Téma: Bacha na zloděje!!!

5.8.2008 v 09:35
Zdravím všechny stejně postižené příznivce jedné stopy. O víkendu jsme byli na dvou mašinách v Hřensku a na Děčínksu. Poslední zastávkou byl hrad Tolštejn pod Jedlovou u Varsdorfu. Krásný to kraj. Nicméně jsme se vrátili z oběda a prohlídky a hradu a nějaká nedobrá duše nám z motorek ukradla 4 ks nových přileb za cca 16000.A pak 200 km domů jen v kuklách, fakt super. Byly přidělaný řetězem,ale lapkové vozí hydraul. nůžky, takže je nic nezastaví. Chtěl jsem poprosit, kdyby Vám někdo náhodou podezřele levně nabízel, nebo byste někde v bazaru zahlédli helmy MTR Lucas design, jedna červeno-modro-šedo-bílá s motivem kozaté sestřičky, druhá šedo-černá s motivem snipera s bouchačkou v ruce, třetí šedo-černá s tenkým červeným proužkem Caberg - výklopná nahoru a ještě z ní (možná) čouhá Interkom a čtvrtá ACR šedo-modro-bílá, dejte mi prosím vědět na 725 533 301, nebo lukatan@seznam.cz
Nálezce, event. stopy vedoucí k nalezení, bude samozřejmě odměněn. Takže nezbývá, než nosit všechno sebou! Díky a buďte opatrnější, než my.

5.8.2008 v 09:50 | Nahoru | #1
to uz se kradou i helmy?

5.8.2008 v 09:53 | Nahoru | #2
hrůza

5.8.2008 v 09:57 | Nahoru | #3
To chce chitit a beze savědků zakopat nebo rozvařit a dát sežrat psům,samozřejmě bez těch přileb.

5.8.2008 v 09:58 | Nahoru | #4
nevím co k tomu napsat. Bohužel lidi tohoto typu nám všem "normálním" ztěžují takový to "běžný" žití. Teď si budeš muset brát helmu ssebou. No je to prostě vopruz. Usekat jim prsty, jak za středověku.

5.8.2008 v 10:27 | Nahoru | #5
ja si helmu vzdy zamknu do kufru tak doufam ze se nezacnou krast i kufry

5.8.2008 v 10:27 | Nahoru | #6
Kdyby jste je chytili, obětuju svou starou přilbu a dobré vychování a narvu ji těm zmr@#dum do prdele !

5.8.2008 v 10:30 | Nahoru | #7
holt český a slovenský národ je banda zlodějů ostatne jako asi vsichni slované...je mezi nami strasne moc parazitu a ted nemyslim jen kofoly,ale i bily a ty jsou mnohem horsi nez kofoly. Ted jsem byl 16 dní v Rumunsku, na horach i na pobrezi ve mestech, jsem obcas nechal ze nechal klice v zapalovani a penezenku na sedadle, kdyz jsem stavel stan, veci ve stanu v predsince stolicky pred stanem pres noc nebo kdyz jsme sli do hospody a co lidi kolem proslo mistni mali kluci okukovali stari opilci taky a nikdo nic nevzal nikomu se nic neztratilo ani to pivo...

hanba nám

5.8.2008 v 10:51 | Nahoru | #8

5.8.2008 v 13:21 | Nahoru | #9

Jarin55>Bohužel je to smutné. Teď jsem se vrátil z dovči v Itálii a tam na ulici u pangejtu Honda CBR1000RR, helma na zrcátku, klíčky v zapalování, klídek, tabáček.........

Přesně jak tu píšeš, dá se říci, že všude ve světě v cajchu jen bohužel u nás se tomu neubráníš
Lidi jsou svině - chytit při činu a sprerážet pracky

5.8.2008 v 13:42 | Nahoru | #10

přesně, taky jsme teď byli v Itálii, slovinci tam měli v kempu CBR 1100 XX, na stromě na 2 ramínkách pověšené 2 kombošky, 2 páteřáky, u toho helmy a zůstalo to tam celý týden, žádnej problém. Vedle stál Gold Wing, klíčky v zapalování, na nádrži brašniška s doklady, a taky si toho nikdo nevšímal. Tady by to bylo vše za pár vteřin v prdeli

5.8.2008 v 18:10 | Nahoru | #11
for Lukatan:toš pane su to svině... co dodat,tak jak to tu kdosi píše povařit atd...Jinak ano v cizině lze všude vidět helmy na zrcátkách, to jenom já si pak připadám před obsluhou čerpačky jako těžký paranoik svírajíc svojí helmu v ruce u půltu když platím... ale taky záleží jak kde. I ve francii jsem byl upozorněn abych nenechával tankbágl na motorce a asi 200km pod Madridem mě přišel chlápek z obsluhy na čerpačce upozornit že jsem nechal venku přilbu (šel jsem si dát kafe) ale souhlasím, u nás je situace horší. Mnohem horší

5.8.2008 v 18:20 | Nahoru | #12
znám případ kdy na benzince zastavil borec.. teda za benzinkou bylo parkoviště a ntně se šel vysrat a mezi tim mu lohly haupnu svetla a pravej blatnik

5.8.2008 v 23:00 | Nahoru | #13
chtělo by to nastražit past a číhat