Sbírám náměty na příčinu problému.
Motorka Kawasaki W800 Street (čistý vzducháč, řadový dvouválec) má najeto jen něco přes 2 tisíce. Někdy okolo 1200 km nastal problém. Když např. předjíždím v kopci kamión a řadím rychle nahoru s okamžitým přidáním plynu naplno, po zařazení pětky a otočení heftu nadoraz motor několikrát za sebou asi v půlsekundových intervalech jakoby vynechá nebo lehce cukne. Když otáčky i rychlost stoupnou, už je to v pořádku.
Děje se to jen při zařazené pětce a razantním zrychlování. U jiných rychlostních stupňů ani při pozvolnějším zrychlování se to nestává. Jen při razantni akceleraci, nejčastěji v kopci.
Projeví se to tedy jen jednou za čas.
Nejprve to byl třeba jeden cuk a konec. Pak dva, tři, teď postupem času už i čtyři nebo pět za sebou, odhadem po půl sekundě, vždycky se stejnými intervaly.
Říkal jsem si, že jsem možná zajížděl na příliš nízké otáčky, tudíž je karbon na svíčkách a ty za určitých podmínek mohou špatně pálit. Tak jsem nalil do nádrže čistící aditivum proti karbonu, ale zatím to nepomáhá.
Motorka taky před záběhem minimálně 3/4 roku stála a byla v ní trocha benzínu. Možná tedy mohou dělat své i nečistoty z pohonných hmot. Nebo nějaký problém se zapalováním, špatný kontakt na svíčce apod.
Kontrolka "grilované kuře" nesvítí, všechno tedy vypadá zdánlivě v pořádku.
Napadají vás jiné možnosti, v čem by mohl být problém?
Ať se mám čeho chytit a servis má co zkoušet.
Předem díky.
1 reakcí na tento příspěvek Cukání motoru
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki W800 street - vystředění n... Kawasaki W800 Street | DCT | 18 | 31.1.2023 v 12:40 Lazyfucker |
Kawasaki W800 Street - stav po prvn... Kawasaki W800 Street | ShibaMacik | 7 | 11.4.2022 v 12:06 Livestyle |