Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Je možné řadit při těchto ot.prý Black Bird upravený na sprint.Málem jsme se kvůli tomuto servali v hospodě.Samozřejmě došlo i na jiné.Ducati atd.Dík za odp.k tématu.
No sportovni 250 tocej az k 20 000 tak mozny to je proc by nebylo. R6 taky toci nekde pres 16 000. Predpokladam ze na dragstru je ten motor hodne upravenej tak koneckoncu proc ne. Tam se na zivotnost asi moc nekouka.
pylot> mluvíme tady ale o 1100,ne o 600,nebo o 250,já osobně jsem stejného názoru jako assassin,beru turbo,NOS a j.navíc ten Black Bird patří někomu v tuzemsku, narážím na možnost finacování tak motoru.Prostě se mě to zdá jako nereálný
Ducatis Jirka> Njn je pravda ze sou asi lepsi zpusoby jak nahnat vykon. Jenom sem chtel rict ze az tak nemozny to asi neni. R6 taky musi vydrzet najezdit nejaky kilometry kdezto tohle muze jit po nekolika stech klidne do haje. A taky ne ve vsech tridach je urcite povoleny preplnovani. Tot vse co sem chtel rict.
pylot: jj teoreticky jo, litry v motoGP tocili kolem tech 16ti tis. takze 1100 dostat na 16tis pujde taky... ale bude to stejne drahy nebo drazsi jako ten litr v motoGP... a myslim ze tolik kolik stoji motor v motoGP (navic v pripade vyvoje jednoho kusu blacka) tzn motor -vyroba + vyvoj .. to bude takovej milionu dolaru... ze to tady asi do draka nikdo nebude schopnej investovat... zvlast kdyz je lepsi to dimenzovat na vetsi tlaky od nejakeho preplnovani nez resit namahani a plneni v silenejch otackach...