globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??
 
9.4.2008 v 23:45
co myslíte??? Moc jsem toho na sradovi nenajezdil ale chyběl mi na něm zátah a brzdy co by brzdily :) Mille by měla mít celkově lepší podovozek brzdy a zátah ale koníků o cca 15 míň což mne odrazuje... :-/

Jezdil už někdo obě motorky? dá se to trochu porovnat? :o)

Naposledy editováno 09.04.2008 23:46:01
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

9.4.2008 v 23:57 | Nahoru | #1
Nevim jestli sou ty koně v takovým případě relevantní. Objem prostě NENAHRADÍŠ!!!
Tuhle sme byli drandit s borcem na R6 rv.06, má to papírově o 11 koní víc než SV 1000s. V pohodě sem ho stíhal díky zátahu od spoda, jemu to pískalo jak ptáče vypadlý z hnízda a stejně nebyl schopnej mi ujet. A na max taky bez šance mastili sme to 265km/h a já se při pohledu na otáčkoměr divil, jako proč mam ručičku u červenýho? Pak mi docvaklo, aha eště za 6 lol
Zní to tu furt:"Neporovnávej hrušky s jabkama!"
Navíc není zvlášť velkej problém stíhat i litrový supersporty do cca 200km/h

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

10.4.2008 v 00:07 | Nahoru | #2
jasně je to něco jiného ale je to krok zpět? :P

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

10.4.2008 v 00:09 | Nahoru | #3
No nic jdu hajat a nechám si o RSV zdát :P .taková Rková verze hmmmmmm hmmmmmmmmmmmmmmmmmm.

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

10.4.2008 v 00:18 | Nahoru | #4
NENI!!!

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

10.4.2008 v 00:54 | Nahoru | #5
z dvouvalem v zatackach udelas jaky koliv 4val. Kamarad ma sv650 a v zatackach dela litry jak nic.

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

10.4.2008 v 01:32 | Nahoru | #6
Jde o prevody, motorky co moc nejedou maj kratsi prevody. Co jede litr na 2ku, tak jede SV650 maximalkou, proto v pomalych zatackach taha vic. Tam ma litr treba na 1ku 3tis otacek kde nejede kdezto SV je ve vrcholu kroutaku nad pulkou otacek. V tom miste ma nejen lehci prevod ale treba i vetsi kroutak.

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

10.4.2008 v 03:25 | Nahoru | #7

Lumberjack>Nevim jestli sou ty koně v takovým případě relevantní. Objem prostě NENAHRADÍŠ!!!



Nahradis, staci z dvouvalce udelat ctyrvalec. Viz i ruzny limity v SBK.

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

10.4.2008 v 06:45 | Nahoru | #8

Bubrak ZX10R>Jde o prevody, motorky co moc nejedou maj kratsi prevody. Co jede litr na 2ku, tak jede SV650 maximalkou, proto v pomalych zatackach taha vic. Tam ma litr treba na 1ku 3tis otacek kde nejede kdezto SV je ve vrcholu kroutaku nad pulkou otacek. V tom miste ma nejen lehci prevod ale treba i vetsi kroutak.



Konecne nekdo kdo rozumne napsal proc 2V "muze" mit v zatackach navrch oproti 4V.Schvalne pisu "muze" páč to je i o jezdci

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

10.4.2008 v 08:57 | Nahoru | #9
750srad, tu bych si nechal líbit. klidně bych ji i vyměnil

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

10.4.2008 v 09:01 | Nahoru | #10
No já myslím že to je hlavně o jezdci. Každopádně RSV určo není krok zpátky. Já jezdil 5xcbr6, suzuku, R1, a minulý rok jsem koupil RSV. Tahle motorka mi sedí naprosto nejvíc ze všech, parádní zátah, zatáčky naprosto super a krásnej zvuk dvouválce to je opravdu dobrá volba. Navíc nemůžeš srovnávat 160k na 4válci a např. 125k na dvouválci je to úplně něco jinýho, i když je fakt že ten vršek má pomalejší než např. R1 ale kdo pořád lítá nad 250km/h?

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

10.4.2008 v 09:01 | Nahoru | #11

Lumberjack> V pohodě sem ho stíhal díky zátahu od spoda, jemu to pískalo jak ptáče vypadlý z hnízda a stejně nebyl schopnej mi ujet.



lol lol lol lol lol

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

10.4.2008 v 09:08 | Nahoru | #12
Přechod na RSV z ČEHOKOLIV je krok zpět... :\ (ale možná si časem zvyknu )

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

10.4.2008 v 09:19 | Nahoru | #13
PremeT> to myslíš vážně? proč bys měnil??

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

10.4.2008 v 09:23 | Nahoru | #14
Mám podezření na to, jestli to není Cimrmanův Úkrok stranou... lol lol

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

10.4.2008 v 09:51 | Nahoru | #15

Šebestová>PremeT> to myslíš vážně? proč bys měnil??



Nechci jezdit pořád na jedné motorce. Je to super moto, ale GSXR mi nějak uvízla v srdci.

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

10.4.2008 v 11:30 | Nahoru | #16
PremeT> co tak koukám SRADa koupíš za 80 a RSV tak za 100... vyber si nějakého SRADa ja ho koupím a vyměníme ju!?

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

10.4.2008 v 11:32 | Nahoru | #17

FiZzeR>Přechod na RSV z ČEHOKOLIV je krok zpět... :\ (ale možná si časem zvyknu )



a co ma být totok? http://www.motoinze...zerat.php?mid=161111

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

10.4.2008 v 11:33 | Nahoru | #18

Šebestová>FiZzeR>Přechod na RSV z ČEHOKOLIV je krok zpět... :\ (ale možná si časem zvyknu )

a co ma být totok? http://www.motoinze...p?mid=161111 [/quote]

hehe, no moc se u Fizzera neohřála

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

10.4.2008 v 11:35 | Nahoru | #19

Dawe02>Mám podezření na to, jestli to není Cimrmanův Úkrok stranou... lol lol

jak to myslíš??

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

10.4.2008 v 11:42 | Nahoru | #20

Lada.s>Šebestová>FiZzeR>Přechod na RSV z ČEHOKOLIV je krok zpět... :\ (ale možná si časem zvyknu )

a co ma být totok? http://www.motoinze...zerat.php?mid=161111

hehe, no moc se u Fizzera neohřála



mne celkem zarazilo to že ji chce vyměnit i za ACE asi do RSV nejdu...koupím si choper http://www.motoinze...zerat.php?mid=161245 co říkáte??

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

10.4.2008 v 11:44 | Nahoru | #21

Šebestová>Lada.s>

mne celkem zarazilo to že ji chce vyměnit i za ACE asi do RSV nejdu...koupím si choper http://www.motoinze...zerat.php?mid=161245 co říkáte??



hmm po Fárošovi. to chce odvahu

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

10.4.2008 v 14:54 | Nahoru | #22
Tak nevim, RSV krok zpět? lol znám hodně kluků co přesedlávaj z japonskejch mašin na italy ať už aprilia nebo ducati ale moc často se nestává že by někdo přesedlával z italek na japonce ... to taky o něčem svědčí nemyslíš???

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

10.4.2008 v 15:23 | Nahoru | #23
Alesi: Zalezi co meli za japonce, jestli Hondu, tak se nedivim (a je to hodne pravdepodobny kdyz jich je nejvic). Kamos mel ZX9R, pak koupil VTR-F jakoze bude hotovej z toho zatahu a pak sel zklamanej zase zpatky do ZX9. RSV bude asi malinko lepsi (ja jel na VTR-F s ostryma vackama, tak to nemuzu srovnat, ale taky me nenadchlo) prip. nejaka ostrejsi Duc ale zas od doby ZX9 uz taky uplynul nejakej patek. Pokud chces s dnesni 200hp ZX10 srovnat itala, tak asi 1098R, ktera stoji ale 3x tolik.

edit: no srovnat se da asi i 1098, ktera je jen o 30% drazsi, ale taky ma o 100cc vic a za ZX10 zaostava. Dle testu co sem videl, na ZX10 ani 1098 sem nejel.

Naposledy editováno 10.04.2008 15:26:17

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

10.4.2008 v 15:43 | Nahoru | #24
Já netvrdim, že je nejlepší co se týče různých parametrů, prostě jednomu sedí to a druhýmu něco jinýho. VTR-F neni úplně supersport to už bych spíš srovnával s VTR-SP1/2. Měl jsem i suzuki i hondu i yamahu R1 ta byla parádní ale asi se mi zalíbil dvouvál, je to něco jinýho. Jinej styl jízdy, zvuk i pocitově se to liší.

Ono musíš trochu přemýšlet k čemu ti na okreskách bude motorka s 200 koni, ten výkon už nemůžeš na běžných silnicích využít, max. okruh a každej tam nejezdí. Když se pak podíváš kdo je na silnici rychlejší tak to vůbec není o výkonu ale o to kdo je větší bezmozek, takže pokud chceš tak i na starý hemele dáš někoho na novym paradnim biku.

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

10.4.2008 v 15:52 | Nahoru | #25

Lada.s>Šebestová>FiZzeR>Přechod na RSV z ČEHOKOLIV je krok zpět... :\ (ale možná si časem zvyknu )

a co ma být totok? http://www.motoinze...zerat.php?mid=161111

hehe, no moc se u Fizzera neohřála



Neříkám že se jí chci za každou cenu zbavit, ale nějak mě ten zprofanovanej dvouvál neuchvátil, no lol Já jsem takovej ten "1-2-3-4-5-apakužjenheftemkroutič", případně když mě chytne rapl tak "permanentně plnej v červeným", a ani na jedno z toho se dvouvál moc nehodí, noo... A Ace proto, že je to srdcovka

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

10.4.2008 v 15:57 | Nahoru | #26
Každopádně, začíná tahat podstatně níž než čtyřvál, a to se mi líbí... Do rychlostí se jí moc nechce, ale odhrab z křižovatky má epesní

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

10.4.2008 v 16:02 | Nahoru | #27

Alesi>Já netvrdim, že je nejlepší co se týče různých parametrů, prostě jednomu sedí to a druhýmu něco jinýho. VTR-F neni úplně supersport to už bych spíš srovnával s VTR-SP1/2. Měl jsem i suzuki i hondu i yamahu R1 ta byla parádní ale asi se mi zalíbil dvouvál, je to něco jinýho. Jinej styl jízdy, zvuk i pocitově se to liší.

Ono musíš trochu přemýšlet k čemu ti na okreskách bude motorka s 200 koni, ten výkon už nemůžeš na běžných silnicích využít, max. okruh a každej tam nejezdí. Když se pak podíváš kdo je na silnici rychlejší tak to vůbec není o výkonu ale o to kdo je větší bezmozek, takže pokud chceš tak i na starý hemele dáš někoho na novym paradnim biku.



Jasne je to neco jinyho. A nekoho to uchvati, nekoho ne. Kazdej sme jinej.

Jinak 200 koni vyuzijes na silnici normalne. Ja bych chtel tak 50koni vic zas, proste sem si zvyk a zvykne si kazdej, komu to imponuje.

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

10.4.2008 v 16:07 | Nahoru | #28

Bubrak ZX10R>Alesi>Já netvrdim, že je nejlepší co se týče různých parametrů, prostě jednomu sedí to a druhýmu něco jinýho. VTR-F neni úplně supersport to už bych spíš srovnával s VTR-SP1/2. Měl jsem i suzuki i hondu i yamahu R1 ta byla parádní ale asi se mi zalíbil dvouvál, je to něco jinýho. Jinej styl jízdy, zvuk i pocitově se to liší.

Ono musíš trochu přemýšlet k čemu ti na okreskách bude motorka s 200 koni, ten výkon už nemůžeš na běžných silnicích využít, max. okruh a každej tam nejezdí. Když se pak podíváš kdo je na silnici rychlejší tak to vůbec není o výkonu ale o to kdo je větší bezmozek, takže pokud chceš tak i na starý hemele dáš někoho na novym paradnim biku.

Jasne je to neco jinyho. A nekoho to uchvati, nekoho ne. Kazdej sme jinej.

Jinak 200 koni vyuzijes na silnici normalne. Ja bych chtel tak 50koni vic zas, proste sem si zvyk a zvykne si kazdej, komu to imponuje.



Souhlas Taky jsem si říkal, že ani nepoznám, že má RSV o 50 kobyl míň než FZR... poznal jsem to dost brzo lol

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

10.4.2008 v 16:15 | Nahoru | #29
FiZzeR>
FZRo mělo 180 koní?

Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??

10.4.2008 v 16:16 | Nahoru | #30
Njn tak možná nejsem až zase takovej pacient lol jen si pamatuju že než jsem pěkně vytočil R1 tak se ke mně řitila zatáčka rychlostí kolem 200km/h a to měla jen 150hp takže už dalších 50k mi přijde k prdu. Ale jak říkám ono to není o těch koních ale o tom kdo je větší pacient takže i s něčím co má koníků míň může parádní stroj stčit do kapsy.

Někdy přijedu na sraz a vidim borce co mají nový mašiny, nádhera a pak se kouknu na jejich zadní gumu a ... 200k styl brzda plyn, na gumě placka a kraje to nevidělo ani z rychlíku.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist