www.motorkari.cz/forum-detail/
http://old.motorkari...php?id=24469&p=1
1.silnější kabely k baterii (v továrně špatně odhadli průměr vodiče)- obvykle tam dávali ještě jeden ke každému kontaktu
2.fan kit, ventilátory na sahaře jsou zvenku (jako cr)
3. na hřídeli alternátoru byl ze začátku 8mm šroub a povoloval se, takže tam dávali nejprve pérovou podložku a později už byl šroub 10mm - to doporučují zkontrolovat hned
tohle jsem se dočetl a taky našel na mém tnt (mimo ten šroub alternátoru).ale jak jsem už psal,mám ji z uk.
jinak pozor na baterku, je potřeba pravidelně kontrolovat a dobíjet, protože při jízdě po městě běží často sahary a vybíjí se kvůli nízkým otáčkám. mimo město problém není.
do 3 tisíc otáček trhá řetezem, občas chcípne bez příčiny, na volnoběh má zvuk jak traktor, ale tohle všechno ti vynahradí, když jí necháš jet tak, na co je stavěná.
na závěr tři pravidla:
- italská motorka nerada zahálí v garáži
- když už jí nastartuješ tak jeď
- najdi si dobrého mechanika a zásobuj ho pivem
a jak říká můj kumpán (tnt) - závady neodtraňuji, zvykám si na ně
nám to trvalo rok ...když se to prodalo, šel jsem se vožrat.
.. jinak je to totální šrot, podvozkově a brzdy , ale motor .. hrůza a přitom to byla 06 6tkm
stačilo to nastartovat a každej kupec utekl ... jeden to pak koupil a nedojel ani domů strašná bestie,
DavR1>TOURATECH> ... strejda to bude prodávat ještě hodně dlouho ...
nám to trvalo rok ...když se to prodalo, šel jsem se vožrat.
.. jinak je to totální šrot, podvozkově a brzdy , ale motor .. hrůza a přitom to byla 06 6tkm
stačilo to nastartovat a každej kupec utekl ... jeden to pak koupil a nedojel ani domů strašná bestie,
koukám že si prodal speedtripla to byla taky vožíračka ne ?
Třeba ted ta Daytona 675 , pochybuju že je v republice lepší kousek .. a stejně se zatím neprodala ...
Pamatuji, že si ji koupil novou v CZ ,to tě teda lituju ... skoro nová motorka a -100t z ceny