Téma: Srpen - motodovča

12.6.2023 v 19:03
Během srpna (je mi jedno kdy - jsem flexibilní) bych se chtěl na 5 - 7 dní vyvětrat na motorce. Mám Z800, jedu sólo na pohodu. Nebráním se ničemu, je mi jedno kam, může být Itálie, Chorvatsko, Slovinsko (a více na jih), nebo naopak Maďarsko, Slovensko, Polsko, je mi to fuk. Podmínka je pohodové cestovní tempo po okrskách (dálnice zavrhuji), denní nájezd kolem cca 300 km ideál, každý druhý či třetí den dát volno v nějaké hezké lokalitě. Spaní jedině v penziónech či privátech. Spaní ve stanu neexistuje (z toho jsem vyléčenej). Jsem starší, choulostivější a pohodlnější kus, co potřebuje určitý komfort, jako se vyspat v posteli, umejt si kulky v teplý vodě a mít teplou večeři. Takže chrápání na šiškách ve stanu opravdu nehrozí! Spaní ošéfuju pár dní předem přes booking.
Jezdím 25 let, takže nějaké zkušenosti mám, ale jak se říká - člověk se učí celej život.
Vše je o domluvě....

1 reakcí na tento příspěvek Srpen - motodovča

14.6.2023 v 13:53 | Nahoru | #1
Ahoj, v srpnu jedeme 16-20.8. tuhle trasu : https://goo.gl/maps/bCDcxqG2wkyzb6K96
cil je primarne Peenemünde v Německu, pak kolem Baltu na Hel a Gdansk. Zatim jsme 2 (start Ostrava 16.8. odpoledne ) s prespanim v Zielona Góra PL. Pak se uvidi jak to pujde a co stihnem. Nemusi to byt uplne dalnice, ale my se po ni budeme minimalne vracet, pripojit se muzes kdekolik, termin je pevny. Vse na pohodu

Srpen - motodovča

16.6.2023 v 08:25 | Nahoru | #2
Ahoj,
díky šéfovi mi nevyšla dovolená s kámošema, tak hledám někoho ke komu bych se přifařil
Volno mám 31.7. - 7.8. a 12.8. - 20.8.
Je mi jedno kam, ale mám rád moře, řeky a přírodu. Spaní mi je také fuk, zkousnu stan v kempu i penzion. Když se jede dál, beru
to po dálnici. Lehoučký off také dám. Důležitý je klid, pohoda a sranda Dohadování a křiváctví si užiju v práci.

2 reakcí na tento příspěvek Srpen - motodovča

16.6.2023 v 09:02 | Nahoru | #3
Ahoj. Plánuji na tuto sezonu dvě věci. Nikdo z kamarádů nechce, nebo nemůže jet a samotnému se mi tentokrát taky nechce. V podstatě mohu jet kdykoliv, nejsem časově vázaný.
a pak ještě Slovinsko...

17.6.2023 v 22:59 | Nahoru | #4
drake1961> hele, to vypadá fakt gut
chtěl bych si projet transalpinu i transfagaraš, takže se mi tato štráse líbí
koukám že jsi od prahy, já od mělníka. a přemýšlel jsem zda by nebylo třeba dobrý dojet vlakem do košic a odtamtud je to co by kamenem dohodil, a zpátky po vlastní ose, nebránil bych se přejet alpy, třeba i přímo glock

18.6.2023 v 07:12 | Nahoru | #5
macbike> příští rok máme namířeno na sever Polska, přímo do vlčího doupěte

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srpen - motodovča

18.6.2023 v 09:01 | Nahoru | #6
drake1961> trochu jsem to upravil, samozřejmě dal bych si s tím víc práce, ale raději bych to viděl takto
jinak do těch košic bych jel vlakem z práglu, ušetří se dva dny cesty (příjde mi to rozumější než se drkotat po D1)
chorvatsko by se dalo natáhnout až k moři a slovinsko taky víc projet, a samozřejmě bych nevynechal glock, jede se kolem, tak je to snad i povinnost

21.6.2023 v 17:31 | Nahoru | #7
mára929r>
...původně jsi psal 5-7 dní, což je v porovnání k týdle štrece dost nereálné, pokud tedy nechceš sedět od rozbřesku do setmění na motorce. Jinak Slovinsko chci jet až v dalším sledu extra. A na Rumunsko si nechávám tak zhruba 10 dnů, na to abych také něco viděl a nemusel se "štvát"...

Srpen - motodovča

13.7.2023 v 07:03 | Nahoru | #8
Tak my vyrážíme 18.8. směr Rumunsko, Alpina, Fagaraš a pak přes Slovensko, Tatry zpět