Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
to nejde obecně říct že drží RM oproti ostatním ale pokud jsi hobík a uděláš píst nikasil to vyjde bajlaj voko na šest litrů tak jí neutaháš a máš na dva roky pokoj pokud nebudeš žádnej střelec a nebudeš to honit každý den
jj kdyz sem mel 2T bal sem se zadreni...ted mam 4T a zpetne koukam jaka sranda byla pece o 2T :P ...ve srovnani se 4T :P pist si clovek vymenil sam gufera kery jednou za cas zacnout tyct taky a co jinyho?:P i kdyz by se zadrel 2T tak je to celkem levny a po GO vis ze mas na dlouho klid...
Miras87> no to máš právdu a koukám že máš 250 4T no tak to tě čeká asi brzo nějaké oprava ale zase výjezdy na čtyřtaktu někde v lese kdo to neumí tak na něm jde daleko lépe ale když to chce někdo jen hoby viděl bych to na 2T
martasR1> uz sem par masin taky mel ale 250 2T cross na draze je celkem palba a 4T je krasne zvladnutelnej:D no oprava:D modlim se menim olej filtr atd ale stop. bavime se o suze 250 2T. taky ji mam este v garazi- pohoda, jen moc silna na trati. po lese atd ok...