myslite ze je pro zacatecniak vhodna? (mam 114kW mondeo, babettu , tricitku na krku a 14ti mesicni dceru)
soused ma ducati dve proto ten zajem (fakt se me libi a ty rachtaci hrebiky kdyz to nastartuje taky) nejaky SS a Paul Smart nebo jak se to menuje
zatim vaham mezi ducati, fazer 1000 a bmw 800s
a u ducatky mezi monster 900/620 a ST4
pidibi>kazdej den jezdim pres brno 30km na babette, na te mam, rekl bych, stejnou sanci, ze me nekdo sunda.
takze motorky nejsou pro fotry? :)
no nevim ja az prijdou deti tak si poridim neco opravdu krotkyho, neco co jede max 150. nejaky cestovni enduro. slaby.
no nejlip udelas kdyz vezmes prachy zajdes do bazaru a oni ti motorku proti zaloze pujci na projeti.. jako zacatek seznamovani by to mohlo stacit..
han>šestka monster je určitě hodnější... ještě bych tě teda varoval před vším italským ale to mě tu někteří umlátí, takže mlčím lol
ja bych pred tim italskym varoval taky.. nejlepe japonce.. mam italii a mel jsem japonce a japonec nikdy nezradil.. italie uz 3x...
sisel>han>šestka monster je určitě hodnější... ještě bych tě teda varoval před vším italským ale to mě tu někteří umlátí, takže mlčím lol
ja bych pred tim italskym varoval taky.. nejlepe japonce.. mam italii a mel jsem japonce a japonec nikdy nezradil.. italie uz 3x...
Ale on chce Ducnu,ne Aprilku,tos mohl tušit že s Aprilkou budou trošku problémy,každopádně Ducnu na začátek bych nedoporučoval,je dost složitá na ježdění ,jestli ti ji soused půjčí zkus si to ,já bych ti ji nepůjčil nic ve zlém Nepočítám 600 ,to je pro holky lol lol lol
DucatiSSJirka>sisel>han>šestka monster je určitě hodnější... ještě bych tě teda varoval před vším italským ale to mě tu někteří umlátí, takže mlčím lol
ja bych pred tim italskym varoval taky.. nejlepe japonce.. mam italii a mel jsem japonce a japonec nikdy nezradil.. italie uz 3x...
Ale on chce Ducnu,ne Aprilku,tos mohl tušit že s Aprilkou budou trošku problémy,každopádně Ducnu na začátek bych nedoporučoval,je dost složitá na ježdění ,jestli ti ji soused půjčí zkus si to ,já bych ti ji nepůjčil nic ve zlém Nepočítám 600 ,to je pro holky lol lol lol
na duchnu dve vysoky skoly.. ja myslim ze porad to ma plyn na pravo spojku nalevo a cumet se musi dopredu... nic ve zlym ale duchcati je stejne slozita na jezdeni asi jako aprilka..
620monster jezdí 200 - reálných (některé tacho udají i kolem 220 , ale to určitě víš jak že to je s těmi tachometry )
karburátorová 600 185 reálných
síly maj dostatek
900 je na začátek až až, (ti co mají pomníček už to nepoví) sám jsem byl vyvalenej cože to ta všemi opovrhovaná 900 od ducati s ubohými 79 koníčky dělá , a to jsem měl najetejch přes 20tis na 600 monsteru a spousty km na jawkách a MZtách, dávno jsem jezdíval s auty a párkrát i s auty kolem 200koní.
pozdě si budeš říkat. až pojedeš po zadním kole kolem kolony aut s rozkmitanýma řídítkama od kraje do kraje a budeš mít před sebou jen pole a proklatě zalomenou zatáčku , neodhadl jsem kolik dát plynu a silnice díky stavu mě nakopla řízení. pak takový výlet do jistých hor a před zatáčkou jsem zavřel úplně plyn a chtěl začít brzdit motorem , pak jsem 3mílovými skoky doskákal v dosti vysoké rychlosti do zatáčky, jak se mě to povedlo netuším ale v posledních chvílích jsem si řek, je to ducati , královna zatáček tak ať se ukáže , a jak mě lítalo kolo od krajnice ke krajnici letěl jsem jako blázen tak jsem ještě přidal plyn vysed co to šlo a narval to do zatáčky. být tehdy začátečník na "velké ducati" nechci vidět ten křížek. na monsteru jsem měl také pár krizovek a jak jsem byl rád že není těch koní víc
raději začni na něčem krotším
ducati se hůře prodává neboť si každý myslí "ducati je špatná , áno" obzvláště 600 či 620 , ta je možná zajímavý vzít toho fazera na rok a po roce si dopřát tu ducati, nebo se nebát prodeje a alespoň něco najezdit na menší ducati , možná zjistíš že ti dostačuje a nebudeš hledat žádnou divočinu
a ještě jedna informace, ducati dříve udávala výkon dle národních norem - výkon odpovídal tomu co je na zadním kole, cca kolem roku 2004 přešla na mezinárodní a výkon hnedle stoupl o 10koní navrch:
stará 900ss - 79koní , modernizaváno a zvětšena na 1000ss - 84koní , za dva roky bez úprav a 94koní
to aby ses nezalek nízkého udávaného výkonu, já na to vypracoval teorii že japonci nechávaj půl stáda na rodných pastvinách do foroty
600 a 620 je úplně hodňoučká (ale také dokáže zablokovat zadní kolo) , zato ta devítka , té stačí ubrat o půl plynu a letí po boku jako nějakej motard
mě vždycky fascinovaly všechny články o těchto vzducháčích , v každém je něco ale to co je ta motorka to je směsice všech popisovaných vlastností a pocitů dohromady včetně článků o smartovi 1000DS