Uvažuji do budoucna o laďáku na Er-6n rv. 2008.
Nejdřív bych se chtěl zeptat. U tohoto stroje je katalizátor přímo v koncovce. Takže nebude případné odstranění vadit na STK? Mě zatím nikdy emise neměřili, ale jak jsem četl jinde, tak s tím prý byl někde problém. Další věc. Neprojeví se nějak negativně odstranění katalizátoru na chodu a výkonu motoru? Nebude potom potřeba nějak upravit palivové mapy?
A teď přímo k výfuku. Koukal jsem na netu na různé značky za přijatelné ceny a zaujal mne IXRace. Máte s ním někdo nějakou zkušenost? Zvuk, kvalita zpracování, ovlivnění výkonu. Popřípadě navrhněte nějaké další značky. Řekněme do 11 000kč.
Díky za rady a doufám že bude toto téma prospěšné nejen mě.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Papírové snížení výkonu na 35kw Kawasaki ER 6N | Scavvy | 22 | 28.12.2023 v 19:22 Dominator1 |
Kawasaki ER-6N nad 5000 ot se dusí Kawasaki ER 6N | DixonXarto | 13 | 1.8.2023 v 13:16 Slávek-TDM |
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N | ERINN | 4 | 31.7.2023 v 08:57 Animals21 |
Kawasaki ER6N Kawasaki ER 6N | Sammm7899 | 6 | 10.7.2023 v 21:35 hrabosm17 |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |