Ještě přidám pro zajímavost anketu,protože mi pomotala hlavu ještě jedna nabídka.
Naposledy editováno 24.04.2024 16:58:23
1 reakcí na tento příspěvek VOGE 900 DS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VOGE 900 DS
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VOGE 900 DS
Z.I.P píše: zde mohou diskutovat šťastní majitelé
tak snad se tu nebudes bat
1 reakcí na tento příspěvek VOGE 900 DS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VOGE 900 DS
Třeba ti sledování zkrátí čas než ti motorku doručí. Mimochodem, on je s 900DS velmi spokojen
půjčil jsem si tuto motorku Voge 900 na celý den a najel na ní přes 300 km. Nejvíc bych pohanil sedlo co se pohodlí týče. Už první posed naznačoval, že zde bude prostor na vylepšení. Je tvrdší a lehce jsem z něj sklouzával k nádrži. Navíc se i trochu viklalo do strany. Dobrá zpráva je, že se ono ne zcela dobrý pohodlí v sedle s přibývajícími kilometry nezhoršovalo. I tak by to v mém případně byla první investice do úpravy. Druhá nejzásadnější výtka se týká ucukaný jízdy v obci při rychlosti 50 km/h, kdy nepomohlo nic. Ucukaná jízda se konala na rychlostí stupeň 2 až 4, tempomat a nic se nezměnilo ani na jednu ze tří palivových map. Palivové mapy nešly přepínat za jízdy (výrobce údajně pracuje na nápravě). Rozdíl mezi palivovou mapou déšť, silnice a sport mi nepřišel moc výrazný. Musím ještě zmínit ovladač blinkrů, který působil "gumově" . Tlumení nerovností vcelku slušný, akorát při vymetení díry to byl od předního kola docela kopanec. Možná by pomohlo poladění tlumičů, ale při prudkým brždění se motorka citelně potápěla. Takže jejich změkčení by to nejspíš ještě zhoršilo. Dále při stavění moto na hlavní stojan tam překáží držák stupačky spolujezdce. Poslední taková nedotaženost se týká aplikace k propojení mobilu s moto, kdy se mi nepodařilo rozběhnout téměř nic. Kameru jsem nevyzkoušel, protože jsem neobjevil slot pro SD kartu. Návod nebyl k dispozici a z dostupných videí jsem to zjistil až po vrácení. Slot se nachází pod sedlem, kdyby ho někdo hledal. Parkrát zadrnčel ten plastový zobák po projetí výmolu, kdy to šlo natvrdo. Je možné, že po vyladění předních tlumičů by se ono zadrnčení toho zobáku již neozvalo. Tlumiče jsou plně stavitený.
Na ostatní jako zpracování, bezklíčové ovládání, brzdy (brzdí výborně), tempomat, výkon motoru (jede parádně), pocit bezpečí/jistoty při jízdě a řazení jsem si nemohl stěžovat. Tady je vše v pořádku - žádná "čína" se nekonala. U řazení se ještě zastavím - tuhost spojkové páčky je střední, určitě nepatří k těm co mačkáte jedním prstem. Přesnost řazení je v pořádku, hlučnost/sametovost střední. Quickshifter asi průměrný - nahoru jde líp, podřazování hůř. Chce to vychytat otáčky. Při podřazování jsem radši používal spojku. Vůbec jsem raději řádil s použitím spojky. Ještě k ochraně před větrem... No to bohužel nemůžu úplně objektivně zhodnotit, protože zrovna foukal fakt brutální vítr, co po cestě lámal větve a vyvracel stromy. I tak hodnotím ten menší větrný štítek, stavitelný asi v rozsahu 6 cm spíš jako mucholapku.
Koupit nebo nekoupit?? To je otázka do pranice. Je tady silný konkurent Suzuki V-STROM 800 za podobný peníze... Já osobně bych s koupí Voge počkal ještě rok. Jestli se podaří vychytat softwarové mouchy (hlavně ten ucukaný plyn v nižších rychlostech v obci) a jestli na ní bude víc doplňků. Určitě bych se pídil, jak je to s dostupností a cenou ND a kolik jich lze případně použít z BMW (motor...). Suzuki V-STROM je na tom s výbavou z výroby sice hůř, ale bude si líp držet hodnotu jako ojetina. Je to prostě klasika, který se jako ojetiny lidi nebudou bát, což u Voge budou.
Závěrem můžu za sebe říct, že tahle motorka není špatná a určitě stojí za pozornost. Předsudky stranou - až čas ukáže jestli je spolehlivá a jestli koupě litovat...
P. S. Za případné pravopisné chyby se omlouvám. Rozepsal jsem se tak, že už nemám sílu to po sobě číst. Snad to má hlavu i patu a někomu můj názor pomůže.
Naposledy editováno 14.05.2024 17:42:54
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|