1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Adventure 2021
https://www.youtube.com/watch?v=nMHZDl17iVQ
Píšu to proto, že jsem k motorce nedostal ani uživatelskou příručku a i když jsou některé věci jasné, některé bych prostě chtěl vědět. Předpokládám, že je elektronická, ale na KTM.com jsem nic nenašel. Jasně, napnutí řetězu člověk už nějak ze zkušenosti pozná, ale co mi aktuálně není jasné, je předpětí zadního tlumiče.
Můžu si to nastavit v několika krocích o 0% po 10% nahoru. Chápu, odměřím si SAG a místo kroucení knoflíkem si to nastavím elektronicky. Ale kde je kurwa to, že mě to zváží a SAG nastaví automaticky? Je tam ještě mod STANDART (a myslím LOW a HIGH nebo něco tak). Dělá standart to s tím vážením, nebo jak to je?
Dík.
EDIT: se poseru Ti koumáci v tom videu proberou téma pérování, vysvětlí ten preload 0% - 100%, pak začnou řešit off-road mode a já si říkám, kurwa, tak co to automatické vážení?! Napíšu tenhle příspěvek, pustím dál to video a oni se k tomu vrátí Takže jo, to automatické vážení je preload mode LOW-STANDART-HIGH.
Naposledy editováno 27.05.2021 11:36:53
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Adventure 2021
EDIT: hajzlové nevděčný
Naposledy editováno 27.05.2021 11:59:58
Normálně je ke stažení
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Adventure 2021
Díky kamaráde z Krupky (nedávno jsem tě potkal, ale jel jsem na důchodkyni Kawasaki Z440).
to all> kluci moji, v čem jezdíte v létě v těch vedrech? Mám teď někam vyrazit a já to vedro fakt nesnáším. Bundu mám pořešenou, ale co gatě. Existuje něco, v čem mi bude menší horko než v kevlarkách?
Vynechal bych tohle, v tom je smrtelný i zakopnout pěšmo MODEKA UPSWING
Přemejšlím něco jako:
https://www.rockway.cz/mongolia-trail-pant-enduro-kalhoty-pres-boty/
https://www.rockway.cz/klim-baja-s4-kalhoty-bez-membrany-cool-gray-redrock/
https://www.rockway.cz/rev-it--cayenne-panske-kalhoty/
Zas ale zrovna né, že by se to hodilo k mému módnímu stylu
Tak kucí, už máte určitě všichni něco najeto, nerozvineme zase diskuzi?
Z čeho jsem měl obavu a první dny měl pocit, že to topí. Ale nakonec musím říct, že to prakticky netopí a když, tak jen lehce zespodu do stehen. A jakmile začne být 30+, tak je takový horko, že tohle se v tom ztratí. Takže super, dobrá práce KTM.
Vlastně prakticky nemám, co bych vytkl. Z motorky jsem nadšenej, jede to jak zvíře a hlavně podvozek, to je libovka. Tolik důvěry je až nebezpečné. Ne, že by se na to hrálo, ale průměrná spotřeba na nádrž je aktuálně už 7,5l/100km, protože nejde netahat
2 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Adventure 2021
2 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Adventure 2021
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Adventure 2021
Animals21 píše: Uz mam nalitano 2600km, tak nevim, jestli si to jeste sedne. Taham, co to da. Na druhou stranu, ze bych byl nejakej pilot, to nejsem. Jsem nejpomalejsi 1290 ve stredni Evrope
musí takovou spotřebu sem neměl ani na 1190 a to sem tam poslední kvalt skoro nepoužíval1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Adventure 2021
MedWed píše: Twl, z toho bych nakrmil dva boxery
A dohromady by mely vykon jak jedna kateemka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Adventure 2021
Animals21 píše: A dohromady by mely vykon jak jedna kateemka
jojo, to je na kochani zasadni podminka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Adventure 2021
MedWed píše: jojo, to je na kochani zasadni podminka
přesně, s boxerem jedině kochacka za 5litruJeště jsme neřešili kufry na ty naše skvělé motorky (v případě MedWeda na ten jeho ... béméwé).
Uvažoval jsem o origo kufrech, cena těch 3 včetně držáků po nějaké slevě za nákup motocyklu je počítám někde kolem 35tis Kč (jestli je plotna součástí top case nevím, pro jiné topíky to KTM na obrázku má, u tohoto ne, tak případně + plotna). Hliníky s plotnou a držákama jsme někde 22tis Kč odhadem. Není to zas takový rozdíl.
KTM se zaklíná, že s jejich kuframa bude motorka ve vysokých rychlostech stabilní. Teď mi jde jen o horní kufr, ten bych vozil stále. Má někdo hliník a jak se to projevuje na vysokých rychlostech? A kdo ten origo?
Boční mají tu výhodu, že když je potřebuju párkrát v roce, nebude tam po zbytek sezony to hnusné lešení.
Bumot jsem vyřadil, přestože se mi velice líbí a to jak vzhledově, tak některými řešeními, která jsi popsal. Na cenu jsem se p.Fialy dotazoval a je 35800Kč (3x kufr, plotna, rámy) + případně 3094 za box na nářadí. Takže Bumot vyjde cenově cca stejně jako origo KTM kufry. Pokud bych vybíral na motorku, která bude i pro off, tak by to byly hliníky a pak bych Bumot znovu zvažoval. Navíc boční budu potřebovat 2-3x do roka. Tím pádem se rozhoduju mezi origo a nějakými klasickými českými hliníky. Origo mají šířku 101cm, totéž mi p.Fiala sdělil i se středními Bumoty a na stejnou hodnotu (možná o 2cm méně) bych se měl dostat s ST + rámy Big Husky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... | KubaLC8 | 67 | 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8 |
Vzdálenost stupaček jezdce a spoluj... KTM 1290 Super Adventure | bikerp | 10 | 18.4.2024 v 15:16 truk |
Výška jezdce pro KTM 1290 SAR KTM 1290 Super Adventure R | Drak-09 | 3 | 5.4.2024 v 08:11 slabak2 |
Cenduro kubatura 850-900 vs 1100-1290 [1, 2] KTM 1290 Super Adventure, Moto Guzzi V85 TT, BMW F 8... | Edien | 60 | 8.3.2024 v 23:39 Metric |
alarm metasytem def-com3 KTM 1290 Super Adventure | Noggin | 9 | 23.2.2024 v 20:03 runis |