1 reakcí na tento příspěvek Díly na FZS 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Díly na FZS 1000
zkus toto: http://www.motorky...._detail.php?id=51695
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Díly na FZS 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Díly na FZS 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Díly na FZS 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Díly na FZS 1000
Ono já už takto pár bořených motorek opravoval a opravdu se to nevyplatí. Samotnej rám počítej tak 30 000,- - prostě nejsou.
2 reakcí na tento příspěvek Díly na FZS 1000
2001 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Díly na FZS 1000
1 reakcí na tento příspěvek Díly na FZS 1000
1 reakcí na tento příspěvek Díly na FZS 1000
to su lopky, alebo co?
1 reakcí na tento příspěvek Díly na FZS 1000
Jedu zkopecka, brzdim motorem, pribrzduju si pred najezdem, naklon prava, vjizdim na volnej kruhac, preklapim motorku doleva, chci kruhac prejet jakoby rovne, tak jen rychla myska... a neodhad jsem kombinaci rychlosti prujezdu a naklonu... tedy naklon doleva, stupacka, padak a ... a pak porad padak, ale uz kola ve vzduchu. Tedy zrejme to samy co u tebe, jen s tim rozdilem, ze moje motka netrefila obrubnik, ale spadla do prikopu, kde se otocila na druhou stranu... a taky diky velikosti kruhace nebyla rychlost tak destruktivni, jako na tech dvou megakolotocich na Borech.
Jinak se omlouvam za OT tohodle vlakna, nicmene nechci kvuli tomu zakladat novy. Je to tak nejak jen proto, abys vedel, ze nejsi jedinej, koho v Plzni kruhac vytrestal, prece jen cloveku trochu zvedne naladu, kdyz vi, ze neni jedinej :D
A taky bych touto cestou rad podekoval klukovi na motorce, ktery mi pomohl motorku zvednout a postavit na stojan. Prece jen jsem byl v soku, tak jsem asi ani nepodekoval na miste :( Jinak take potesila starostlivost ostatnich motorkaru, jedoucich kolem a dotazujicich se, esi sem v poradku a nepotrebuju s necim pomoct. I za to diky vam neznamym v prilbach. *yes*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Díly na FZS 1000
Ja celej, motorka od padu a klouzani na silnici pouze odreny padaky, bohuzel po prehoupnuti se na druhou stranu v prikope si drcla cumakem do mraveniste. Svetlo, ktery chytilo vetsinu energie, kupodivu neprasklo, jen se zamacklo dovnitr, vyhnuly se drzaky do strany a otocilo se ve sroubech smerem nahoru. Prave tohle otoceni nakonec zpusobilo nejvic skody - hrnec svetla drbnul do plexi a budiku a oboje polamal. Plexi je zatim sundany, uvidime co s tim. S budikama jsem prakticky celou nedeli hral pucle, zatim zda se uspesne - chybi mi dva strepy z nosneho dilu vnitrku budiku, ktery nastesti zrovna nic nenesou, zbytek se povedlo teplem spojit do puvodniho tvaru. Cerny plast krytu budiku se zase ukazal leptatelny toluenem, takze jsem se vratil o par (desitek) let zpatky kdy jsem lepil letadylka. Sestavit anionty a kationty do funkcniho celku se zrejme podarilo, jestli to bude drzet ukaze az cas.
Behem vcerejsiho vecera jsem jeste s pomoci dostatecne velky palice rovnal padaky do tvaru podobneho tomu, jaky jsem jim vtisknul pred rokem a pul pri jejich vyrobe. Trochu se ohnul levy spodni nosnik - kupodivu se vyhnul smerem od motorky. Zrejme ve chvili, kdy se motorka doklouzala na konec asfaltu a padak se zaryl do sterku, coz mohlo byt jednim z impulsu, proc se motorka otocila na druhou stranu. Na prave strane byl zase vyhnuty horni oblouk drzici spodni svetlo, takze ten jsem taky rovnal, abych neoslnoval. Povrchovou upravu zatim neresim, ted si tedy hraju na "tvrdaka", kteremu se povedlo obrousit motorku z obou stran a pak na ni odjet.