Tak si říkám, že když člověk narazí na vola s mocí, nenadělá nic. Takže jdu seřídit světla a opět vyrazím za dobrodružstvím, zvaném STK.
Jestli jezdíš z Prahy, tak mi pošli soukromou zprávu a nabídnu Ti lepší podmínky pro STK.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Je to o lidech, poprvé jsem zažil takovouhle podrobnou kontrolu.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Seřídit to nechtěl, to prej není jejich práce, mám přijet se seřízenou, od toho tam oni nejsou.
hOndRa>>Číkus:Však přizvedáváš a nebo sklápíš světla, ne? Je jedno, jestli je to ve stupních nebo centimetrech...
je rozdíl, jestli je světlo namontovaný o 5mm výš a svítí rovnoběžně, nebo jestli jsou stejně a ten rozdíl 5mm je v půl metru nebo v 10 metrech.
Ne, není jedno, jestli stupně nebo centimetry, stejně jako není jedno, jestli dny nebo metry čtvereční. Jsou to jednotky různých veličin.
hOndRa>Nevim, že by se někomu podařilo namontovat světlo o 5mm výše než druhé, ani u auta. Do jaký výšky bude světlo svítit, rovněž i to, jestli na veverky nebo do silnice, upravuješ šroubama, u novějších aut z kokpitu. Takže jestli tomu buzerantovi svítilo jedno světlo tý motorky na tom měřáku o 5mm výše na 20cm, pravděpodobně bude i na 10metrů svítit výše...
jo, ale na 10 metrů je to odchyla zanedbatelná (0.0286°), zatímco na 20 cm už méně (1.432°)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Když jsem to tam po těch 20-ti minutách ve třicetistupňovém vedru dotlačil, myslel jsem, že je to můj konec. Normálně jsem tam postavil motorku na stojánek a sám upadnul u zdi. Vyběhnul technik a ptal se mě, jestli jsem v pořádku. Nedostal ze mně ani slovo, tak se vrátil se skleničkou vody. Zachránce. Protože jsem tam byl půl hodinky před tím se zeptat, zda mě ještě stihnout, věděl, co chci, sám si vzal papíry, všechno sám zkontroloval a napsal protokol. Pak se vrátil a s úsměvem se ptal, jestli jsem aspoň schopnej mu vyndat těch 150 CZK z peněženky nebo se má obsloužit sám.
No a pak jsem se vydal na cestu zpátky, to už bylo naštěstí trochu z kopce, tak se to dalo. Už nikdy takhle debilní nápady někam tlačit motorku.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
Axel>DRN>jestli nesedi typ motoru,tak si v kaši...radši ten typ uprav tak,aby to oodpovidalo..jinak Tě pošlou domu...nebo to čislo zašpin,ja to měl zaflakane od blata-nechtěně, jak to chtěl kontrolovat,tak sem to začal ochotně čistit prstem-ale stejně sem se k čitelnosti nedostal-řekl že je to v poho....ale jestli naraziš na blbce....
no já mám gsxf 1993 typ by mel byt N706 ale mam motor z 1988 typ N705, volal jsem do suzuki jestli by za nejaky peniz nedali potvrzeni ze to muze byt, prej jo, dal jsem jim cisla ramu a motoru ze se ozvou, cekam treti tyden, tak nevim jetli mam z te 5 udelat 6 nebo to zaspinit, je to na dobre viditelnym miste
Axel>DRN>1 čislice a dělaš z toho vědu?? zalizni to kitem,vem odpovidajici raznik,ťuk,střikni na to odpovidajici střibřenku,nech zaschnout,nějk rozumně to zašpin,at je vidět,že je to normalně jete,at nema duhod na to šahat a snažit se to čistit...
asi to tak dopadne, jsem to chtel mit ofialne ale kdyz v suze delaj jebalove tak to prerazim, snad mi ten zbytek projde
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Přece nebudu prudičům dělat radost tím, že je nechám opájet mocí, a ještě jim za to (dvakrát) platit! Konkurence byla navíc o pár korun levnější, to byl takový bonus navíc
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)