Téma: Kokoti v autech

8.8.2008 v 09:35
Včera jsem měl krásný zážitek s blbečkem v teréní Toyotě(aby se mi nic nestalo,kdyby se náhodou něco stalo).Jedu z Deštné do Mladecka a na horizontu před klesánim přez plnou mě krásně předjel.Proti dva pruhy kde to každý kalí co to dá.Nemohl počkat 50m, aby to předjíždění přez plnou bylo alespon trochu bezpešné.Pozor na 4T5 0825!

8.8.2008 v 09:43 | Nahoru | #1
Sorry...,ale jak vidím v SPZ "T",tak se klidím....

8.8.2008 v 09:50 | Nahoru | #2
zofi> Proc kdyz tam je T?

8.8.2008 v 10:03 | Nahoru | #3

8.8.2008 v 10:07 | Nahoru | #4

měls ubrat a nechat ty čuráčky co to v sobotu ráno neparou až pojedou nachcaní někam do stromu a zabijou spoustu nevinejch , lepší blbec předemnou ,než za mnou !!

8.8.2008 v 10:12 | Nahoru | #5
Mirek12> by potřebovali vyndat z auta a rozbít držku, kokoti. šak taky když v Rabí zastavili jsem měl cuky zastavit taky a jednu mu natankovat :\

8.8.2008 v 10:28 | Nahoru | #6
Když potkám blbce, radši se mu klidím z cesty. Speciálně blbečkům ve "vytuněných" pelechách. Natož s nima ještě závodit...

8.8.2008 v 10:37 | Nahoru | #7

Když jsem ještě dělal autoškolu na C, a předjíždělo mě auto i přesto, že proti jelo taky auto, já samozřejmě na brzdy, jako snad každý by udělal. Učitel sedící vedle mě mi povídá, proč brzdíš? Když na to nemá, aby tě předjel, tak ať nepředjíždí!!!! Mi vyhuboval a já to raději pro příště neudělal. Už to nedělám ani v autě.

8.8.2008 v 10:42 | Nahoru | #8
to ja kdyz vydim v spz A tak cekam co prijde lol

btw potkal jsem cerny bawko se zatmavenyma sklama, kazdy auto asi musel predject lol furt na care furt koukal kdyz dojizdel do mesta ve 100 jeste predjizdel lol tak sem ho dohnal a asi sem ho nasral kdyz sem ho predjel protoze to pak hnal i 80 pres mesto lol

8.8.2008 v 10:46 | Nahoru | #9
teď na klikaté okresce mě honil , teda napřed nechtěl nechat předjet , jakejsi magor v BMW 5 , tak jsem mu zbaběle ujel , má mindrák do konce života dobře mu tak

8.8.2008 v 10:49 | Nahoru | #10

PremeT>Kubajzz>to máš různý, ono to nedělaj jen motorkám. sem byl minulý týden na šumavě, v úseku - Horažďovice - Rabí se za mě povesila tuningová Astra, já jel taky autem (tuning Vectra), v autě nějaký dva mladí borečci a pořád machrovali, tož jsem na to šlápnul a ujel jim, borečci se mě pak snažili předjet a když už jinak nemohli, začali teda předjíždět v těch nepřehlednejch zatáčkách co tam sou, je tam plná, vidět není ani hovno a klidně najeli vedle mě ale zrychlit už nedokázali, jet něco v proti a já bejvat raději nespomalit, bylo by to zajímavý

jo, ale když mám v autě ženu a roční dítě, raději zabrzdím, než aby mě ten čurák pak třeba vytlačil ze silnice

8.8.2008 v 10:50 | Nahoru | #11
NO byl sem na dovolene v Roznove pod Radhostem,a tam je jejich seme v becvach vsude policajti.TAk si to vybyjej jinde no.JInak nejenom znacky S "T" sou nebezpecny ale je pravda ze tam sem mel za 3 dny 4x namale kuli nejakejm blbecku okoli krasny ale silnice plny blbcu v drahej karach a i v sunkach.proste velky pocet blbcu na jhedne metr čtverečny

8.8.2008 v 11:00 | Nahoru | #12

1 reakcí na tento příspěvek Kokoti v autech

8.8.2008 v 11:15 | Nahoru | #13

Je to sice rada na howno, ale jestli jedeš s plně naloženým náklaďákem a musíš trošku přibrzdit, tak zas trvá trošku díl, než to rozjedeš, ještě horší je to do kopce, tročku přibrzdíš a pak jedeš celej kopec 20kmh.

8.8.2008 v 11:22 | Nahoru | #14
Vždyť je to každý den, bohužel tuhle jedu autem a musel jsem zajet až do škarpy, aby se tam ten čůrák na ZX-9 vešel Nechápu proč předjíždí auto, když jedu proti němu a jsem vzdálen tak 80 metrů. Takže kokoti i na motorkách :o

8.8.2008 v 11:23 | Nahoru | #15

PremeT>Proky_6>PremeT> To je mi teda rada od ucitele autoskoly jak poser mi zada :o Jednoznacne radsi pribrzdit a nechat ho predjet,i kdyz vidim,ze na to nema...nenecham se prece od nekoho takovyho vytlacit ze silnice nebo jeste hur kdyby to ten v protismeru kvuli nemu strhl na me

Taky je někde napsaný, že nesmíš omezit ani ohrozit předjížděné vozidlo.

Jo to je jasný, že bys měl předjíždět "najistotu", ale je spousta lidí, kteří to bohužel prostě nedělají. Pokud by každý předjížděný byl jak ten řidič autoškoly, tak je na silnicích ještě větší maso. Navíc nedávno se mluvilo o postizích za bránění v předjetí. Sice mi zatím není jasné, jak to jako chtějí řešit, co bude považováno za bránění apod., ale je fakt, že blbů, kteří přidají, když je chceš předjet je taky dost...

Naposledy editováno 08.08.2008 11:24:28

8.8.2008 v 11:24 | Nahoru | #16
Jasny,s nakladakem je to neco jinyho nez v osobaku...ale i tak,co je lepsi?Kdyz ti bude trvat dyl rozjizdet nakladak po malym pribrzdeni a nikomu se nic nestane nebo kdyz ti to nekdo z protismeru kvuli takovymu blbovi pusti do narazniku a budou ho z auta strihat hasici?Stejne tak ze je nekde neco napsanyho,ze nesmi "ohrozit nebo omezit"...ale chapej,on te prave tim pomalym predjizdenim ohrozuje,proto je lepsi bejt v tu chvili ten LEPSI ridic,treba si i zanadavat,ale nikomu se nic nestane a to je prece nejdulezitejsi!Provoz na silnici je jedna velka dzungle a neskutecnej bordel,jak v aute,tak na motorce...uz davno nespoleham na to,ze je nekde neco napsano nebo ze mam neco od nekoho cekat

8.8.2008 v 11:26 | Nahoru | #17
Proky_6>

8.8.2008 v 11:38 | Nahoru | #18
za Tečkem se skryvaju idioti z KA FM a přilehlych čsti OV sou to takove hofada jako někteři motorkaři lol

8.8.2008 v 12:23 | Nahoru | #19
To mě málem zabil nějaký vymrdanec s mazdou když jsem jel na kole v zatáčce a ten kojot si to masil přes celou vozovku,tak jsem to na poslední chvíli strhl do příkopu No a pak ještě další číslo tentokrát na čtyřkolce a to sem měl sakra štěstí že jsem nejel rychle a stačil se mu vyhnout Kvůli takovým taliánům se občas bojím vyjet z domu.

8.8.2008 v 19:48 | Nahoru | #20
Byl jsem v Černé Hoře a to jak se tam jezdí by tady asi málokdo skousnul.Nejenom že nedávají přednost na hlavní a zprava,ale ani se tam nekouknou jestli tam něco jede.Prostě spoléhají na to,že ten druhý přibrzdí a pustí ho.Vše je jenom o vzájemné toleranci a zdravém rozumu.Klidně si zastaví před obchodem nebo trafikou a jdou si pro noviny a za nima stojí kolona a nikdo netroubí a negestikuluje.Prostě pohoda.

8.8.2008 v 21:10 | Nahoru | #21
Černá Hora je fajn:) Najezdil jsem tam nějaké km na silničním kole a vše OK. Asi jsem byl pro ně takovej exot, že mě radši obloukem objížděli...:) lol Žádné troubení jako tady u nás, kde jde každému o vteřiny a běda tomu, když ho někdo zbrzdí...

9.8.2008 v 02:42 | Nahoru | #22
jo no to jsou hold plechovkari... oni si mysli buh vi co,ale asi nemysli na to ze kdyby se neco stalo tak to odneseme hlavne my....!!! ael tak to na silnici chodi a nemyslim,ze se to zmeni....

24.12.2008 v 17:47 | Nahoru | #23
Stařec> jsem z FM a jezdím jak na moto tak v autě a řeknu ti, že tenhle problém je úplně všude stejný když vidím moto, jak zpomalím a uhnu co to de, ať si mě v klidu předjede.

edit1: když mě chcě předjet borec přes dvě plné nebo v zatáčce, tak určitě nezpomaluji, protože, pokud se nemílím, je nepsané pravidlo, že ten, co předjíždí taky musí zpomalit, pokud se něco stane, horší scénář je, když zpomalí oba ... to jsem zažil na kopci u přehrady Šance. Borec předjížděl - ledovka, sníh a koleje. Předjížděl, viděl auto, tak jsem začal zpomalovat, ať si mě debilek předjede a on začal zpomalovat taky, jsem si toho brzo všiml, tak jsem dal plný a tak tak se zařadil mezi mne a auto zamnou, na benzince jsem si ho podal s kamosem, co jel v aute zamnou

Naposledy editováno 24.12.2008 17:50:27

25.12.2008 v 16:49 | Nahoru | #24
ahoj lidi, musím souhlasit s Razhelem, mám toho celkem naježdeneho dost, uplně ve všem a neznamena že ktyž vidite spz s "T" tak to automaticky znamena, že tam sedi blb který bude komplikovat provoz. Myslím jsi, že je jedno jestli tam je A nebo Z "idioti" se najdou všude i třeba tam kde bydlite Vy. čau

25.12.2008 v 17:13 | Nahoru | #25
charls s tim nezbejva nez soouhlasit.

(reakce na) Kokoti v autech

26.12.2008 v 22:44 | Nahoru | #26

Taky je někde napsaný, že nesmíš omezit ani ohrozit předjížděné vozidlo.

Jezdit s tolerancí! ty to taky nemusíš někdy odhadnout a budeš rád že ti někdo přibrzdí, a nepustíš ho jen kvuli němu, ale kvuli tomu v protisměru co je v tom nevinně !

26.12.2008 v 22:57 | Nahoru | #27
mě jednou srazil magor co mi mel dat přednost na gixeru,pro jistotu ujel.idiote z rokycan přihlaš se....

26.12.2008 v 23:00 | Nahoru | #28
lidy serte nato jestly je to kokot f plěchofce něbo na motorce
ty rozumni předvidaj a jedou tak aby dojeli aj dom
ty co jedou a nepředvidaj a spolěhaju na vyhlašku su chuji s vělkym CH bo na te motorce maju sfoju prdel njebo prdel batohu tak i f autě
nebudu machrovat kolik mam najeto a stejně je vam potym hovno alě prozatym jezdym tak abych přijel dom za rodynou