docela jsem po ní začal pokukovat, ta cena mi přijde dost super( nebude to čórka?)
doporučili byste jí mě (18let mlaďas)?
jakou má spotřebu?
díly?
náklady?
pro mravokárce a Mirky Dušíny : pokud má 25kw jen v papírech tak bych nějak pořešil snížení výkonu
Naposledy editováno 30.03.2008 21:00:01
Jestli moc žere gumu to spíš záleží na stylu jízdy a typu pneumatiky.
Já mám vzadu asi 5000km Dunlop 220 a pozoruju úbytek tak 1.5mm vzorku.
Jinak se mi na ní nic zatím nesype, ale mám ji od loňska a najeto asi 7000km
Měnil jsem akorát sekundární retěz a 7let starou baterku.
Naposledy editováno 30.03.2008 21:24:18
Prda1>Mašina v pohodě krouták hezky od spodu ale pro mladého kluka bych ji nedoporučil je dost těžká. Ve tvém věku spíš něco sportovnéjšího a takovou klasiku až časem na cestování ted by tě asi po první sezoně přestala bavit
j tý váhy bych se taky trošku bál, ale v tom že ve svym věku radši něco sportovnějšího s tebou nemůžu souhlasit, tohle má posazený každej jinak
RUTAN>těžká, líná, pohodová, nenáročná, levná.
a za 13 let starou motorku bych těch 65 dal jen po hoooodně dlouhé úvaze..
Rutane, pri vsi ucte nemuzu s takovym shrnutim souhlasit. Levna neni a nikdy nebyla. Tak levne jak ta z inzeratu jsou ty horsi kusy, sam jsem jich objel asi 6 nez jsem si vybral a pred 3 rokama jsem za slusnou 99 dal 85000 a to jsem 10000 usmlouval az po dost dlouhe debate. Za podobne penize nebyl v te dobe problem koupit Inazumu, nebo ZR-7 ktera by byla o rok/dva mladsi. Takze levna opravdu oproti alternativam neni, to je dano povesti servisne nenarocne a spolehlive motorky.
No a lina? To jde zas o to s cim srovnavas, oprtoti CBR ano, oproti konkurentum ve sve tride vyrazne nezaostava. ZR-7, Inazuma, Hornet 6, Fazer apod. mi nikdy na motor neujely. Neni nejmensi problem jezdit dost svizne ve spolecnosti Z1000, BMW R1100S, XJR1300 apod... lina proste je jen tak jak line je ovladani prave rukojeti.
Sorry za roman, nic proti tobe, samozrejme, jen jsem na jista slovni spojeni haklivy
Naposledy editováno 07.04.2008 19:42:50
Krom oleje, filtrů, destiček, řetězů a pneumatik jsem nikdy nic neměnil. Tedy vlastně ano, měnil jsem pružiny v předních vidlicích. Je to ale snad jediná známá bolest těchto strojů. Progresivní mne stáli 60 euro.
Jinak co jsem ještě vyměnil, byli hadičky na předních brzdách za pancéřované, rozdíl byl hodně znatelný.
Moc na ní vzpomínám, všude mne dovezla naprosto spolehlivě. Pokud je udržovaná, tak bych neváhal.
Jo těch 34 tis km je naprostý nesmysl, ti dovozci nemají snad soudnost. Koukej hlavně na stav..!!
1. Jak píše Dawe02 úplně originál není, třeba lakování kol s černými ráfky je také dodělávka.
2. Jak píše MedWed, najet na zadní pneu 12 tis není vůbec problém. Stále na tuto vlastnost v dobrém vzpomínám.
3. A jak píše Dawe02 dále, chce si najít tu pravou, já jich viděl dokonce 8sum než jsem narazil na tu, která mi pak stála v garáži. V roce 2002 jsem za ní dával 125 tis. Kč, v roce 2007 jsem jí za 82 tis. Kč prodával a dlouho jsem nečekal než se prodala. To co píše Rutan není úplně pravda, motorka ze stejného roku může mít až neuvěřitelně rozdílné ceny. Loni se 95tky prodávali i za 45 tis. Kč (Německo), když mi někdo volal že jsem se zbláznil, tak jsem mu řekl ať se dojede podívat a pak se můžeme bavit. Jeden takový dojel no a dnes mu stojí v garáži.
Naposledy editováno 07.04.2008 20:59:18
No...s cenou jsem to střelil..asi úhel pohledu, co byl mimo mísu. Mně se to prostě zdálo drahé, šak za to mohl být hezky stryt:)))
Líná...no...asi to samé...jsem na svižné lehké sporty. Navíc jsem na tom jednou jel a nějak mně to neoslovilo..navíc jsem na to sedl z GSXR 750..no..:D
CB750 je dobra volba pro cloveka co oceni zatah od nizkych otacek vic nez honbu za co nejvice konema pri 15000 otackach. Hydraulicky zdvihatka jako v aute taky potesej, clovek nemusi kazdou chvili sundavat nadrz a viko hlavy a serizovat ventily.
DM3K>Trosku opozdily nazor, ale preci, mozna mi prijde jestli nebyla padla...ten lak na tak starou motku je podivne novej...mozna se zda z fota, ale urco se na to jed podivat s nekym kdo do toho vidi...klidne bych ji tam lehce rozebral a zkontroloval..
nojo ale víš kolik motorek je dneska padenejch???v tom lepším případě napíše prodávající ,,padlá ze stojánku", v tom horším napíše 100% stav a nepadená
ať si je padená třeba desetkrát, když nemá křivej rám nebo kola do 8 tak je mi to jedno...
Míra125>Bagouši od kdy uvažuješ o motorce na silnici??? lol
znáš to, člověk dospívá a vidí co se mu líbí a co ne...
a proto jsem rád že jsem šel na začátek do ,,soft endura" páč jsem si zkusil tak jako od všeho trochu.
Kdybych se chtěl mrknout do terénu tak už bych šel do něčeho ostřejšího,ale tak nějak se těch silnic nemůžu vzdát...a když vidím tuhle krasavici tak mi srdce zaplesá
A potom někdy v budoucnu Yamahu TDM 900
Naposledy editováno 15.04.2008 16:42:21