Dik za odpovedi.
2 reakcí na tento příspěvek Laďák na husqvarnu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák na husqvarnu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák na husqvarnu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák na husqvarnu
mi kamarád kdysi jednu 410TE ladil. Než jsem ho stačil zabrzdit, koncovku mi vykuchal.
Měl jsem souběžně ještě jednu motorku s origo výfukem takže jsem měl i možnost opakovaného srovnávání.
Výsledek - na výkonu jsem rozdíl nepoznal žádný, zato kravál byl dost nepříjemný. Nakonec jsem zjistil, že s tím řvoucím výfukem jezdím pomaleji, protože v tom rachotu jsem měl pořád pocit že jedu hroznou palbu a podvědomě jsem dával míň plynu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák na husqvarnu
2 reakcí na tento příspěvek Laďák na husqvarnu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák na husqvarnu
V každém případě si myslím že si tak trochu sereme do vlastního hnízda, protože kdyby motorky jezdily potichu - a tím myslím opravdu potichu, ještě citelně tišeji než dnešní sériovky - tak máme polovinu problémů s myslivci, ochranáři, majiteli pozemků, obyvateli přilehlých vesnic, s turisty a vůbec všema co nám dnes hážou klacky pod nohy. Jen na sebe zbytečně upozorňujeme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák na husqvarnu
Vana666 píše: Joraell-TE, Rudla> nebudu vám chlapi brát vaše přesvědčení, faktem je že krosové výfuky jsou taky víc otevřené a snad to teda i jede víc. Já to až tak nepoznal
V každém případě si myslím že si tak trochu sereme do vlastního hnízda, protože kdyby motorky jezdily potichu - a tím myslím opravdu potichu, ještě citelně tišeji než dnešní sériovky - tak máme polovinu problémů s myslivci, ochranáři, majiteli pozemků, obyvateli přilehlých vesnic, s turisty a vůbec všema co nám dnes hážou klacky pod nohy. Jen na sebe zbytečně upozorňujeme
to je určitě pravda proto nejezdím po lesých ale na trati .. a tam snad nikomu hlučnější vyfuk až tak nevadí navíc proti krosovejm 4t laufum byl ten můj uplnej andílek :)