Přemýšlím, že bych koupil na jaro novou Husqvarna FS450 (2019) do Prahy na pojížďky. Hustý provoz, kolony, obrubníky, apod.... Je to jednoválec, 4takt, váha 102kg. Je mi jasné, že se jedná o ostrý závodní stroj. Proto mě zajímá výdrž a případné náklady na provoz jako street legal, když nebudu jezdit pilu. Očekávaný nájezd: 1mth denně (cca 50km)
1 reakcí na tento příspěvek Supermoto street legal do Prahy
Za 260 koupíš Husku 701 supermoto což sou stejný peníze jak ta 450 a náročnost servisu je úplně v jiné dimenzi
1 reakcí na tento příspěvek Supermoto street legal do Prahy
http://swm-motocykly...tings/2017-sm-500-r/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto street legal do Prahy
foxdive píše: 1mth je cca 30km
Musíš víc tahat, pak na jednu mth najedeš víc km :)
Zeratul píše: Čekam, že FE350/450 + motard je na provoz stejně nákladná jako ta FS450, že?
FE je na street použitelnější, ale smysl dává jen 450. Výdrž určitě větší, protože to jede o něco hůř a má na street lepší převodovku.
SWM taky není špatná volba, když ti nevadí starší technika a máš to legální bez starostí. Nebo pak TM dělá ostrý na značkách. Dokonce i 2T.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto street legal do Prahy
PetrS píše: Musíš víc tahat, pak na jednu mth najedeš víc km :)
spíš míň1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto street legal do Prahy
foxdive píše: spíš míň
Ani spíš ani míň.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto street legal do Prahy
PetrS píše: Ani spíš ani míň.
tak jestli to bereš nějakou jinou výpočetni technikou tak jo1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto street legal do Prahy
foxdive píše: tak jestli to bereš nějakou jinou výpočetni technikou tak jo
Vetsina měřicu pocita ciste jen cas.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto street legal do Prahy
assassin píše: Vetsina měřicu pocita ciste jen cas.
sak to je úplně k ničemu, pokud není pořádně počítadlo tak je to jen jakože údaj, já vždy vycházím-zel 30km 1mth ale každý at si to počítá jak chcefoxdive píše: sak to je úplně k ničemu, pokud není pořádně počítadlo tak je to jen jakože údaj, já vždy vycházím-zel 30km 1mth ale každý at si to počítá jak chce
no a ktery je to poradny? ja takovy v ruce jeste nemel. treba origo ktm/husaberg/husqvarna palubka dokonce pocita mth prave z najetych km - kdyz sundas senzor z kola, prestane merit mth.
ono to kazdej ma s tema MTH jinak. na Kejmiho motorce se menil olej po 3,5h (nebo mozna i casteji) ted na te same menime po 8-10 a taky ok. driv se tam delal servis asi po
30hod (ojnice, pist atd) ted je to tam uz 120hod a porad bezi....
meric km nemame nikdo. jen budiky na mth. a stejny jako se jedou ve svetaku - tam jsou napr pridelany na motoru, motory se meni jako rohliky, tak ma kazdej motor svuj meric :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto street legal do Prahy
foxdive píše: sak to je úplně k ničemu, pokud není pořádně počítadlo tak je to jen jakože údaj, já vždy vycházím-zel 30km 1mth ale každý at si to počítá jak chce
Mám origo (doplňkové) počítadlo HSQ a měřil jsem to vůči transpondéru na okruhu. 1 mth jízdy na plno (co mi skill dovolil) odpovídala přesně 46km.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto street legal do Prahy
PetrS píše: Mám origo (doplňkové) počítadlo HSQ a měřil jsem to vůči transpondéru na okruhu. 1 mth jízdy na plno (co mi skill dovolil) odpovídala přesně 46km.
mne to na Bergu dava cca 55km na motohodinu. olej delam tak 8-10mth a vychazi mi to kolem tech 550km na jeden interval. ridim se podle origo tacho KTM/Husaberg, jak tady psal assassin a sem spokojenej pak si muzu koupit pocitadlo mth primo na svicku, nevim jak moc to bude rozdil
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto street legal do Prahy
K660S píše: mne to na Bergu dava cca 55km na motohodinu. olej delam tak 8-10mth a vychazi mi to kolem tech 550km na jeden interval. ridim se podle origo tacho KTM/Husaberg, jak tady psal assassin a sem spokojenej pak si muzu koupit pocitadlo mth primo na svicku, nevim jak moc to bude rozdil
Ja si driv myslel, ze merice na svíčku počítají mth v závislosti na zatížení (vic otacek, rychlejsi měření casu) a zatim zadnej z tech co mi prosel rukama to nedelal. Signal od svicky ho proste jen zapinal/vypínal.
K660S píše: mne to na Bergu dava cca 55km na motohodinu. olej delam tak 8-10mth a vychazi mi to kolem tech 550km na jeden interval. ridim se podle origo tacho KTM/Husaberg, jak tady psal assassin a sem spokojenej pak si muzu koupit pocitadlo mth primo na svicku, nevim jak moc to bude rozdil
Téměř žádný. Měl jsem na staré HSQ chvíli obě a ukazovalo to +/- stejně.
assassin píše: Ja si driv myslel, ze merice na svíčku počítají mth v závislosti na zatížení (vic otacek, rychlejsi měření casu) a zatim zadnej z tech co mi prosel rukama to nedelal. Signal od svicky ho proste jen zapinal/vypínal.
A přitom definice mth je hodina provozu stroje v nominalnich otáčkách. Tzn. na streetu opravdu není potřeba držet 5 mth interval.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto street legal do Prahy
assassin píše: Ja si driv myslel, ze merice na svíčku počítají mth v závislosti na zatížení (vic otacek, rychlejsi měření casu) a zatim zadnej z tech co mi prosel rukama to nedelal. Signal od svicky ho proste jen zapinal/vypínal.
jo sak to sou nějaký ty obyc sroty, jezdil jsem tuším sendec tam volils jestli máš 2T nebo 4t, ukazoval dokonce i otáčky motoruTéma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|