Téma: Zmes
16.10.2017 v 14:10
motozdar,,,je to vôbec možné????????????????????????,ja som si dával robit ventile a vyčistit karburátory na mojej zx9r 2002,,,,,prvé nastavenie bohatosti zmesi bolo na 2 otáčky,nebolo to dobré,dusilo ju pri vyšších otáčkach a nemalá plný výkon,na sviečkach bolo vidiet(biele),že zmes je chudobná,potom sme to prestavili na 2a pol otáčky,zo začiatku super,ale po cca 600km zas nejde ako má,ako keby ju trošku dusilo a pri štarte strelý do výfuku(sviečky biele),takže sme ju dali na 2 a trištvrte otáčky ,sviečky zase krásne biele(strelila si,vykon nič moc),,,,,,,teraz sme ju prestavili na 3,5 otáčky,sviečky krásne tehlové,výkon top,zvuk nádherný,,,,,,,,,,,,,,chcem sa vás len opýtat,,je to možné že až na 3,5 otáčkach to je v pohode?zdá sa mi to vela tých 3,5 otáčok,,,dakujem

Zmes

16.10.2017 v 14:15 | Nahoru | #1
Dnes mám dobrou náladu, rád bych mu poradil, umí tu někdo nářečí severomaďarských kmenů?

Zmes

16.10.2017 v 15:28 | Nahoru | #2
fizzer, pozrime sa na západoSlováka, aký sa snaží byť Ftipný..

1 reakcí na tento příspěvek Zmes

16.10.2017 v 15:58 | Nahoru | #3
Myslím, že nějaký šroubek směsi v žádném případě neovlivní maximální výkon v jakýchkoliv otáčkách.

(reakce na) Zmes

16.10.2017 v 21:46 | Nahoru | #4

mito7 píše: Myslím, že nějaký šroubek směsi v žádném případě neovlivní maximální výkon v jakýchkoliv otáčkách.



Mylis se. Tim tocenim toho sroubku ovlivnujes bohatost v celem spektru. Cim vic je utazenej tim vic je to bohaty a motorka se pri akceleraci utapi. Co se tyce tematu. Je to vcelku normalni. Moje zx9 taky mela kolem 3,5otacky. Jednou jsem tady mel bandita a ten mel snad 4,5otacky. Pokud ti motorka jede o.k. tak to neres. Stechiometricka smes pokud mas origo trysky a filtr bude v pohode, tak bych to neresil.

1 reakcí na tento příspěvek Zmes

17.10.2017 v 06:41 | Nahoru | #5
Na co tam potom jsou ty trysky? Pokud to šroubek dokáže ovlivnit v celém spektru, tak by rozhodil i stechiometrickou směs

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmes

17.10.2017 v 09:29 | Nahoru | #6
mito7> ano tento šroubek slouží k jemnému dolaďění směsi v celém spektru...

jinak k tématu, pokud tam máš kn filtr a laďák můžou to být víc než 2 otáčky jak udává manuál, ale víc než 3 ?? nemáš už vychozený futra a gumy na škrtící klapce?? (přisávání faleš. vzduchu)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmes

17.10.2017 v 09:38 | Nahoru | #7

gagtoy píše: ano tento šroubek slouží k jemnému dolaďění směsi v celém spektru...



Takže tenhle graf je špatně?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmes

17.10.2017 v 09:59 | Nahoru | #8
1100Virago> špatně jsi postavil otázku. Chceš říct, že todle je graf pro karburátory keihin cvk 40mm? Ne není... Tomudle schématu můžou odpovídat pouze karburátory, které mají volnoběh řešený elektromagnetem. Je to pouze ideální graf jak by to mělo probíhat. Co by tam podle tebe mělo zabraňovat přisávání benzínu v celkém průběhu otáček?? Znatelně to vlivňuje to zhruba do 1/3-1/4 otáček potom to stále přisává benzín z volnoběhu, ale už to není
tolik znatelné pokud to není na brzdě... Myslíš, že tam něco tu díru zacpe?? Opět jsi vyšťoural graf z nějakého starého tématu?

Dopřesnění

Naposledy editováno 17.10.2017 10:12:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmes

17.10.2017 v 11:28 | Nahoru | #9

gagtoy píše: 1100Virago> špatně jsi postavil otázku. Chceš říct, že todle je graf pro karburátory keihin cvk 40mm? Ne není... Tomudle schématu můžou odpovídat pouze karburátory, které mají volnoběh řešený elektromagnetem. Je to pouze ideální graf jak by to mělo probíhat. Co by tam podle tebe mělo zabraňovat přisávání benzínu v celkém průběhu otáček?? Znatelně to vlivňuje to zhruba do 1/3-1/4 otáček potom to stále přisává benzín z volnoběhu, ale už to není
tolik znatelné pokud to není na brzdě... Myslíš, že tam něco tu díru zacpe?? Opět jsi vyšťoural graf z nějakého starého tématu?

Dopřesnění


Otáčky s tím nemají nic společného, je to závislé na otevření klapky nebo šoupátka. Benzín z volnoběhu se přestane přisávat, protože klesne podtlak a není potřeba tu "díru" ničím zacpávat. Nehledě na mizivou velikost volnoběžné trysky v porovnání s hlavní tryskou!

(reakce na) Zmes

17.10.2017 v 13:05 | Nahoru | #10
mito7: Přesně tak, čím víc je otevřená klapka, tím menší vliv volnoběžný okruh má. Ten se projevuje hlavně při zavřené klapce, kdy z hlavního okruhu je jen štěrbina.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Koupě rázového utahováku [1, 2, 3] Kawasaki ZX-9R Ninja čoud 65 3.11.2017 v 15:30 Horác
vicko nadrze - eloxovani Kawasaki ZX-9R Ninja Skalda 11 9.9.2017 v 23:14 Skalda
tlmič riadenia Kawasaki ZX-9R Ninja Slovačisko 5 31.8.2017 v 10:49 Slovačisko
ZX-9R - tlumicovy olej - viskozita Kawasaki ZX-9R Ninja Skalda 6 28.8.2017 v 20:59 Skalda
retazovy prevod Kawasaki ZX-9R Ninja Slovačisko 3 27.8.2017 v 14:02 StiefTomas

TOPlist