ale v praxi jde asi hlavne o to ze ocel. draty trochu pruzi, tzn v terenu skousnou to co by uz na hlinikacixh udelalo sisku, nebo v pripade pevne slitiny prasklinu... navic na cestach mimo civilizaci spis povymenujes naky draty/vycentrujes nez srovnas bouchlej hlinikac... navic pro nektere motorky je to spis vec "stylu" ....
ale v tomhle odvetvi nejsem odbornik...je to jen muj nazor... zkus treba Sqwera a dalsi dalkoplazy...
osobne myslim ze na jezdeni po cestach, at uz zpevnenych nebo nepenenych a prevazne v civilizovanych zemich staci bohate hlinikace... ale uz to neni ten hard core offroad...
ale jak rikam jsou to jen me dohady, pockej jeste jestli nenapise nejaky zkuseny cestovatel co ma zkusenosti s LC8/GS... ja na tom jen sedel...
assassin>podle me by mely ciste teoreticky vyjit lehci a pevnejsi... a narocnejsi na vyrobu...
Zpravidla jsou dráty naopak o dost těžší (což je logické - ocel proti lehké slitině a taky je tam toho materiálu víc... )
Naposledy editováno 10.07.2008 15:33:48
qwert>M_A_K_O> nepoznáš to nikde.litá kola jsou nevhodná až do hart terénu kde hrozí jejich prasknutí.tam jsou vhodnější drátěná pro jejich pružnost.po polnačkách můžeš klidně lítat i na těch litých..
Myslím, že až tak "hard" ten terén být nemusí - stačí trošku víc šutráků či větší díra a ráfek je v prdeli - loni tu myslím kdosi ukazoval, jak to hezky štípnul...
Zase je fakt, ze jak jednou dratak nakopnes, uz prakticky nemas sanci to srovnat tak, aby to kolo nehazelo... ale pokud jezdis takovou palici ze bezne bouchnes pri vyletu rafek, nema smysl to resit.
Je to neco podobnyho jako srovnavat trubkovy padaci ramy a spunty - spunty zachrani motor, ale plasty to vetsinou odnesou, trubkovy ramy maji sanci zachranit vse - ale pokud to prezenes, je u obou vysledek stejny ...
Repulsion>qwert>M_A_K_O> nepoznáš to nikde.litá kola jsou nevhodná až do hart terénu kde hrozí jejich prasknutí.tam jsou vhodnější drátěná pro jejich pružnost.po polnačkách můžeš klidně lítat i na těch litých..
Myslím, že až tak "hard" ten terén být nemusí - stačí trošku víc šutráků či větší díra a ráfek je v prdeli - loni tu myslím kdosi ukazoval, jak to hezky štípnul...
.... a pokud tam mas bezdusovou pneu tak jsi se stiplym rafkem kde?? :o
Dan GPZ>Repulsion>qwert>M_A_K_O> nepoznáš to nikde.litá kola jsou nevhodná až do hart terénu kde hrozí jejich prasknutí.tam jsou vhodnější drátěná pro jejich pružnost.po polnačkách můžeš klidně lítat i na těch litých..
Myslím, že až tak "hard" ten terén být nemusí - stačí trošku víc šutráků či větší díra a ráfek je v prdeli - loni tu myslím kdosi ukazoval, jak to hezky štípnul...
.... a pokud tam mas bezdusovou pneu tak jsi se stiplym rafkem kde?? :o
Nerozumím otázce...