Obě 100% zvládnou to co píšeš, takže bych se na obou svezl a dal na subjektivní pocit
TTR - nejlepší komponenty, pancéřovky, brembo brzdy, ohlins podvozek...
DR-ko jsem neměl, takže nemohu soudit
Já mám DR-Z ve verzi bez startéru právě s nakopávačkou a s dobře seřízenou volnoběžnou směsí chytá výborně. Což se ale nedá říct o TT-R, znám tři a všechny strašnej problém nastartovat uhřátý, nebo nedejbože položený a ulitý.
Vespa>Hostage> DR-Z 400S a E je jen s elektrickým startérem, nakopávačku nemá.
Já mám DR-Z ve verzi bez startéru právě s nakopávačkou a s dobře seřízenou volnoběžnou směsí chytá výborně. Což se ale nedá říct o TT-R, znám tři a všechny strašnej problém nastartovat uhřátý, nebo nedejbože položený a ulitý.
Tak to sou nějaci Janci. Mám TT-R a chytá napoprvý. Jenom jednou se mi to podařilo ulit tak že mi to nechtělo chytnout, ale pro ty připady si budu dělat ochuzovač směsi a pak už neni se startem problém ani po ulití
A teď vážně , jezdím asi to co popisuješ a s déerkem jsem maximálně spokojený. Mám jej třetí sezonu, zatím 9800km a spíš tě ta motorka sama tak nějak nutí zkoušet těžší a těžší terén
A že se budeš tahat s vodou, to neřeš Podle údajů výrobce o hmotnosti je TT600RE o 20kg těžší než DR-Z400S.
Lopp>DR-Z je nejlepší
A teď vážně , jezdím asi to co popisuješ a s déerkem jsem maximálně spokojený. Mám jej třetí sezonu, zatím 9800km a spíš tě ta motorka sama tak nějak nutí zkoušet těžší a těžší terén
A že se budeš tahat s vodou, to neřeš Podle údajů výrobce o hmotnosti je TT600RE o 20kg těžší než DR-Z400S.
už jsi dělal ventily???
Hostage>Drz je kick i el. starter.A z nakopavacky mam trocha strach, kdyzme to treba chcipne nekde v kopcu a bahne, jak to kopat?
jn taky jsem to už poznal v prudkém kopci a potřeboval jsem nastartovat... bez el. starteru bych byl v pr... proto lepší těžší a mít el. starter ,ale záleží naco to potřebuješ no...