potřeboval bych informace od majitelů této motorky, kdyby mohli napsat rok vyroby své moto a poruchy ke kterym došlo a v kolika najetych km k nim došlo. Chci si uz konecne udelat obrazek o tzv. nespolehlivosti italskych motorek.
Moc díky všem za příspěvky
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia Futura RST 1000
Pár drobností se doporučuje preventivně vyřešit a potom to maká super. (vyměnit plastovou rychlospojku na benzínové hadici, přiletovat natvrdo usměrňovač)
Motor je proti např japonskému SV úplně na jiné úrovni, SV je po 50tis.na generálku, Rotax při správné údržbě najede klidně i 100tis.
tož tak
jinak pokud ti otackomer neukazuje od maxima k nule, tak si odskrtni, ze tohle te uz asi nepotka
k takovym pevnostnim problemum u techhle aprilii patri krk rizeni, takze radsi nepadaj, rado to praska
jinak motorka, ktera se mi moc libila a rad bych ji nekdy zkusil :thmubup:
ale jinak hehehe s tim SV a rotaxem opatrne prosim :D
Co se týče motorů SV vs.ROTAX - tak schválně jak jsou např. řešená uložení pohyblivých částí??
http://www.dvouval.com/aprilia2.htm
http://www.xx.me.cz/...99,%20test%2050k.htm
Souhlasím s potřebou zrušit hnědý i bíly konektor od usměrňovače a raději to napojit natvrdo.I plastová spojka zpětné větve paliva je nanic.Vyměnit za kovovou (2000,-).Spotřeba je vyšší (7-8l / 100km) ale s tím se musíš vyrovnat.
Pro jízdu ve dvou ideální,dá se nastavit jak pro cestovní svezení tak i pro sport.Svítí perfektně, originál gumy MZ4 bych raději vyměnil za jiné.
Každopádně dobrá užitná hodnota za dobrou cenu.