globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yuki
 
30.4.2008 v 22:27
Téma nejen pro majitele těchto číňanů. Jaký typ vlastníte a jaká je vaše zkušenost ?

Yuki

26.5.2008 v 09:14 | Nahoru | #61
Jawawebe - už jsi objel republiku na jeden zátah, jako to dokázal Stařec Petr na té příšerné Yukině?
Vyhrožoval jsi s tím tady už před rokem!
Nebo si tu jen honíš triko a děláš si z huby žumpu?

Verdo na té V3 o druhém květnovém weekendu přijel z jižní Moravy do kempu kousek od Písku, tam odkroužil hromadnou vyjížďku Yukin ( a taky Kentoy a taky Simpsona a taky H-D a Suziny a ...)
... a zase dojel domů.
To už vydá skoro za půlku té cesty okolo republiky. Podle tvých propočtů musel zhruba 250 až 300 krát zastavit a dotahovat šrouby. Pokud mu jedno dotahování trvalo 10 minut, nechápu, jak to stihnul ujet lol

Yuki

26.5.2008 v 11:12 | Nahoru | #62
Smile> Tak motorka je věc pro zábavu, pokud s tím jedu pilu a praskne tomu rám, je to problém motorky, en uživatele. Ale máš pravdu, podle mě by se to mělo jenom leštit v garáži...

Yuki

26.5.2008 v 11:12 | Nahoru | #63
650ccm>

Yuki

28.5.2008 v 14:57 | Nahoru | #64
pánové, ja se Vám divím, že se s ním dohadujete... podle urovně jeho příspěvků, jsem mu tipoval tak 17let... prostě jen nevyspělý jedinec, no. Každý se realizuje někde jinde;)

Ja nad Yukinou docela přemýšlím - 200SM, ale asi od novoty, nechci pak řešit problémy z špatného zacházení... krom těch šroubků - nikde jsem se nedočetl, že by byly s touhle moto nějaké problémy. což je fajn.

ještě ad Novej a jeho příběh o 3 kamarádech - pokud to měli nové a měli problémy - neříká jim něco "odstoupení od smlouvy"? pak by netratili ani korunu...

Yuki

28.5.2008 v 15:31 | Nahoru | #65
Souhlasím s posledním příspěvkem. Měl jsem Yuki GY-2, po několika problémech jsem ji vrátil a za doplatek jsem koupil Cross200. Bydlím na rozdíl od jiných mudrců na horách, dostává vcelku záhul a zatím bez větších problémů. Asi mám štěstí, nevím...

Yuki

29.5.2008 v 03:13 | Nahoru | #66
Woodo> No jo, když on dovozce a dealer Yuki u nás prodává pod svým označením spoustu čínských ( nejen ) moto od různých výrobců z různých fabrik. Když jsem se díval na stránky výrobce CFMOTO, tak ten třeba vyrábí pouze skůtry + hybridy V3 a zejména pro US trh i V5. Takže laik který se nepídí řekne že ten a ten měl Yukinu a špatný. Jiný zase že měl jinou a dobrý. Ale o Yuki tu přece vůbec nefrčí. Člověk když chce něco koupit by si měl proklepnout co je to za značku - výrobce, fabrika, kam dodává ( což taky napoví ), jestli používá licence na motory a jaký pokud se to dá zjistit. Nezřídka jde o upravenou omezenou Hondu. No aposlední krok, přečíst pár fór nebo najít nějaký lidičky co s tím maj zkušenost, a zjistit jestli jsou problémy, popř. s čím, jestli jsou to mušky co se pořeší a pak v poho, nebo vůbec, nebo jestli je tam konstrukční chyba která po několika tis. zásadně odrovná to či ono, i takovéhle typy existují.

Yuki

29.5.2008 v 03:22 | Nahoru | #67
Pheta> Jestli se ti líbí motardy tak by to nemuselo být špatný. Kluci tady v databázi co to maj tak nehořekujou Nějaký mušky zmiňujou ale nebude to nic zásadního co by nešlo za pár korun odstranit. Uvidíš, počti, a nebo ještě líp když se jich poptáš, určitě ti poradí.

Yuki

29.5.2008 v 08:00 | Nahoru | #68

green>Woodo> No jo, když on dovozce a dealer Yuki u nás prodává pod svým označením spoustu čínských ( nejen ) moto od různých výrobců z různých fabrik.....



Přesně!
Existuje fabrika CHONGOING ZONGSHEN MOTORCYCLE SCIENCE & TECHNOLOGY GROUP Co., Ltd. a od ní Kentoya dovezla první várku Lensů, které měly 4 ventilovou hlavu, chladič oleje ... a se kterým jsem spokojený. Pak ale Lens dostal úplně jinou techniku - a já si myslím, že je z úplně jiné fabriky. Také už na ně nepějí takovou chválu.
Teď se objevil u Kentoy Winner 250. Podle mojí osobní prohlídky i podle servisáka to je hódně dobře udělaný minicesťáček. A světe div se! - je na něm napsáno ZENGSHEN!

U Yuki a dalších jsem vypozoroval, že všechny motorky, které mají v označení GY-2 stojí za ho..o, ať je prodává Yuki, Golc, VDO, nebo kdokoli jiný. Problematické jsou asi skoro všechny, které mají v názvu GY- . Prostě to je systém značení v některé čínské továrně, která asi není moc dobrá.

Yuki

29.5.2008 v 10:04 | Nahoru | #69
přesně jak tady někdo řekl, tyhle čínský stroje jsou tu pár let a až čas ukáže jak jsou kvalitní, o tom, že je jich spousta nekvalitních víme už teď. Po pár letech se teprve projeví, jakou mají tyto stroje skutečnou hodnotu. Ale když si pročítám tu DB a někdo tam píše o enduru, že je v pohodě akorát urval 2x šrouby na rozetě, tak si o tom myslím svoje.

Yuki

29.5.2008 v 10:10 | Nahoru | #70
neznamyMonsterD> no jen musíš taky vzít v úvahu to, že jak se k tomu borci chovají. taky jsem na simsonu kdysi dávno urval šrouby... proč? pže jsem do toho vrtal a pak už to nedotáhl... a vyvodíme z toho že je chyba na straně simsonu?

každopádně první věc co udělám je ta, až si ji dovezu domů, že si zajistím všechny šrouby- je to jediné co jsem na tu Y200SM zatím slyšel jako negativum.

Každopádně sám jsem zvědav jak zde za rok budu tuhle moto prezentovat:)

Yuki

29.5.2008 v 10:44 | Nahoru | #71
Samozřejmě kvality japonských nebo italských strojů Yuki těžko dosáhne a to díky používaným komponentům, ale není se čemu divit, jelikož cena je poloviční. Jinak si myslím, že i číňští výrobci (hlavně Yuki) svou kvalitu neustále zlepšuje a velké kroky dělá v oblasti designu (něco okopčit zase není takový problém).
Názor, že za pár let budou na úrovni japonských strojů tedy ani zdaleka nesdílím, vývoj stojí obrovské finance a myslím, že pro takovéto firmy je lepší používat právě "vysloužilé" komponenty japonských výrobců.
To že někdo utrhne šroub znamená, že buď nemá cit a neměl by se do ničeho hrabat a nebo je prostě nekvalitní materiál. Při vykupování železného odpadu Čínou z celého světa musí být jasné jak kvalitní bude jejich ocel

Yuki

29.5.2008 v 14:27 | Nahoru | #72
já nejsem rasista číňan jako japonec

Yuki

30.5.2008 v 09:35 | Nahoru | #73
Pheta: ale tady nikdo nemluvil o tom, že se v Yukině vrtal!!!! Jestli to nedotáhl nějakej šikmoočko, tak je to výrobní vada a docela dost nebezpečná, když vezmu v potaz, že ten stroj jede kolem kila.... To žes to nedotáhl je tvoje blbost, která s kvalitou stroje nemá absolutně nic společnýho. Já mám Yamahu 50ku skútra od 15ti let(je mi 25), do těch 18ti jsem tomu dával po polích, lesích atd. furt plnej a za 9let jsem lil jen olej a benál! A po 20tkm jsem vyměnil za 3500kč píst, válec ložiska atd. a myslim, že dalších 20tis je přede mnou, tak asi tak.

Yuki

1.6.2008 v 17:58 | Nahoru | #74
Taky se říká: "CBráci ,mali ptáci"

Yuki

1.6.2008 v 18:08 | Nahoru | #75
Hele´t ja mam Vistu což byla jedna z "nejproblémovějších" motorek konkrétní závadou jsou výfuky. Nic jiného jen výfuky. Konkrétně vnitřní trubka se uklepala a cinkala (tak jsem ji tam znoval svařil zevnitř) A truhej problém je koncovka horního výfuku praskne ve svaru bohužel když ji svaříš praskne vedle takže ano je to chyba ČIŇANA vzal blbou bambusovou trubku ale da se to vyřešit cca za 1000 kč jsem koupil 2 laděné koncovky a narazil na trubku. Veškeré závady jsou tedy pryč. A že tam něco drnčí? Ano drnčí třeba kufry jsou z tvrdého plastu ale zase se dají oblejt silikonem a je pokoj prostě když kupuješ Yuki tak musíš počítat že se může nějáká blbost najít ale rozhodně si nemyslím že to jsou motorky které by tě nechali někde stát mám s ní najeto za rok a 2 měsíce 15000km a nikde mě stát nenechala. A když jsem vyděl nové Yukiny tak to nepoznáš že je yuki maj naprosto nádherné provedení a půjdou nahoru a v nízké kubatuže už vyhráli boj o trh.

Yuki

3.6.2008 v 09:36 | Nahoru | #76
můj kámoš má yuki a najeto 4000km a už mu vyplivlo CDI

Yuki

3.6.2008 v 16:30 | Nahoru | #77
Já koupil na jaře 200 SM s najetými 250 km, jako "motorku na ježdění do práce apod." a jsem nad míru spokojenej.Sehnal jsem ji za fakt dobrý peníze a byla to volba místo skůtru.Hned jsem ji celou rozebral, promazal, vyměnil stržený šrouby a zalepil nový ,vyměnil řetěz,zaslepil EGR,otevřel výfuk, po 500 vyměnil olej ve vidlicích a v motoru-jede fakt moc pěkně a myslím, že na dvouventilu od suzuki se nemá moc co pokazit a budu už jen jezdit..rám vcelku drží a s lehce klouzajícíma gumama je celkem zábava..

Yuki

3.6.2008 v 21:45 | Nahoru | #78

David gas>Já koupil na jaře 200 SM s najetými 250 km, jako "motorku na ježdění do práce apod." a jsem nad míru spokojenej.Sehnal jsem ji za fakt dobrý peníze a byla to volba místo skůtru.Hned jsem ji celou rozebral, promazal, vyměnil stržený šrouby a zalepil nový ,vyměnil řetěz,zaslepil EGR,otevřel výfuk, po 500 vyměnil olej ve vidlicích a v motoru-jede fakt moc pěkně a myslím, že na dvouventilu od suzuki se nemá moc co pokazit a budu už jen jezdit..rám vcelku drží a s lehce klouzajícíma gumama je celkem zábava..



ČUS DAVIDE,
hele, můžeš mi prosím vysvětlit co je to "zaslepit EGR"? Mám 200TR, jsem celkem spokojenej ale i připravenej motku odšpuntovat aby dávala výkon na který má (katalizátor, laďák atd.).A ještě jeden dotaz-kolik ml oleje do jedný přední šavle?

Dík

Yuki

3.6.2008 v 22:09 | Nahoru | #79
David gas> jaký řetěz jsi tam dával? (značka, rozteč, počet článků). měnil jsi i pastorek a rozetu? syn má tr 125, mělo by to být stejné. díky za info.

Yuki

3.6.2008 v 22:31 | Nahoru | #80
Taky musím přidat trošku do mlýna- V roce 2004 jsem koupil CPI Popcorn. China jak vyšitá. Do dnešního dne mám najeto 25 780 km. A co jsem na tom měnil? nic. Kromě běžných věcí jako řemen, olej a tak dále. Je pravda, že tak kvalita je proti jiným výrobcům jinde. Plasty nejsou pružné, ale tvrdé a tak na nejvíce namáhaných míste praskají, kov má hoší povrchovou úpravu a ani na lícování dílů se moc nehledí. Ale kdyby se mě někdo zeptal- Koupil by sis zase CPI jako tenkrát? Řekl bych ANO. Nikdy mě nikde nenechal, chytá na první nakopnutí a pokud člověk překousne ony kosmetické vady a menší výkon, není nad čím váhat.

Yuki

4.6.2008 v 07:02 | Nahoru | #81
Pastorek ani rozetu jsem neměnil, protože motorka neměla nic najeto,jen vůle v čepech na řetězu byla velká už z výroby-dal jsem tam ČZ řetěz bez kroužků,134 článků měla by to být stejná rozteč jako na kejvačky apod. Cena cca.350,- Nejjednoduší odstranění EGR ventilu je podle mě rozdělat šroubky hned na ventilu na kolínku a vložit tam měděnej, nebo hliníkovej plíšek vytvarovanej podle příruby s vyvrtanejma dírkama pro šrouby.Tím pádem nejdou do ventilu a potažmo do sání žádný spaliny a v případě potřeby to jde zprovoznit hned zpět..(Dalo by se to uříznout a zavařit na koleně,odstranit hadici a ucpat otvor na sání apod.) ale výše popsaný způsob je nejjednodušší a vratný do původního stavu.

Yuki

4.6.2008 v 10:43 | Nahoru | #82
David gas> Dík za info

Yuki

4.6.2008 v 20:06 | Nahoru | #83
Dady>

V vidli maš asi dvě deci oleje v každé a ten bentil to je sajrajt na ředění výfukiových splodin. Prostě si představ že máš kybl sraček vylejt do ovzduší tak tenhle ventil to rozředí do dvou kýblu sraček a vyleje do ovzduší je to na hovno ale prej to tam musí bejt.

Yuki

4.6.2008 v 20:10 | Nahoru | #84
ono není vždy třeba mněnit vše ja taky měnil po 12.000km jen řetěz ten byl v haji ale rozeta a primární kolečko jsou nedotčené ale primární kolečko jsem dal o zub větčí a jede to rychleji ale ve dvou je to línější ale to jsem zase poladil laďakama a karburátorem :)

Yuki

4.6.2008 v 20:54 | Nahoru | #85
Líbí se mi jak se tu vždycky ozve někdo : Jeden můj kámoš, mí známí.. se mu posralo.. mu vyplivlo.. Že tu má nejvíc lidí negativní zkušennost - ale něčí cizí.. Je vidět že se tu scházejí majitelé co to mají, kteří jsou fandové a o motorky se staraj - TAK JIM I VYDRŽÍ. Neberu li v potaz drobnosti se kterýma u tohodle člověk víceméně počítá a vychytá si to.. Tímto přeju všem : Ať to šlape a čistou stopu

Yuki

5.6.2008 v 11:38 | Nahoru | #86
Nazdar Greene,mrzí mně že jsem na tuhle diskusi nenarazil hned na začátku,ale spolu s Verdou a ostatnímy zastánci zn.YUKI,jste se doufám nadobro zbavily toho urejpaného jawaře jezdícího na ošklivém káčátku zn.ktm.Já jsem s ním měl už jednou diskusi,a naznal jsem že si tu honí triko a dělá ze sebe světoborce.Však víte co mám,a potvrzuji jen spokojenost a nechápu tu antikampaň proti nám.Správný motorkář je rád že honí vítr i na stadionu.Musím poděkovat i Jaqesovi,napsal to pěkně,a hlavně má pravdu a o to tu jde.Mějte se ogaři dobře a kdyby něco,ihned přijdu na pomoc,budu sledovat a případně i reagovat.Měj se GREENE,VERDO,JAQESI a ostatní.A-36.

Yuki

5.6.2008 v 12:17 | Nahoru | #87
Moravo,co takhle založit I.Moravský fan klub zn.Yuki? lol

Yuki

5.6.2008 v 13:14 | Nahoru | #88
Je vidět, že někteří to pochopili správně. Záleží i na tom, jak se o motorku staráte. Já proti čínám nic nemám. Mám s nimi dobrou zkušenost. Stačí překousnout pár nedostatků, které ale vyvažuje ta cena...

Yuki

5.6.2008 v 16:54 | Nahoru | #89
Tak tak,jak píšeš.Chce to jen trochu více starostí o miláčka než když si někdo koupí Hondu dovezenou z Němec,dolije olej,a myslí si že je těžkej motorkář a rozumí všemu.

Yuki

5.6.2008 v 18:19 | Nahoru | #90
ASFALTAK> Nazdár chlape Víš že o tom klubu už jsem taky přemýšlel ?? Stálo by to za to
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist