globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Blackbirdisti SEM !!!!!!!!!!
 
7.7.2008 v 19:28
Zdarec lidi,mám takovej malej dotaz Chci bleka,ale rozhoduji se mezi karbecem a stříkačkou.Co je lepší?Podle sebe bych bral raděj karbec (na tom si ještě něco opravím),ale nevím jak je to se spolehlivostí karbec x stříkačka?Jak se liší spotřeba?už mě pár lidí říkalo že to žere kolem 10! Jsou nějaký věci na který bych si měl při koupi dát pozor?!! dík

Blackbirdisti SEM !!!!!!!!!!

7.7.2008 v 19:40 | Nahoru | #1
no sice Blacka nemam ale, slyšel jsem že pokud chceš blacka s brutalnim nastupem vykonu tak karbec ...stříkačka je prý už takova uhlazenější

Blackbirdisti SEM !!!!!!!!!!

7.7.2008 v 19:43 | Nahoru | #2
Cus, ja osobne Blacka nemam ale už šestým rokem ho má taťka,rok 2003, stříkačka a spolehlivost 100% zatím to žádnou závadu nemělo. Ohledně spotřeby, hrozně záleží na jízdě, jde s tím jet za 6 ale taky za 10...Vsecko je to o pravym zapesti...

Pokud muzu doporucit, bral bych strikacku, starty po zimním spánku jsou otázkou brnknutí do startéru.. + odpadá údržba / vypouštění karbeců na zimu.
Od toho roku 2003 se tam měnily jen spotřební díly, závada žádná..

Edit: Ohledně nástupu výkonu, podle toho co otec říká tak do 6 -7 tis to jde plynule - pak následuje kopanec vpřed..ale srovnání s karbecem nemám.

Naposledy editováno 07.07.2008 20:16:29

Blackbirdisti SEM !!!!!!!!!!

7.7.2008 v 19:49 | Nahoru | #3
..ber strikacku..
..a majzla si dej na vsechno

Blackbirdisti SEM !!!!!!!!!!

7.7.2008 v 19:52 | Nahoru | #4

PetrXX>..ber strikacku..
..a majzla si dej na vsechno


hlavně na to,koupit si v 23 letech takovou motorku...

Blackbirdisti SEM !!!!!!!!!!

7.7.2008 v 19:54 | Nahoru | #5
PetrXX> to se dobře říká na všechno,ale pokaždý se na něco dojde až je motorka doma

Blackbirdisti SEM !!!!!!!!!!

7.7.2008 v 19:56 | Nahoru | #6
Dzany> ..treba staci nechat z ni shodit vsechny plasty, a kousek za kouskem ji projit.
Proc zrovna Blacka? Neni to na tebe trochu velky sousto? (bez urazky)

Blackbirdisti SEM !!!!!!!!!!

7.7.2008 v 19:58 | Nahoru | #7
prackarr> Už nějakej ten pátek jezdím a v hlavě to mám srovnaný! jestly myslíš tohle.

Blackbirdisti SEM !!!!!!!!!!

7.7.2008 v 20:01 | Nahoru | #8
PetrXX> Nemyslím si že je to na mě velký sousto,už chci nějakou motorku na který se nebudu mačkat (mám skoro 2m)a s kterou se dá cestovat.

Blackbirdisti SEM !!!!!!!!!!

7.7.2008 v 20:02 | Nahoru | #9
Souhlas s abcmanem.Mám stříkačku.Po zimě to chytne hned bez problémů.Jinak po městě s tím jezdím za nějakejch 7,5 litru.Na delší trasy se dostanu i pod 6.Teď sem jel Itálii za nějakých 5,8.
Ovladatelný to je velice dobře,takže se toho neboj

Blackbirdisti SEM !!!!!!!!!!

7.7.2008 v 20:07 | Nahoru | #10

Dzany>PetrXX> Nemyslím si že je to na mě velký sousto,už chci nějakou motorku na který se nebudu mačkat (mám skoro 2m)a s kterou se dá cestovat.

Hmm.. coby ne. Bacha, je tezkej na manipulaci na miste, ale to asi vis, za jizdy skvele stabilni. Opratne s otackama nad 7 tisic, tam zacina mazec.
Nez neco koupis, ber nekoho kdo Blacka nejaky patek mel, at ti to omrkne, spousta se jich prodava, ale jen malo jich je opravdu zachovalych - kvalitniho Blacka si majitel vesmes drzi a neda ho.

Blackbirdisti SEM !!!!!!!!!!

7.7.2008 v 20:08 | Nahoru | #11

Dzany>prackarr> Už nějakej ten pátek jezdím a v hlavě to mám srovnaný! jestly myslíš tohle.

tak to jo,tak se pak dojdi ukázat,máš to ke mě 8 km...

Blackbirdisti SEM !!!!!!!!!!

7.7.2008 v 20:21 | Nahoru | #12
Zdary,

mam XX 97 4tým rokem. Naprosto bez problému až na relé dobíjení.

Spotřeba od 5,5 L (s pomalým kámošem 110 Km/h) po cca 9,5 litrů při závodění na D1 s Lambem (ujelo - začal mi docházet benál ) standartní cest. rychlost = 160-200 km, spotřeba tak kolem sedmi (moc to nesleduju)

kolem 6ti tisíc otáček je u karbců výkonovej propad, u stříkaček to asi nebude, ale zase mají míň koníků (jen asi o 3 muly), a závaží v podobě katalyzátor ve svodech).

Startování karbcovýho XX po zimě nic neobvyklýho, oproti kámošový stříkačce se mi motor protočí cca 5x, jemu 2x. Ze začátku mi nedrží otáčky a musí se mu pomoct, víc nic. Nikdy se ale nemusel ke startu přemlouvat, natož že by byl problém. Karbce netřeba vypouštět na zimu. Jen pořádně našťouchat baterku.

u karbců je o poznání mín elektroniky, prostě klasika. Pokud ti u stříkačky začne svítit FI kontrolka, je to víkend s ampérmetrem...

Projížděl sem karbcovýho a hned stříkačkovýho, ale nic sem nepoznal - málokde to jde zkoušet naplno.

at koupíš tak či tak, vždy to bude super stroj na rychlý a dlouhý cestování. Po koupi doporučuju dát dvě 2mm tlustý podložky nad uchycení zadního tlumiče a hustší olej do přední vidle = zatáčení je pak hned lepší.

Kdybys byl z práglu nebo okolí dej echo, už tu sme 3 modrý blackbirdi :)

Blackbirdisti SEM !!!!!!!!!!

1.1.2010 v 18:01 | Nahoru | #13
tak Blackbird nebo Hayabusa? toť otázka

Naposledy editováno 01.01.2010 18:01:52

Blackbirdisti SEM !!!!!!!!!!

1.1.2010 v 18:43 | Nahoru | #14
Tak Busa je raketa že? Co si budem povídat ale on chce cestovat,né lítat
Já mám karbec r.98 a spokojenost.Rozdíl mezi karbem a stříkačkou poznáš pořádně asi jen na Dinu. Kdo má stříkačku,bude bránit ji,kdo karbec tak bude u karbecu.Co psali kluci tak pravda je že po zimě startování s karbem je někdy boj ale jde to. Já mám jednu motku se stříkačkou a jednu s karburátorama a rozdíl je asi fakt v tom tahu ve vyšších otáčkách.Black v 7tisících a vejš = střela.S čím mám zkušenosti se stříkačkou já je že čím víc elektroniky tím větší problémy ale nemusí to platit vždycky.Co se týká spotřeby, jak psal Krypton.Dá se s tím jezdit za 5 ale spapá to i 12 a to mám odskoušený (brutus) Je to jen o tom jestli jezdíš jak prasopes a nebo na kochačku.

Blackbirdisti SEM !!!!!!!!!!

1.1.2010 v 23:06 | Nahoru | #15
Jestli chceš zachovalejší motorku,tak jedině stříkačku,je od roku 99,takže slušný XX s karburátorem těžko seženeš.Kup si raděj novou VFR:

Naposledy editováno 03.01.2010 10:10:58
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist