globalmoto_duben_nolan





Téma: Hayabusa,rok 1999-01. + a - Děkuji
10.9.2008 v 12:11
Zajímají mě klady a zápory. díky za obojí :-8

Hayabusa,rok 1999-01. + a - Děkuji

10.9.2008 v 12:51 | Nahoru | #1
no tak zápory - má to o dva válce víc než povoluje tvůj nick:)))

Hayabusa,rok 1999-01. + a - Děkuji

10.9.2008 v 13:06 | Nahoru | #2

RUTAN>no tak zápory - má to o dva válce víc než povoluje tvůj nick:)))



velký smích (in english: MEGA ROFL)

Hayabusa,rok 1999-01. + a - Děkuji

10.9.2008 v 13:08 | Nahoru | #3
kladem je ze tachometr je do 340 a ne jako u novych motorek do 280 a neni tam zadne omezeni

Hayabusa,rok 1999-01. + a - Děkuji

10.9.2008 v 13:50 | Nahoru | #4
Velkou pozornost věnovat stavu rozvoďáku, díky použití automatického napínáku se spirálovou pružinou je to u starší Busy asi největší problém, známému jebl rozvoďák u 99r 2x, oprava je za velké peníze...Od 02 tuším hydraulika, no problem.

Hayabusa,rok 1999-01. + a - Děkuji

10.9.2008 v 13:59 | Nahoru | #5
Kolik ti je a kolik mas najeto ??Pokud bude tva odpoved pro mne uspokojujici ,tak ti muzu dat par tipu...

Hayabusa,rok 1999-01. + a - Děkuji

10.9.2008 v 14:00 | Nahoru | #6
Wendigo> ten problém by měl řešit manuální napínák.
Na DR-Z ho mám a je super

Hayabusa,rok 1999-01. + a - Děkuji

10.9.2008 v 14:28 | Nahoru | #7
Alex GSX-R> vtipná odpoved. je mě 30 a najeto mám akurvát. měl jsem V4, Ace, XX Black 97, zzr1100. ted chci zkusit V2, proto asi Firestorm. Busa se mi líbíod roku 99, první modely . pořád tak nějak nevím co vlastně chci dál. tak piš

Hayabusa,rok 1999-01. + a - Děkuji

10.9.2008 v 20:13 | Nahoru | #8
Vespa> manuální napínák je technicky výborný a uživatelsky plíseň jako svině. Přístup na hovno a kontrolovat co 1000km, což znamená rozhodit půl mašiny.
ani za zlaté prase:)) na DR-Z je k tomu asi dobrý přístup.
Já jsem taky uvažoval že to udělám na cbr, kde je věčněserozmrdávací napínák, ale kašlu na to...

Hayabusa,rok 1999-01. + a - Děkuji

10.9.2008 v 21:51 | Nahoru | #9
Tož jsi měl koupit VFRu Rutánku. Tá rozvoďák neviděla ani z rychliku .

Hayabusa,rok 1999-01. + a - Děkuji

10.9.2008 v 22:04 | Nahoru | #10
všechno dobrý, musí to bej masakr.. ale pro mně osobně je ta motorka prostě hnusná jak prdel

Hayabusa,rok 1999-01. + a - Děkuji

10.9.2008 v 22:41 | Nahoru | #11

toranaga>všechno dobrý, musí to bej masakr.. ale pro mně osobně je ta motorka prostě hnusná jak prdel



... co máš z toho,to pro mě Falco taky

Hayabusa,rok 1999-01. + a - Děkuji

10.9.2008 v 22:42 | Nahoru | #12

stanikk>kladem je ze tachometr je do 340 a ne jako u novych motorek do 280 a neni tam zadne omezeni



... u 02 mám tacho do 300 a omezení tam nemám (už ne)

Hayabusa,rok 1999-01. + a - Děkuji

10.9.2008 v 23:11 | Nahoru | #13
RUTAN> čéče já ho sice mám jen asi 2000km, takže nevím, ale na americkým DR-Z fóru všichni píšou že se na něho nemusí minimálně 10.000 km ani sáhnout. Kdoví, mě to za ty 2000 rachotit nezačlo, ale budu informovat.

Hayabusa,rok 1999-01. + a - Děkuji

10.9.2008 v 23:32 | Nahoru | #14
Hele, Blučinu jsem měl první já, jo? lol lol
Jinak, měl by ses na těch motorkách svézt, pač asi pořádně fakt nevíš, co chceš, co jsem tak vyčetl (busa, zx 12, bird, firestorm). A pak se ptát na tu, která ti padne nejvíc do oka (ruky)...

Hayabusa,rok 1999-01. + a - Děkuji

10.9.2008 v 23:34 | Nahoru | #15
A ten nick ti taky nějak protiřečí... lol

Hayabusa,rok 1999-01. + a - Děkuji

11.9.2008 v 12:23 | Nahoru | #16

onlydvouval>Alex GSX-R> vtipná odpoved. je mě 30 a najeto mám akurvát. měl jsem V4, Ace, XX Black 97, zzr1100. ted chci zkusit V2, proto asi Firestorm. Busa se mi líbíod roku 99, první modely . pořád tak nějak nevím co vlastně chci dál. tak piš



Ok,beru...
V prvni rade bych ti chtel doporucit jednu vec : Kdyz chces kupovat ojetou ,tak kup rocnik od 2002..Od tohoto rocniku byl uz (jak bylo navrchu vzpomenuto)mechanicky napinak rozvodoveho retezu nahrazen hydraulickym. Jinak se koncepcne ty rocniky vubec nelisi az do roku 2006.Pouze barevnymi kombinacemi.
Dalsi rada nad zlato-kupuj ojetinu po prvnim majiteli a se serviskou..Je to takova motorka ,kde je potreba dodrzovani pravidelnych servisu a pouziti kvalitnich oleju. Pokud bude ze 3 ruky a vys ,tak pocitej s tim ,ze se kazdy povozil a poslal ji do sveta dal ,bez patricneho servisu.
Kdyz budes vybirat ,tak vyber uz takovou ,co byla rozmazlovana a ma pancerky ,ladak(nejlip Akrapa v titanu i s ladenymi svody 4do 1 )ve spojeni s K&N filtrem , PowerComanderem a ostrymi vackami je ta masina vykonostne krapet jinde a usetris spoustu penez za tyhle prekopavky ,do kterych stejne casem pujdes. Jinak neni na skodu ji po tomhle motorovem zakroku vybavit 38mi zubovou rozetou (motor to uz pobere v pohode ,protoze budes s vykonem uz za hranici 200 koni ),ziskas tim hodne dlouhou jednicu a 2ku,ktera se pri akceleracich hodiii. Zaroven ji treba dovybavit Tachokonvertorem-tam se da sladit pomer zubu rozety s rychlosti a tacho ma potom odchylku pouze 0,3 % od realu. Ja mel na sve jeste plazmove stupnice v budikach -vypadaly moooc pekne.




Pokud muzu dale poradit ,tak retezovka ,ktera vydrzi je :rozeta Stealth + retez Enuma 530ZZZ+ mazani s PROFI Dry LUBE ,vydrzi prez 50oookm. Nikdy si nenechej ladit Busu vic ,jak na 215 koni,potom je uz v beznem provozu nepouzitelna ..Davat do ni turbo pro provoz na cestach je totalni blbost..Vsichni mi kamosi ,co do turba vinvestovali ,nakonec prodavali a kupovali Busy znovu a krom ostrych vacek ,K&N filtru a comanderu s ladakama to nechali vse v puvodnim stavu . Shodli jsme se nezavisle na sobe na tom ,ze tech 215 koni je maximum. (kdyz budes chtit vedet vic a proc ,tak se ozvi)Jinak je to jedna z nejspolehlivejsich masin ,kterou jsem kdy vlastnil a prumernou spotrebu jsem mel za celych 24ooo km 6,4 l /100km..

Hayabusa,rok 1999-01. + a - Děkuji

22.6.2009 v 16:38 | Nahoru | #17


Naposledy editováno 05.07.2009 16:28:00
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist