Vyhrožoval jsi s tím tady už před rokem!
Nebo si tu jen honíš triko a děláš si z huby žumpu?
Verdo na té V3 o druhém květnovém weekendu přijel z jižní Moravy do kempu kousek od Písku, tam odkroužil hromadnou vyjížďku Yukin ( a taky Kentoy a taky Simpsona a taky H-D a Suziny a ...)
... a zase dojel domů.
To už vydá skoro za půlku té cesty okolo republiky. Podle tvých propočtů musel zhruba 250 až 300 krát zastavit a dotahovat šrouby. Pokud mu jedno dotahování trvalo 10 minut, nechápu, jak to stihnul ujet lol
Ja nad Yukinou docela přemýšlím - 200SM, ale asi od novoty, nechci pak řešit problémy z špatného zacházení... krom těch šroubků - nikde jsem se nedočetl, že by byly s touhle moto nějaké problémy. což je fajn.
ještě ad Novej a jeho příběh o 3 kamarádech - pokud to měli nové a měli problémy - neříká jim něco "odstoupení od smlouvy"? pak by netratili ani korunu...
green>Woodo> No jo, když on dovozce a dealer Yuki u nás prodává pod svým označením spoustu čínských ( nejen ) moto od různých výrobců z různých fabrik.....
Přesně!
Existuje fabrika CHONGOING ZONGSHEN MOTORCYCLE SCIENCE & TECHNOLOGY GROUP Co., Ltd. a od ní Kentoya dovezla první várku Lensů, které měly 4 ventilovou hlavu, chladič oleje ... a se kterým jsem spokojený. Pak ale Lens dostal úplně jinou techniku - a já si myslím, že je z úplně jiné fabriky. Také už na ně nepějí takovou chválu.
Teď se objevil u Kentoy Winner 250. Podle mojí osobní prohlídky i podle servisáka to je hódně dobře udělaný minicesťáček. A světe div se! - je na něm napsáno ZENGSHEN!
U Yuki a dalších jsem vypozoroval, že všechny motorky, které mají v označení GY-2 stojí za ho..o, ať je prodává Yuki, Golc, VDO, nebo kdokoli jiný. Problematické jsou asi skoro všechny, které mají v názvu GY- . Prostě to je systém značení v některé čínské továrně, která asi není moc dobrá.
každopádně první věc co udělám je ta, až si ji dovezu domů, že si zajistím všechny šrouby- je to jediné co jsem na tu Y200SM zatím slyšel jako negativum.
Každopádně sám jsem zvědav jak zde za rok budu tuhle moto prezentovat:)
Názor, že za pár let budou na úrovni japonských strojů tedy ani zdaleka nesdílím, vývoj stojí obrovské finance a myslím, že pro takovéto firmy je lepší používat právě "vysloužilé" komponenty japonských výrobců.
To že někdo utrhne šroub znamená, že buď nemá cit a neměl by se do ničeho hrabat a nebo je prostě nekvalitní materiál. Při vykupování železného odpadu Čínou z celého světa musí být jasné jak kvalitní bude jejich ocel
David gas>Já koupil na jaře 200 SM s najetými 250 km, jako "motorku na ježdění do práce apod." a jsem nad míru spokojenej.Sehnal jsem ji za fakt dobrý peníze a byla to volba místo skůtru.Hned jsem ji celou rozebral, promazal, vyměnil stržený šrouby a zalepil nový ,vyměnil řetěz,zaslepil EGR,otevřel výfuk, po 500 vyměnil olej ve vidlicích a v motoru-jede fakt moc pěkně a myslím, že na dvouventilu od suzuki se nemá moc co pokazit a budu už jen jezdit..rám vcelku drží a s lehce klouzajícíma gumama je celkem zábava..
ČUS DAVIDE,
hele, můžeš mi prosím vysvětlit co je to "zaslepit EGR"? Mám 200TR, jsem celkem spokojenej ale i připravenej motku odšpuntovat aby dávala výkon na který má (katalizátor, laďák atd.).A ještě jeden dotaz-kolik ml oleje do jedný přední šavle?
Dík
V vidli maš asi dvě deci oleje v každé a ten bentil to je sajrajt na ředění výfukiových splodin. Prostě si představ že máš kybl sraček vylejt do ovzduší tak tenhle ventil to rozředí do dvou kýblu sraček a vyleje do ovzduší je to na hovno ale prej to tam musí bejt.