globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jaké jsou výhody drátěných kol ?
 
10.7.2008 v 13:05
Uvažuju o GSu a zajímá mě jaký maj drátěný kola výhody oproti litejm. PS v terénu moc jezdit nebudu jenom sem tam sjedu z cesty

Jaké jsou výhody drátěných kol ?

10.7.2008 v 13:11 | Nahoru | #1
podle me by mely ciste teoreticky vyjit lehci a pevnejsi... a narocnejsi na vyrobu...

ale v praxi jde asi hlavne o to ze ocel. draty trochu pruzi, tzn v terenu skousnou to co by uz na hlinikacixh udelalo sisku, nebo v pripade pevne slitiny prasklinu... navic na cestach mimo civilizaci spis povymenujes naky draty/vycentrujes nez srovnas bouchlej hlinikac... navic pro nektere motorky je to spis vec "stylu" ....

ale v tomhle odvetvi nejsem odbornik...je to jen muj nazor... zkus treba Sqwera a dalsi dalkoplazy...

osobne myslim ze na jezdeni po cestach, at uz zpevnenych nebo nepenenych a prevazne v civilizovanych zemich staci bohate hlinikace... ale uz to neni ten hard core offroad...

Jaké jsou výhody drátěných kol ?

10.7.2008 v 13:15 | Nahoru | #2
něco takvýho jsem potřeboval slyšet, taky mě přijde zbytečný vyhazovat 10k za dráty

ps nedávaj se do drátěných kol duše ?

Jaké jsou výhody drátěných kol ?

10.7.2008 v 13:19 | Nahoru | #3
Mako: co ja vim tak zrovna GeeSo ma draty chyceny v takovem lemu, jakoby vne toho mista kde sedi patka pneu.. takze tam sou urcite bezdusove... jinak na kroskach atd bejvaj s dusema... ale dost mozna se uz delaj bezdusove i klasicke rfaky.. jak rikam tohle odvetvi moc nesleduju...

ale jak rikam jsou to jen me dohady, pockej jeste jestli nenapise nejaky zkuseny cestovatel co ma zkusenosti s LC8/GS... ja na tom jen sedel...

Jaké jsou výhody drátěných kol ?

10.7.2008 v 13:27 | Nahoru | #4
No, já právě vyměnil litá kola za drátěná, jednak cestovnímu enduru sluší víc a potom jsou pružnější. BMW a Aprilia mají patentované ráfky, na které se obouvají normální bezdušovky.

Jaké jsou výhody drátěných kol ?

10.7.2008 v 13:40 | Nahoru | #5
kamos na kole vzal celne auto (jedouci) proletel se na predni sklo a nim mu nebylo ale za to kolo melo celej predek zborenej a i kdyz sme to vyklepali (ram) tak je stejne kolo tak pul centimetru od ramu a kdyz se zataci trosku vic tak jdou slapky do kola lol ale predni kolo je uplne v pohode

Jaké jsou výhody drátěných kol ?

10.7.2008 v 13:44 | Nahoru | #6
milion: jo, taky mam doma rafky na kolo co vydrzej cokoliv... ale neda se na tom jezdit jak sou tezky:) a auto je prd.. moc velka kontaktni plocha, plastovej naraznik... to kdyz ji valis po skale sest petek, to si rafky jinak zpivaj:)

Jaké jsou výhody drátěných kol ?

10.7.2008 v 13:47 | Nahoru | #7
pružnost,nic víc

Jaké jsou výhody drátěných kol ?

10.7.2008 v 14:08 | Nahoru | #8
Asi jsem divnej ale mě se líbjej víc na GSu litý kola a poznám že jsou pružnější někde na polňačce ? Nebo až v hard terénu ve vysoké rychlosti ?

Jaké jsou výhody drátěných kol ?

10.7.2008 v 14:18 | Nahoru | #9
M_A_K_O> nepoznáš to nikde.litá kola jsou nevhodná až do hart terénu kde hrozí jejich prasknutí.tam jsou vhodnější drátěná pro jejich pružnost.po polnačkách můžeš klidně lítat i na těch litých..

Jaké jsou výhody drátěných kol ?

10.7.2008 v 14:25 | Nahoru | #10

qwert>M_A_K_O> nepoznáš to nikde.litá kola jsou nevhodná až do hart terénu kde hrozí jejich prasknutí.tam jsou vhodnější drátěná pro jejich pružnost.po polnačkách můžeš klidně lítat i na těch litých..

dík to mi stačí

Jaké jsou výhody drátěných kol ?

10.7.2008 v 15:28 | Nahoru | #11
budeš to tvoje SV prodávat?

Naposledy editováno 10.07.2008 15:30:09

Jaké jsou výhody drátěných kol ?

10.7.2008 v 15:32 | Nahoru | #12
Ročís:)> Jo budu ale až po sezóně chci víc cestovat a taky někam na východ a na to neni SV ideální.

Jaké jsou výhody drátěných kol ?

10.7.2008 v 15:33 | Nahoru | #13

assassin>podle me by mely ciste teoreticky vyjit lehci a pevnejsi... a narocnejsi na vyrobu...



Zpravidla jsou dráty naopak o dost těžší (což je logické - ocel proti lehké slitině a taky je tam toho materiálu víc... )

Naposledy editováno 10.07.2008 15:33:48

Jaké jsou výhody drátěných kol ?

10.7.2008 v 15:37 | Nahoru | #14

qwert>M_A_K_O> nepoznáš to nikde.litá kola jsou nevhodná až do hart terénu kde hrozí jejich prasknutí.tam jsou vhodnější drátěná pro jejich pružnost.po polnačkách můžeš klidně lítat i na těch litých..



Myslím, že až tak "hard" ten terén být nemusí - stačí trošku víc šutráků či větší díra a ráfek je v prdeli - loni tu myslím kdosi ukazoval, jak to hezky štípnul...

Jaké jsou výhody drátěných kol ?

10.7.2008 v 16:24 | Nahoru | #15
Co sem si zatim na vlastni kuzi vyzkousel, tak i litaky vydrzi na sotolince docela dost. Problem nastava v pripade, kdy neco vezmes natvrdo - jak uz tu bylo receno, litak ma tendenci prasknout a protoze mas obuty bezdusaky, zpravidla pro tebe v tu chvili cesta konci. Pokud mas kolo vyplejtany, zdeformuje se taky, ale i kdyby tam byla boule jak prase, dostatecne velkym "univerzalnim domlouvacim nastrojem" ve vetsine pripadu dokazes kolo vyklepat aspon do pojizdnyho tvaru a v jizde pokracovat.

Zase je fakt, ze jak jednou dratak nakopnes, uz prakticky nemas sanci to srovnat tak, aby to kolo nehazelo... ale pokud jezdis takovou palici ze bezne bouchnes pri vyletu rafek, nema smysl to resit.

Je to neco podobnyho jako srovnavat trubkovy padaci ramy a spunty - spunty zachrani motor, ale plasty to vetsinou odnesou, trubkovy ramy maji sanci zachranit vse - ale pokud to prezenes, je u obou vysledek stejny ...

Jaké jsou výhody drátěných kol ?

10.7.2008 v 16:27 | Nahoru | #16

Repulsion>qwert>M_A_K_O> nepoznáš to nikde.litá kola jsou nevhodná až do hart terénu kde hrozí jejich prasknutí.tam jsou vhodnější drátěná pro jejich pružnost.po polnačkách můžeš klidně lítat i na těch litých..

Myslím, že až tak "hard" ten terén být nemusí - stačí trošku víc šutráků či větší díra a ráfek je v prdeli - loni tu myslím kdosi ukazoval, jak to hezky štípnul...



.... a pokud tam mas bezdusovou pneu tak jsi se stiplym rafkem kde?? :o

Jaké jsou výhody drátěných kol ?

11.7.2008 v 09:29 | Nahoru | #17

Dan GPZ>Repulsion>qwert>M_A_K_O> nepoznáš to nikde.litá kola jsou nevhodná až do hart terénu kde hrozí jejich prasknutí.tam jsou vhodnější drátěná pro jejich pružnost.po polnačkách můžeš klidně lítat i na těch litých..

Myslím, že až tak "hard" ten terén být nemusí - stačí trošku víc šutráků či větší díra a ráfek je v prdeli - loni tu myslím kdosi ukazoval, jak to hezky štípnul...

.... a pokud tam mas bezdusovou pneu tak jsi se stiplym rafkem kde?? :o



Nerozumím otázce...

Jaké jsou výhody drátěných kol ?

11.7.2008 v 13:00 | Nahoru | #18
Repulsion> asi to myslel tak ze bude dratovy kolo s bezduskou

Jaké jsou výhody drátěných kol ?

11.7.2008 v 13:37 | Nahoru | #19
M_A_K_O> o Sv dost přemýšlím...a to tvoje je nádherný....kolik by sis za něj představoval?..kdyžtak pm
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist