paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Přestavba z Ducati M 600 na 900/900 i.e.
 
9.4.2007 v 00:29
Zdravíčko,

Poradí mi někdo jaké problémy se mohou naskytnout? Hodlám použít motor z monstera 900 do rámu monstera 600 r.v. 98.Podle posledních informací jsou rámy identické, jediný problém je v rozhodnutí zdali použít motor s karburací nebo stříkačku..... a samozrějmě nějaký sehnat... :D

Předem díky za informace vedoucí k úspěšné přestavbě. :cool:
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba z Ducati M 600 na 900/900 i.e.

9.4.2007 v 01:42 | Nahoru | #1
Nejlepší je prodat šestku a koupit devítku. Řek bych, že to ve finále bude i levnější.

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba z Ducati M 600 na 900/900 i.e.

9.4.2007 v 09:03 | Nahoru | #2
na 600 nemas drziak pridavneho chladica oleja.

(reakce na) Přestavba z Ducati M 600 na 900/900 i.e.

9.4.2007 v 09:52 | Nahoru | #3
miura> :D to nechci.... mám ji vychytanou a chci jenom výkon...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z Ducati M 600 na 900/900 i.e.

9.4.2007 v 09:52 | Nahoru | #4
ducmon> předse ten držák je na motoru.... no ne?

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba z Ducati M 600 na 900/900 i.e.

9.4.2007 v 11:40 | Nahoru | #5
mám v plánu to samé... :D
když máte vymazlenou šestku tak proč kupovat nějakou devítku?....bez ničeho...když vlastně stačí jen motor :) *yes*

(reakce na) Přestavba z Ducati M 600 na 900/900 i.e.

9.4.2007 v 14:49 | Nahoru | #6
šimic> *yes* .... přesně tak... a vovovov tom to je? no ne? :D Tak povídaj co už o tom víš.... :lol:

2 reakcí na tento příspěvek Přestavba z Ducati M 600 na 900/900 i.e.

10.4.2007 v 07:04 | Nahoru | #7
největší pičovina na světě

prodej šestku a kup devítku , nejde jen o motor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z Ducati M 600 na 900/900 i.e.

10.4.2007 v 09:49 | Nahoru | #8
David 900SS> asi s tím máš zkušenosti... tak se s nima poděl (proto je ten topic tady). Napsat jenom "to je píčovina"... umí i moje ségra se simsonem.... :D Budeme rádi za každou dobrou radu.

(reakce na) Přestavba z Ducati M 600 na 900/900 i.e.

10.4.2007 v 09:59 | Nahoru | #9
HI-POT>>
Jasně, že ten držák je na motoru.... ;) *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z Ducati M 600 na 900/900 i.e.

10.4.2007 v 10:32 | Nahoru | #10
HI-POT>>
je to pičovina , pokud nevěříš , tak si to zjisti, třeba u tvé ségry asi má víc rozumu než ty

jak budeš dělat technickou? přerazíš čísla? (celkově papírování), jak chceš později prodat šestku s litrovým motorem. ty rámy nejsou stejný, kde jste na to přišli, že by měli být.
na brzdy nemyslíte? rozjet něco jde , důležitější je zastavit , krom toho karboše vyměnit , zapalování vyměnit , výfukovej sytém taky , nevim jestli airbox taky, stříkačku je úplnej nesmysl , to je naprosto jiný , to přehážeš celou elektroinstalaci

dycky byl problém napasovat jinej motor do jiné motorky, pokud nebyl úplně totožnej.

nejlevnější je koupit si tu devítku , ušetří se spousty času a peněz

naprosto hloupý výmysly "jsem zvyklej chci jen koně navrch a ne jinou motorku" jsou maximálně alibismem , kyž se člověk snaží ušetřit peníze za devítku když sežene jen motor

navíc nemám rád mršení pěknejch motorek , proto ta ostrá slova
a srovnávání se ségrou si nech od cesty

pokud chceš koně tak ducati performance myslí i na tohle , je tam i sada na zvýšení objemu, pak otevřený sání , výfuk i ty kroucený svody, performance zapalování , lehkou spojku , ikdyž nevim jestli na šestky dělaj, o polovinu lehčí kovaný kola, vše co jde odlehčit (ať už koupit díl , nebo úprava) , titanový ventily , ojnice a cenou seš tak na půl mega jen za materiál a výkonu 80ti koní se můžeš přiblížit. proto se úpravy nižších objemů řeší koupí větších objemů , a když už není kam tak jedině turbo , rajskej plyn apod.

dál už se nebudu vyjadřovat , chytrému napověz ....... a ostatní ať si huknou

jen doufám až ten "méně chytrej" bude pasovat devítkovej motor do šestky, nechá napokoji vrtačku s flexou co se týče úprav rámu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z Ducati M 600 na 900/900 i.e.

10.4.2007 v 11:07 | Nahoru | #11
David 900SS> ;) v klidu buddy, toto je diskuse né demonstrace síly nad rozumem.... takže vycházim z info od autorizovanýho servisu, proto to tvrzení že rámy pro 600 r.v. 98 a 900 r.v. 98 jsou stejné, co se týče uchycení motoru. Při použítí 900 samozřejmě se počíta s novou řídíci jednotkou, 2-ma kotouči vpředu, rozeta 38-39 a zesílený řetěz, širší zadní ráfek (vidle jsou identické)! Při použití stříkačky samozřejmě taky výměna elektriky. Motor se přepíše na úřadech ( to je to nejmenší) ;) Co se týče toho šetření peněz je to taky jeden z důvodu... bohužel... nejsme všichni za vodou.. Druhým důvodem je, že mě to baví.... tohle žádnýmu motorkáři vyčítat nemůžeš! Omlouvám se za ta slova se ségrou... mělo to být pochopený jako vtip.

Jo a nakonec.... vůbec si mi neporadil, nic nové jsi mi nenapsal... jenom mě tady setřel jak malýho haranta... Máš recht, že se radši nevyjadřuj když nemáš co říct...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z Ducati M 600 na 900/900 i.e.

10.4.2007 v 12:55 | Nahoru | #12
HI-POT>

legální cestou to nepřepíšeš , ono se to samo neudělá

ty rámy nejsou stejný , možná rozteč otvorů pro uchycení motoru sedí , ale rámy jsou jiný, taky jsem myslel že jsou stejný. Jsem zvědavej jak si za tvrzením o naprosté shodnosti rámů bude oficiální zastoupení Ducati stát.

ohledně shodnosti tlumičů a kyvky, taky nejsou shodný a co řeknou na jiný rozložení hmotností


"Co se týče toho šetření peněz je to taky jeden z důvodu... bohužel... nejsme všichni za vodou.. " - doufám, že to není narážjka na mě, to je to co říkám , čecháčkovský šetření , přeci ti kostrukéři jsou úplně blbý a já postavím lepší motorku a za míň peněz a tím že tě to baví už asi nic neokecáš , jen si naděláš problémů a bude tě to stát jako nová a ne 900 ale 1000

"Jo a nakonec.... vůbec si mi neporadil, nic nové jsi mi nenapsal... jenom mě tady setřel jak malýho haranta... Máš recht, že se radši nevyjadřuj když nemáš co říct..." - vyjadřovat se budu kdy budu chtít a kde budu chtít , jako harant se tu chováš spíš ty , já napsal že je to blbost co bude navíc ve výsledným efektu dražší než pořízení 900

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z Ducati M 600 na 900/900 i.e.

10.4.2007 v 14:38 | Nahoru | #13
HI-POT>>
Ach ano, pardon, moj omyl.
Inak suhlasim s nazorom David900SS, ze je to sprostost davat 900 motor do starej sestky. Ozaj uz ho mas kupeny? Vies cenu? Podla mna to nebude take jednoduche a uz vobec nie lacnejsie ako predaj sestky a kupa deviatky. Ja som tiez napriklad chcel kupit zadny tlmic z s4r na moju s2r a predstav si nesedi tam aj ked tie kyvky vyzeraju rovnako.
Inak co sa tyka legalizacie, tak v tom az taky problem nevidim, u nas sa uz motor berie ako nahradny diel, jeho vyrobne cislo sa v novych technicakoch neuvadza.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z Ducati M 600 na 900/900 i.e.

10.4.2007 v 14:49 | Nahoru | #14
ducmon> Jenže problém je v tom, že ač se nekontrolují čísla, tak se kontroluje typ motoru, který se u nahaté motorky hledá lépe... U mého SS se na to vyprdli, protože bych ho musel odstrojovat...

Samozřejmě ale záleží na člověku, který tu prohlídku bude dělat... Někdo řeší všechno a hledá všude mouchy, jiný je flegmouš a je mu to jedno...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z Ducati M 600 na 900/900 i.e.

10.4.2007 v 15:14 | Nahoru | #15
s4r> Moze byt, ale podla mna ked mas originalne doklady od motora (predpokladam, ze ich vystavuje dovozca motorky, z krajiny, z ktorej motor pochadza) tak z legalizaciou by nemal byt az taky problem. Kamarat takto menil motor v golfe II a ziadny problem nebol (akurat, ze to bolo v rakusku) a u nas (predpokladam, ze aj u vas v cechach) to bude pravdepodobne fungovat na baze "vsimneho" aj keby tam ziadny problem nebol. Aj to vsak nasvedcuje dalsiu komplikaciu, co znamena, ze sa to neoplati.

(reakce na) Přestavba z Ducati M 600 na 900/900 i.e.

10.4.2007 v 15:19 | Nahoru | #16
S těma papírama k té přestavbě si nejsem jistý... nechodím v tom často, ale myslím, že to půjde. až to zjistím dám to tady do fóra. Co myslíš tím rámy jsou jiný? Úplne mi stačí tam nasadit motor. S rozložením hmotností si hlavu nelámu.... mám to to samí jako bych chtěl rěšit jestli vemu spolujezdce nebo ne... Žádná narážka to nebyla... Ke konstruktérum no comment. Klidně se vyjadřuj... ale prosím k věci. Založil jsem tento topic abych přišel na to jak to udělat a né jak to neudělat! Jojo problémy si nadělám... už to začína.. ;) Znáš přísloví "biker´s work is never done".. mám to na helmě a myslím, že to vystihuje i mně. Prostě to chci zkusit.... toť vše.

Jsi podle mně moc opatrný biker, který se bojí do nečeho pustit...

Uvítam další rady a hlavne fakty, pdf dokumenty... žádny.. nejsou stejný, to nepůjde, to je píčovina.

(reakce na) Přestavba z Ducati M 600 na 900/900 i.e.

10.4.2007 v 15:21 | Nahoru | #17
ducmon>
Motor mě vyjde na cca 20000. Samozrějmě dovoz.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z Ducati M 600 na 900/900 i.e.

10.4.2007 v 15:23 | Nahoru | #18
ducmon>
Neoplatí... už jsi někdy něco postavil? Znáš ten pocit, když to fachá jak má? Ty nevídíš tí vytunení a přestavěný mašiny kolem? To chceš jezdit na sériovce? Každej se chce lišit... určite i Ty tam maš něco i když né tak radikálního... hmmm?

(reakce na) Přestavba z Ducati M 600 na 900/900 i.e.

10.4.2007 v 15:42 | Nahoru | #19
No , samozřejmě když budeš chtít , tak tu přestavbu uděláš . Ale jinak se kloním spíš k tomu co řekl David 900SS . Rám asi nebude stejný , protože podle prodejce je šestka nižší než devítka (nezkoumal jsem to , tak to ber s rezervou). Na šestce je jen jeden kotouč , není stavitelný podvozek , elektrika je trochu jiná , prostě je tam dost drobných rozdílů . Kdyby jsi chtěl aby to fungovalo jako celek , stálo by tě to daleko víc než dvacet za motor .
Jo ještě - vyměnit karburátory za stříkačku je už hodně nereálné , je to už hodně jiné

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba z Ducati M 600 na 900/900 i.e.

10.4.2007 v 15:48 | Nahoru | #20
vymena motoru je no problem- papirovanim .... pokud je to stejnej typ za stejnej typ .... coz neni ...pokud chces dat jinej typ musi k to povolit dovozce .... treba prave u golfa jsem to zkoumal .. a dovozce povoluje motory ktere maji max asi 10-15procent vykonu navic ..... u aut se to dela.... myslim ze u DUC to asi jeste nevideli a myslim ze ti ani zadne takove potvrzeni nedaj ...kdyztak jen za ten papir pocitej neco mezi 2500,- az 10000,-

ja muzu taky tvrdit ze ram 6ky a 12ky bandita je stejnej.... to ze ty trubky sou jinak tlusty (eventuelne jinej material) na pohled a podle uchytu motoru nepoznas .....
jiny kolo, kotouc - spis oba - brzdic(sezenes stejnej? nebo oba? tusis kolik stoji? ja mam 6pisty nissin - za kazdej 8tis) urcite to technicky jde udelat, ale pokud to umis a mas na to vybaveni (soustruh - urcite budou potreba kdejake distancni krouzky, freza - nebudou sedet nejake paky vahadla, svarecka... myslim ze bez nakejch zasahu do ramu se to neobejde) tak se asi nemusis tady na foru ptat jestli to jde..... pokud mas v garazi sadu klicu a mas predstavu ze tam prehodis motor za motor, pripojis hadicku ke karbecum a par dratu a jede to tak se na to vyprdni......

jinak nevidim duvod proc se tim zabejvat.... kdyby byl m600 motorka s nejakym extra podvozkem, lepsim nez cokoliv jineho , ma smysl laborovat s vetsim motorem... ale pokus si muzes koupit jiz vse hotove a funguje to stejne ...neni duvod....

BTW: pises ze ten tvuj je vymazlenej... v cem to spociva? lak a jine opicarny muzes dat i na novou... tuning dily prehazet....
fakt zbytecna prace....

(reakce na) Přestavba z Ducati M 600 na 900/900 i.e.

10.4.2007 v 15:51 | Nahoru | #21
...uz jenom jestli je u nich rozdilna hmotnost tak bude bud jina pruzina ve vidlich/na centralu - to zvenku videt neni.... a nebo je central jinak prepakovanej..... pokud se dostanes na hmotnost M900, budes s odpruzenim v dorazech.... a kupovat motor,odpruzeni, brzdy, kotouc, kola..... + tisic kokotin mimo (vetsinou se z bouracek prodava kazdej malej hajzl ne za min jak 500,- kdyz potrebujes jednu vec tak se to da, ale kupovat toho vic......)
zkousel si to baj voko secist na papir? ja jenom tak odhadem v cenach za jaky bych jmenovany dily dokazal sehnat sem na cene za jakou se prodava jetej m600 ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z Ducati M 600 na 900/900 i.e.

10.4.2007 v 17:20 | Nahoru | #22
David 900SS>nechápu proč po něm tak vyjíždíš? :rolleyes: normálně se zeptal a řeší to, tak co prudíš?

mě osobně to taky dost zajímá a klidně bych do toho šel...a VŮBEC nejde o to abych ušetřil ani o to tam mít stráááášně moc koní a cosi kdesi cos tu valil...
u té motorky jsem strávil spoustu času,šlo do ní dost peněz a nechci ji prostě prodat...
a taky jsou na ní nějaký věci (nee spešl lak ani nálepky to opravdu nejsou)
jo a k tomu podvozku... :rolleyes: to..no..má to cenu to řešit ? snad i průměrně inteligentního debila napadne že když ž tam teda rvu silnější a težší motor tak možná asi teda bude potřeba se na ten podvozek "mrknout" :thmubup: :marod:
jůůů hotový WOBJEW



jinak tady na motorkářích byl kdysik v bazaru na prodej bílo červený monster 600 resp. 900, bílý s ducati pruhem ale z kytiček :D
chtělo by to se dopátrat majitele a zjistit jestli to byla 9ka na 6kových papírech nebo 9vítkový motor nacpaný v 6tce :P *yes* *yes* *yes* :D :cool:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z Ducati M 600 na 900/900 i.e.

10.4.2007 v 18:16 | Nahoru | #23
šimic>
This is the right way... díky Ti za podporu. Konečne stejná vlnová délka.Takže už pracuju na tom aby se k tomuto problému vyjadřil i sám nejvyšší.... Robert Papežík z motorobert.... to nám pomůže snád nejvíc. Nemá cenu tady dokola číst, že to nejde, když jsem to už taky videl na vlastní bulvy. Chce to typa co to takhle zbastlil a zeptati se... co tak koukám na tý 9-tky tak trubky vypadaj stejne.... nemyslím, žeby tam rvali tlustší když je 9-tka cca o "jenom" 10 kilo težší. Takže když se držíme toho, že rám pro uchycení motoru vyhovuje a zadní kdyvka je stejná zbýva ješte vykoumat zadní tlumič... jaký je použitý a jestli je kompatibilní. Potom už jen zbývaj papíry.... to bude asi jak tady tak čtu oříšek... ale když vidím co za kárky to jezdí po slnici... nevěřím, že to nepude.

PS: pro zúčastněný. vážim si vasich rad, či už pozitívnich nebo negatívnich, omlouvám se za nepokoj. Už se s tou myšlenkou pohrávam cca půl roku a hledám tady hlavne typy co s tím mají zkušenosti nebo maj vykročeno správnim směrem.

R. desmoblaster

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z Ducati M 600 na 900/900 i.e.

10.4.2007 v 20:44 | Nahoru | #24

HI-POT píše: šimic>
This is the right way... díky Ti za podporu. Konečne stejná vlnová délka.Takže už pracuju na tom aby se k tomuto problému vyjadřil i sám nejvyšší.... Robert Papežík z motorobert.... to nám pomůže snád nejvíc. Nemá cenu tady dokola číst, že to nejde, když jsem to už taky videl na vlastní bulvy. Chce to typa co to takhle zbastlil a zeptati se... co tak koukám na tý 9-tky tak trubky vypadaj stejne.... nemyslím, žeby tam rvali tlustší když je 9-tka cca o "jenom" 10 kilo težší. Takže když se držíme toho, že rám pro uchycení motoru vyhovuje a zadní kdyvka je stejná zbýva ješte vykoumat zadní tlumič... jaký je použitý a jestli je kompatibilní. Potom už jen zbývaj papíry.... to bude asi jak tady tak čtu oříšek... ale když vidím co za kárky to jezdí po slnici... nevěřím, že to nepude.

PS: pro zúčastněný. vážim si vasich rad, či už pozitívnich nebo negatívnich, omlouvám se za nepokoj. Už se s tou myšlenkou pohrávam cca půl roku a hledám tady hlavne typy co s tím mají zkušenosti nebo maj vykročeno správnim směrem.

R. desmoblaster


Tak to mě hodně zajímá, co ti na to Robert řekne a byl bych moc rád, kdyby jsi to sem pak napsal doslova... Můžu tě ubezpečit, že na 99% to nic pěkného nebude, jelikož ho tak trošku znám a v určitých věcech má docela radikální(ale správné) postoje!!! ;)

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba z Ducati M 600 na 900/900 i.e.

10.4.2007 v 20:59 | Nahoru | #25
když už budeš měnit motor, tak tam bouchni rovnou testastrettu evoluzione, ať to stojí za to *yes* Myslím, že by si byl nemalý týpek :cool:

(reakce na) Přestavba z Ducati M 600 na 900/900 i.e.

10.4.2007 v 21:33 | Nahoru | #26
Droppi> :D pokoumam.... v příštím živote chci být mechanik.... :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z Ducati M 600 na 900/900 i.e.

10.4.2007 v 21:35 | Nahoru | #27
s4r> už se vyjádřil... poprosil jsem ho aby so sem když tak hodil sám... nechci se tu nějak vychloubat jeho názory a zkušenostmi... nech se překvapit. :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z Ducati M 600 na 900/900 i.e.

10.4.2007 v 22:01 | Nahoru | #28
HI-POT> Tak to jsem docela zvědavý... :D

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z Ducati M 600 na 900/900 i.e.

10.4.2007 v 22:04 | Nahoru | #29
s4r>jenom naznačím aby jsi mohl klidně spát.... že tešit se budu já a šimic... :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z Ducati M 600 na 900/900 i.e.

10.4.2007 v 22:47 | Nahoru | #30
HI-POT> bylo mi to jasný...

Ovšem pozor: taky patřím k těm, kteří v tom zas tak veliký problém nevidí...
Tu bílou 600 s 900 motorem si moc dobře pamatuju a už jsem viděl i 900 s desmoquattro motorem + jeden člověk u mě na webu zaměnil 750SS motor za 900SS motor... ;)
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist