Pokud muzu doporucit, bral bych strikacku, starty po zimním spánku jsou otázkou brnknutí do startéru.. + odpadá údržba / vypouštění karbeců na zimu.
Od toho roku 2003 se tam měnily jen spotřební díly, závada žádná..
Edit: Ohledně nástupu výkonu, podle toho co otec říká tak do 6 -7 tis to jde plynule - pak následuje kopanec vpřed..ale srovnání s karbecem nemám.
Naposledy editováno 07.07.2008 20:16:29
Ovladatelný to je velice dobře,takže se toho neboj
Dzany>PetrXX> Nemyslím si že je to na mě velký sousto,už chci nějakou motorku na který se nebudu mačkat (mám skoro 2m)a s kterou se dá cestovat.
Hmm.. coby ne. Bacha, je tezkej na manipulaci na miste, ale to asi vis, za jizdy skvele stabilni. Opratne s otackama nad 7 tisic, tam zacina mazec.Nez neco koupis, ber nekoho kdo Blacka nejaky patek mel, at ti to omrkne, spousta se jich prodava, ale jen malo jich je opravdu zachovalych - kvalitniho Blacka si majitel vesmes drzi a neda ho.
mam XX 97 4tým rokem. Naprosto bez problému až na relé dobíjení.
Spotřeba od 5,5 L (s pomalým kámošem 110 Km/h) po cca 9,5 litrů při závodění na D1 s Lambem (ujelo - začal mi docházet benál ) standartní cest. rychlost = 160-200 km, spotřeba tak kolem sedmi (moc to nesleduju)
kolem 6ti tisíc otáček je u karbců výkonovej propad, u stříkaček to asi nebude, ale zase mají míň koníků (jen asi o 3 muly), a závaží v podobě katalyzátor ve svodech).
Startování karbcovýho XX po zimě nic neobvyklýho, oproti kámošový stříkačce se mi motor protočí cca 5x, jemu 2x. Ze začátku mi nedrží otáčky a musí se mu pomoct, víc nic. Nikdy se ale nemusel ke startu přemlouvat, natož že by byl problém. Karbce netřeba vypouštět na zimu. Jen pořádně našťouchat baterku.
u karbců je o poznání mín elektroniky, prostě klasika. Pokud ti u stříkačky začne svítit FI kontrolka, je to víkend s ampérmetrem...
Projížděl sem karbcovýho a hned stříkačkovýho, ale nic sem nepoznal - málokde to jde zkoušet naplno.
at koupíš tak či tak, vždy to bude super stroj na rychlý a dlouhý cestování. Po koupi doporučuju dát dvě 2mm tlustý podložky nad uchycení zadního tlumiče a hustší olej do přední vidle = zatáčení je pak hned lepší.
Kdybys byl z práglu nebo okolí dej echo, už tu sme 3 modrý blackbirdi :)
Já mám karbec r.98 a spokojenost.Rozdíl mezi karbem a stříkačkou poznáš pořádně asi jen na Dinu. Kdo má stříkačku,bude bránit ji,kdo karbec tak bude u karbecu.Co psali kluci tak pravda je že po zimě startování s karbem je někdy boj ale jde to. Já mám jednu motku se stříkačkou a jednu s karburátorama a rozdíl je asi fakt v tom tahu ve vyšších otáčkách.Black v 7tisících a vejš = střela.S čím mám zkušenosti se stříkačkou já je že čím víc elektroniky tím větší problémy ale nemusí to platit vždycky.Co se týká spotřeby, jak psal Krypton.Dá se s tím jezdit za 5 ale spapá to i 12 a to mám odskoušený (brutus) Je to jen o tom jestli jezdíš jak prasopes a nebo na kochačku.