. Nikdy si nenechej ladit Busu vic ,jak na 215 koni,potom je uz v beznem provozu nepouzitelna ..Davat do ni turbo pro provoz na cestach je totalni blbost..Vsichni mi kamosi ,co do turba vinvestovali ,nakonec prodavali a kupovali Busy znovu a krom ostrych vacek ,K&N filtru a comanderu s ladakama to nechali vse v puvodnim stavu . Shodli jsme se nezavisle na sobe na tom ,ze tech 215 koni je maximum. (kdyz budes chtit vedet vic a proc ,tak se ozvi)Jinak je to jedna z nejspolehlivejsich masin ,kterou jsem kdy vlastnil a prumernou spotrebu jsem mel za celych 24ooo km 6,4 l /100km..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4114 | 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |