globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cukání chcípání Ducati ST4
 
5.8.2008 v 08:50
Ahoj, dal jsem otevřený laufy, filtr, chip. V Ducati mi to poštelovali s ohledem na tyto změny. Ducna začla jet jako k..., prostě paráda. Najel jsem asi 60 km a nádrž skoro na doraz (já blbec! :\ ) Další dny přijdu k motorce a studený start, velmi nízký volnoběh až chcípne (samozřejmě už bez sytiče). Musel jsem do toho hrábnout a přidat volnoběh (šroubkem vedle chipu), abych to nemusel na každy křižovatce startovat a držet pod plynem. Moto nechcípá, ale samozřejmě jsem to rozladil, byť jede pořád dobře, ale do 4-5 tis. je to takový ucukaný. Je možný, že mi to udělal nějaký bordel z benzínu, při téměř prázdné nádrži?

Cukání chcípání Ducati ST4

5.8.2008 v 09:00 | Nahoru | #1
Ducati má celkem dobrý palivový filtr, spíš bych řekl, že jsi to rozladil, jak si přidával volnoběh. Jaký máš chip?

Cukání chcípání Ducati ST4

5.8.2008 v 09:06 | Nahoru | #2
jj, si to asi rozhodil, já mám ten šroubek pro každej válec zvlášť, takže jestli si otočil jen jednim, tak se ti to asi hádá. V Duc mi to ladili přes nějaký ty bi-passy či co.

Cukání chcípání Ducati ST4

5.8.2008 v 09:30 | Nahoru | #3
Tam je jenom jeden šroubek. Kdyby to nechcípalo, tak bych na to ani nehráb, to dá rozum... takhle jsem musel, abych mohl vůbec jet... včera jsem ho cvičně vrátil do stejné polohy ve které to bylo nastaveno z ducati a opět velmi nízký volnoběh a chcípání... musel jsem to zase vrátit... vždyť bych to bez sytiče nemoh ani ohřát a riskovat, že se mi při pojíždění zablokuje kolo při chcípnutí motoru :\ to se mi nechce... asi tam s tím budu muse zajet... M.

Cukání chcípání Ducati ST4

5.8.2008 v 09:37 | Nahoru | #4
Jo tak jsem volal do duc mechanikovi. Verdikt - pravděpodobně je ulitá svíčka a v nízkých to jde na jeden váleček, ve vyšších se to chytne.... tak uvidíme... po čtvrtku dám vědět co s tím bylo

Cukání chcípání Ducati ST4

5.8.2008 v 09:49 | Nahoru | #5
NickSlaughter>
Myslím, že je to "P-line" Německo

Cukání chcípání Ducati ST4

6.8.2008 v 07:37 | Nahoru | #6
ST4Marc> díky, ono celkově studená Ducati je mrška

Cukání chcípání Ducati ST4

6.8.2008 v 08:29 | Nahoru | #7
NickSlaughter> přesně jak říkáš je to jako se ženskou... Když už jsi na to narazil podělím se o rozum z ducati, když jsem se ptal nakolik motorku ohřát (myslím vodníka) než vyrazíš:
klidně prý lehce přes 70°, až sepne termostat a teplota klesne. No myslím, že málokdo to dělá...

Cukání chcípání Ducati ST4

8.8.2008 v 08:15 | Nahoru | #8
Jo, jo Martin z Mechanický hračkárny měl pravdu, svíčky, svíčky. Jeden válec v nízkých vynechával - vyměněny obě - jede zase jako k... teda tak jak může Ducati 107 koňová + něco ?(chip,lauf, filtr) jet. Dobrá rada: Nikdy nemachrovat před kamarádama a ukazovat jim jak mašina vrčí stylem start 3 min. chodu a chcíp. Tak zůstane ve studeném motoru benzín na svíčkách a neodpaří se. Když už tak motku nechat ohřát na teplotu více jak 50-60° Jo prý u Rkových modelů to taky stačí udělat jednou
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist