Poraďte prosím, protože miluju Čízy, dokážu si je opravit, levné díly, prostě krása (šak víte). Ale zas Japonci a Rakušáci jsou mazané motorky, ale zas jsou to vodníci, čili už potřebujou servis atd... (nemusím rozepisovat). Jsem z toho celkem špatný co si mám pořídit, tak poraďte prosím vás !!!
PS: Berte v potaz cena/rok. Je jasné že rok 2000-2008 bude lepší než 1977-1992 (to je zhruba můj tip, kdy byli vyráběné, to tady neřešte) a ještě s tou přední kotoučovou brzdou mně poraďte, jestli zůstat u bubnových brzd nebo ty kotouče) Děkuju moc !!!
Jawaweb>No co si budeme povídat, číza nebyla nejspolehlivější, podle mě když si koupíš rakušáka, tak an hobby ježdění vydrží dlouho a servis není tak drahej, navíc poznáš, vodník je trochu o něčem jinym, než stará čz.
Rakušák dlouho vdrží a má levný servis? lol lol
Toto jsi měl napsat do threadu VTIP 298 lol lol lol
Jawaweb>prackarr> Tak mi řekni příklad, co je oproti hondě dražší a o kolik a co se na 2T vysypává víc. Ted jsem koukal an dokument o central europe rally a bylo tam nějak oranžovo
Já na tom central rally byl osobně,nemusíš mě psát,jak tam bylo..
Ty by jsi tu KTM cpal i do pudinku,kdyby se tu někdo ptal na recept,takže debata zbytečná,ale dle psaní jde o mladého pikolíka,co má dost hluboko do kapsy,a chce starou vranu,bo na novější mít nebude.
Tak mu prosím necpi žádnou oranžádu z minulé dekády,co se sraly nový,natož 10 let starý.
Ber ČZ v jap. rámu. Na staré jap. motory toho moc neseženeš. Navíc po provozu 15 let podle toho budou vypadat.
Tak si polepšíš lepším podvozkem a motor si bezproblému opravíš. Furt lepší než mít doma japko z roku 90 a čekat na díly. Motor ČZ dáš za den dohromady a můžeš lítat.
Dava858>prackarr> Toho mladíka chápu. Ale to, že smrdím korunou si nech pro někoho jiného. Nejsem na to zvědavý, aby mě tady někdo pomlouval. A pokud na to mám nebo nemám, o to jsem vás neprosil, chtěl jsem od vás poradit. A když bych chtěl 4T tak bych tady napsal jiné modely. Chcu 2T, protože je to lepší na naučení, tím pádem nemám tolik zkušenosti na 4T a veřejně to priznám a nedělám machry.
Už ti to psali kolegové,tak jen potvrzuju- nechtěl jsem tě urazit,ale prostě dle stylu psaní (sorry,ale děláš hrozné hrubky lol ),mě přišlo,že jsi mladý rafan,co chce jezdit a nemá moc peněz.
Proto jsem psal,že by jsi měl koupit něco,co je držák a ne rozšmajdanou KTM,jak ti doporučoval Jawaweb.
co se týče 2T vs. 4T,mýlíš se.
Na 4T by se ti jezdilo lépe,jak na 2T,ale 2T tě naučí více základy. Proto ti radím,kup si 2T.
Můj sn jezdí CR85 a pořád mrčí po CRF,ale koupit mu to nechci,protože chci,aby si užil 2T a naučil se to,co mu 4T nikdy nedá,nebo spíše odpustí.
Pro tebe navíc je 2T jepší v tom,že je levnější na provoz.
Machra jsem dělat nechtěl,chtěl jsem poradit.
Jawa má výhodu,že je nejlevnější a to i na opravy,ale dle mého je o ničem. Bud se v tom budeš furt vrtat,a moc tě stejně nenaučí.
Kup si 2T 125,či 250,a doporučuji Japonce.
Dava858>prackarr> Dobře omlouvám se ti, trošku mě to nasralo, děkuju za rady. Takže říkáš Japonce a jaký rok? Stačí 1995?
Záleží na vatě,to je jasný,ale čím novější,tím lépe.A stav rozhoduje taky samo. Lepší "nejetá" 95ka,jak vyhoněná 99ka.
Chceš osminu,nebo čtvrtku?