Nevím, ale pokud se chystáš na dlouhou cestu, bude nejlepší si projít kompletní elektriku, včetně všech spojů. Většinou odejde regulátor dobíjení ne z plezíru, ale kvůli velkému přechodovému odporu v nějaké patici, nebo staré špatné baterii. Pak dochází k nadměrnému zahřívání regulátoru a následnému odporoučení se dílu. To samé platí o jednotkách CDI. Pokud chceš mít jistotu, projdi celou elektriku a na cestu si vem náhradní CDI a regulátor. Celkově bych řekl, že elektrika u Japonců bývá hodně kvalitní, teda co se táče svazků a patic. Mám Yamahu z roku 82 a veškerá elektrika je tam původní, nic se neměnilo. Jen jsem musel opravdu projít všechny spoje a některé patice vypinovat a poopravit. Co se týče mechanických věcí, asi bych prošel ložiska v kolech, v řízení, pečlivé nastavení ventilů, kontrola napínáku rozvoďáku (napínák se umí občas seknout), no a samo důkladný servis všech olejových náplní, podotýkám všech (včetně předních tlumičů, nic nepotěší víc jak na cestě vyteklej tlumič a tím pádem řízení naložené motorky v háji). Na cestu sebou si vem jen ty díly, které by tě, v případě poruchy, zastavili. Hele co ti mám povídat, vždyť si starej ostřílenej cestovatel. Transalpy jsou traktory, které vydrží skoro všechno