globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: TL 1000R - výkon
27.8.2008 v 14:48
Je tady někdo,kdo má věrohodně změřenej výkon na svém TL-R?
Na čem a u koho je to změřené,kolo,motor,jaké výfuky,PWC a tak.
Byl jsem třikrát na brzdě,2002,2004 a dnes.
2002 - moto bez úprav ,naměřeno: 81,91 Nm při 8248 ot/min.
výkon 118,91 HP při 10921 ot/min. - teplota sání 25°
2004 - poze koncovky Tenax ,naměřeno: 102,32 Nm při 7277 ot/min.
výkon 124,63 HP při 9017 ot/min. - teplota sání 35°
dnes 2008 - vzducháč BMC,koncovky Akrapovič,PWC III,
najeto 79tis.km. naměřeno - 88,89 Nm při 7454 ot/min
výkon 111,33 HP při 9282 ot/min.
Nečekal jsem po sladění s PWC III žádné extra hodnoty,ale todle mě trochu zaskočilo ,nehledě k tomu že motorka jede defakto stejně jako bez úprav. Hodnoty všech měření maj být na motoru.

TL 1000R - výkon

27.8.2008 v 14:53 | Nahoru | #1
v-twin> ta sama brzda, ten samej mechanik? Ja furt rikam, ze si na brzde muze technik vycucat hodnoty z prstu a ze slouzi jedine k porovnavani uprav nasledujicich tesne po sobe za stejnych podminek (pokud mozno).
A nebo ti to po tech 80ti tisicich uz vydechlo

TL 1000R - výkon

27.8.2008 v 15:03 | Nahoru | #2
Slávek - typ brzdy stejný,ale po každé někde jinde . Vydechle to nejezdí,pořád lítá jako kráva ,jen jsem doufal že teď bude ta kráva trošku nadopovaná a ono nic

TL 1000R - výkon

27.8.2008 v 15:42 | Nahoru | #3
no cisla z dyna nerikaji absolutne nic...

na TL koncovky prilis neudelaji, kdyz to neni full system tak spis horsi nez lepsi... bmc filtr taky nic moc.. chce to upravu airboxu, nebo filtr pipercross, ten tu upravu nahrazuje, tam je to pak i znat...

vykon vypada jako na kole? prvni "vadna" tls mela kolem 118ps .. ty dalsi uz min, Rka mivaj pres tech 120, zalezi jaky upravy, v extremech kolem 140ti... ale to uz je se skoro komplet yosh kit na motoru

TL 1000R - výkon

27.8.2008 v 15:42 | Nahoru | #4
každej pekař peče jinak.to je snad jasný!!!jeď si to změřit za tim prvnim a uvidiš

TL 1000R - výkon

27.8.2008 v 15:59 | Nahoru | #5
assassin - čert vem čísla,ale čekal jsem že když dam powercommander, tak to poznam. Ještě že byl ze států,dát za něj v DK kolem 12 a pak to nepoznat,tak mě mrdne. Tadle si alespoň můžu říkat, mam to z USA

alda - poprvé to bylo někde na akci,kdoví kde je brzdy konec
A podruhé to bylo stejně lepší,jako ostatně vždy a ve všem

TL 1000R - výkon

27.8.2008 v 16:08 | Nahoru | #6
v-twin: ono uz z principu jak funguje.. tak ten commander nic moc pridat nemuze.... u TLR fakt leda svody, uprava airboxu/pipercross, vlozka do plynu ze dava plnej uz v 1/5 otacky a pridatt naky zuby na rozete.. to jsou veci co se poznaj.... ale ne moc... ladit V2 je draha zalezitost a moc to nejde, zvlast u TL ktery je uz z vyroby dost nasponovany, hodne dlouho na nej motorove nemel zadnej novejsi V2...

TL 1000R - výkon

27.8.2008 v 16:50 | Nahoru | #7
Toš to by mě asi nasralo (hlavně to poslední měření)

TL 1000R - výkon

27.8.2008 v 18:10 | Nahoru | #8
radši už na tu brzdu nechoď, nebo tam za chvíli nebudeš mít vůbec nic! jinak 79tis. dobrý

jen tak mimochodem jak vypadá ten filtr pipercross??? a kde ho seženu a za kolik?

Naposledy editováno 27.08.2008 18:11:34

TL 1000R - výkon

27.8.2008 v 18:29 | Nahoru | #9
OKMAS: hele u TLR se dela takova uprava airboxu... vyrezes tam kusy plastu, dobrej navod tady: www.jiffypark.com/tl/airbox/airbox.htm

pipercross filtr je rozdilnej v tom ze v podstate obsahuje cely to "mezipatro" origo airboxu, kde se vyrezavaj diry a odstrnuji klapky, takze kdyz instalujes ten je to jako bys dal KN nebo BMC a udelal tu upravu viz link...

je to anglicka firma, koupis v UK v eshopech, nebo ebay... nebo u nas uz je par firem co to vozi... googluj... z anglie vyjde kolem 2000 s postou, tady jsou kolem 2300,-

TL 1000R - výkon

29.8.2008 v 22:30 | Nahoru | #10
JJ jak píše assassin, koncovky, samosatné filtry bez upravy airboxu nemaji moc smysl, vse tohle je mozná na jemné doladění křivky ale nárust výkonu nic moc, debatuju s jednim amikem co delal v ma tyhle upravy zmákly a vše začíná od koplet výf. systému + airbox a filtr, samostatně filtr (např. Race filtr KN) je sice pekny když to někomu řekneš ale ve finale to přídá 00nic a spíš ubere protože ti jde spousta bordelu dovnitr, doladit klapky + směs OPRAVDU tak jak to ma byt je pry taky umění, origo race airbox co se jezdilo v superbike na TLR děla jeste SHARSKINZ nevim kolik stoji ale potřebujes k tomu i vstřikování viz. obrkdyž ladit tak pořádně takže min. za 100tis
[URL=

Naposledy editováno 29.08.2008 22:31:34
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R Wanislav 35 7.5.2023 v 16:09 assassin
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R dewwil 39 15.4.2023 v 19:21 dewwil
Motor TLR/TLS Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R Rolda89 2 23.10.2022 v 09:06 Rolda89
Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl... [1, 2] Suzuki TL 1000R JENDA426 31 2.9.2021 v 10:24 Anti


TOPlist