globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawka 350/640 - dvoukomorace vs. origo
 
28.3.2008 v 20:42
vykonovy rozdil teoreticky tusim, ale jak je to v praxi?? a taky, jaky je rozdil ve zvukovem projevu motorky???

Jawka 350/640 - dvoukomorace vs. origo

28.3.2008 v 20:51 | Nahoru | #1
zvuk nepovim, ale obecně dvoukomoráky zlepší průběh ve vyšších otáčkách, naopak v nízkých a středních uberou. Při úpravě u TK moto je možné nahnat tuším dva tři koně. Každopádně pokud hodláš cestovat, jsou lepší klasické doutníky

Naposledy editováno 28.03.2008 20:52:14

Jawka 350/640 - dvoukomorace vs. origo

30.3.2008 v 12:48 | Nahoru | #2
uz k tomu nikdo nic nemate???vzdyt jawaru tu je dost

Jawka 350/640 - dvoukomorace vs. origo

31.3.2008 v 10:44 | Nahoru | #3
Cosmogagy> mrkni na jawamania.info mám pocit, že se to tam už několikrát řešilo

Jawka 350/640 - dvoukomorace vs. origo

1.4.2008 v 19:14 | Nahoru | #4
mno to forum tam jsem tak nejak prosel, a nic o rozdilu zvuku sem nenasel.. pokud nekdo vite, piste

Jawka 350/640 - dvoukomorace vs. origo

1.4.2008 v 19:33 | Nahoru | #5
na me 640-laďáky měly takovej hlubší zvuk a spodek nic moc,jelo mi to až od 4tis. obyč. mi přijdou uprděný,ale nejezdil sem je,jenom v autoškole,ale na 639 a tam mi to přišlo že to zase jelo jenom dole

Jawka 350/640 - dvoukomorace vs. origo

1.4.2008 v 20:00 | Nahoru | #6
mel jsem jawku s 2komoracema, po uprave u tk moto ma motorka hlubsi, dusavejsi zvuk. vzhledem k tomu, ze 2takt ma jak vykon tak kroutak nahore, tak 2komorace tomu sednou. Pri porovnani dvou motorek s motorem 638 byly dvoukomorace lepsi cca od 115-120km/h a vys. Pri prejezdu nizkych tater jsem si uzival vytocenou trojku do 100 se 16z koleckem.
Jednoznacne 2komorace doporucuji i na cestovani. Jedinou vadou je propad vykonu pri cca 4000 otakcach, nicmene tento propad zalezi i na sestaveni a vyrobnich vulich a presazich motoru.

Jawka 350/640 - dvoukomorace vs. origo

3.4.2008 v 21:40 | Nahoru | #7
Tak já mám na Trampu onu úpravu od TK moto na 27k a 38Nm. K tomu upravený koncovky - místo klasických přepážek je v nich tlumící vata a tlumič je tudíž průchozí (jako u "sportovních" výfuků na auta). Zvuk to má pěknej, společně s tou úpravou to jede pěkně. Horní pásmo otáček je relativně dost ostrý, střední otáčky mi pripadaj v pohodě, ale na "raketovou" akceleraci to není - ale to asi žádná 350

Jawka 350/640 - dvoukomorace vs. origo

13.6.2008 v 10:32 | Nahoru | #8
Jak bylo napsáno TK Moto a zde je graf,
http://www.kompletan...sti_soubory/JAWA.htm

Jawka 350/640 - dvoukomorace vs. origo

13.6.2008 v 15:13 | Nahoru | #9
Mrkni na naše stránky a v menu jsou zvuky. Když na ně najedeš, tak tam jsou zvuky doutníků a dvoukomoráčů. Vevideích vidíš i motku a zvuk.
www.motoclubstudena.ic.cz

Jawka 350/640 - dvoukomorace vs. origo

13.6.2008 v 15:18 | Nahoru | #10
Jinak doutníky jsou perfektní na cestování-zátah od 2 do 5 tisíc. Dvoukomoráče berou tak trochu od 3,5, v 5 maji propad jak kráva a pak zas berou.
Osobně jsem byl spokojenější s doutníkama. S dvoukomoráčema si do kpce zpomalil a už si to na 4 nevytočil tak, abys jí tam mohl nechat či někoho předjet... A za další, když víc točíš, motor dostává více zabrat (tenhle motor neni stavěnej na točení kolem 5,5 tisíc na celou cestu) a přitěhlech otáčkách to jsou vibrace jak sviňa...
Spíš výkonu pomáhá dobrý předtsih-vynikající věc je bezkontakt od VAPE (pokud ho nemáš).

Jawka 350/640 - dvoukomorace vs. origo

14.6.2008 v 00:57 | Nahoru | #11
Bez bezkontaktu od VAPE to bohužel není žádná " jawa jízda" ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist