Téma: TL 1000S - na co si dát při koupi pozor
Zítra jedu pro TL1000S a zajímá mě na co si dát pozor při obhližení a projížďce... Díky za rady předem :)

Naposledy editováno 01.08.2017 22:13:05
Předchozí
1 2
Následující

TL 1000S - na co si dát při koupi pozor

Skvělá odpověď, děkuji! 1.8.2017 v 22:00 | Nahoru | #1
Praskliny u rotačního tlumiče, vydreny chrom na pruzici jednotce,dobíjení praskliny u krku řízení ročníky 97 a 98 pak záleží kolik to má najeto myslím ze zbytek poví assasin

TL 1000S - na co si dát při koupi pozor

Skvělá odpověď, děkuji! 1.8.2017 v 22:00 | Nahoru | #2
Olej nesmí být cítit po benalu

1 reakcí na tento příspěvek TL 1000S - na co si dát při koupi pozor

1.8.2017 v 22:23 | Nahoru | #3
Ahoj, každopádně jestli jede rovně, když pustíš řidítka, praskliny rámu v oblasti krku jak se napojují na odlitek krku trubky rámu od Wheelie nebo po pádu. Zkouknout uchycení rotačního tlumiče, jsou tam dva šrouby a oka na rámu co ho drží rády praskaj, hlavně to horní, je to tím, že ho někdo vyndá a neutáhne to na 50Nm a nedá lepidlo a vibracemi se šroub povolí a tlumič taky a prdne to... Motor musí jít zlehka za plynem, troška mechanické hlučnosti z oblasti hlav je normální, zase ne cinkání a rány, prostě je tam ozubené soukolí a automatický dekompresor, který může být už trošku unavenej a vymezovací ozub. kolečka na vačkách taky..., nesmí hulit a pravidelný chod, někdy je rozhozený synchro škrtících klapek a pak jeden válec tahá druhém, ve vyšších otáčkách to zmizí, v nižších to může cukat, dá se doladit. Spotřebák nezmiňují to se dá vyměnit, řetězovka, desky, kotouče, baterka, svíce. Při podřazení třeba z pětky na čtyři a pak plnej plyn nesmí mít propady ve výkonu, to by mohlo značit problém s PAL. pumpou nebo PAL. filtrem který je u pumpy,(stalo se mě, ale byl to jen PAL. filtr za 1200,-Kč + těsnění pumpy), spojka nesmí klouzat, jinak nebuď překvapenej, že s origo převody jseš na 200km/h hned, ale dostat tam 250km/h je přes půl okresu, pomáhá o zub menší př. kolečko a i třeba rozeta 39z. z TL1000R, pak jde rychlejš za plynem a 250 tacho je tam dřív. Nejezdit po zádech, to končí zadřením na klice... Tak hodně štěstí a kup dobře, pak se pochlub

Naposledy editováno 01.08.2017 22:28:39

2 reakcí na tento příspěvek TL 1000S - na co si dát při koupi pozor

1.8.2017 v 22:45 | Nahoru | #4
Jestli jedeš pro to zelený odtud tak buď asi ostražitej a vem někoho sebou kdo TL měl nebo má. Má hovno najeto a už je celý přelakovaný i kola, navíc zadní vypadá, že je lakovaný i s ventilkem... Mohly být rovnaný po ráně a pak do laku. Zelený TL1000S se dělaly, ale byla to metla a měly jinou grafiku, polepy. Někomu se asi nechtěla měnit barva v TP tak je to teď racing green english color. Dej bacha, TL v inzerci dost sledují a za tohle chtěl původně nesmysl, tuším, že kolem 70k a najednou sleva na 30k a 11 odpovědí na inzerát a furt ho má tak tam něco bude...

(reakce na) TL 1000S - na co si dát při koupi pozor

1.8.2017 v 22:56 | Nahoru | #5
dewwil> moc děkuji za vyčerpávající informace. Strašně to TL chci ale mám strach abych nekoupil šrot. Je dovoz z D 97rok. Ve 4vlaci se orientuju ale V2 je pro mě novinka.

(reakce na) TL 1000S - na co si dát při koupi pozor

1.8.2017 v 22:57 | Nahoru | #6
dewwil> jedu na červené na Vysočinu. Je tu na bazaru.

TL 1000S - na co si dát při koupi pozor

2.8.2017 v 07:12 | Nahoru | #7
Evidentně to bazarový tele vlastní opravdovej motorkář, protože neumí česky... Ne vážně; ať nemáš zatmnění, když ho tak moc chceš a nepřivezeš si domů vrak. Chladná hlava a moudrý uvažování je u koupi motorky potřeba a taky tomu rozumět...

1 reakcí na tento příspěvek TL 1000S - na co si dát při koupi pozor

2.8.2017 v 07:25 | Nahoru | #8
Ty širší řidítka jsou docela trága na ovládání asi dobrý, ale...dá k tomu aspoň origo brýle?

1 reakcí na tento příspěvek TL 1000S - na co si dát při koupi pozor

2.8.2017 v 07:33 | Nahoru | #9
Stále nezapoměň že kupuješ starou motorku, která ma x tisíc km za sebou...vím, že to kult, ale není lepší dát více penež a dovést si domů něco víc mladšího? Jinak projít všechno co můžeš nebo co Ti majitel dovolí Víc lidí víc vidí a nenech se zaslepit tím že ji prostě chceš, jinak koupíš hned první motorku na kterou narazíš

(reakce na) TL 1000S - na co si dát při koupi pozor

2.8.2017 v 07:39 | Nahoru | #10
karf> to bohužel nedá, je to tak přivezené už z D

(reakce na) TL 1000S - na co si dát při koupi pozor

2.8.2017 v 07:41 | Nahoru | #11
Sonicek> to ne, ale je to tak nejlepší co tu do 50ti tis je. Měl by semnou jet kámoš co jezdil na tuonu. Je to jediný člověk co znám co měl aspoň nějaký dvouválec :D

1 reakcí na tento příspěvek TL 1000S - na co si dát při koupi pozor

2.8.2017 v 07:46 | Nahoru | #12
A co tohle?https://www.tipmoto.com/motorky/suzuki/335228-tl-1000-s.html

(reakce na) TL 1000S - na co si dát při koupi pozor

2.8.2017 v 07:54 | Nahoru | #13
HornisGSX> nevypadá zle, ale je to celkem dálka. Uvidím jak mi sednou ty rovné řidítka. Je to dovoz z D tak si říkám že by to mělo mít kvalitnější servis. Byl jsem se tam už podívat ale neprojel jsem se. Motor chytnul studený na brnk. Žádné pazvuky jsem. Neslyšel. Propruzeni jsem ji nic nevrzalo a šla pěkně dolů uprostřed

TL 1000S - na co si dát při koupi pozor

2.8.2017 v 21:08 | Nahoru | #14
Ty široký řidítka jsou luxus na ježdění, já ho měl taky takhle vytuněný a super se to ovládalo, ale při vyšších rychlostech to mlátilo do ramen tak jsem celý předek i s brejlema LSL poslal dál a upgradeoval jsem na race řidítka a vidle s kolem z R1 03 a pohoda, jen mě sere, že helmuti uřízli i kapoty kolem plexi a sehnat je origo nepoškozený je umění. Nový vážně za ten ranec kupovat nebudu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000S - na co si dát při koupi pozor

2.8.2017 v 21:21 | Nahoru | #15
Tohle téma mě zajímá, do dvouválu jsem se zamiloval a po TL pokukuju, mít je vedle sebe SV a TL ty vole, to by byl orgáč. Kdyby někdo uvažoval o prodeji udržovanýho TL jsem tu a bude se mnou řeč. Přeju zakladateli vlákna ať dobře pořídí. A pochlub se....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000S - na co si dát při koupi pozor

2.8.2017 v 21:43 | Nahoru | #16
miki83> Kolik nabídneš? Teda ne, že bych ho chtěl střelit, ale rozumný nabídce se nebráním nikdy, bez osmipístků Spiegler bude o 20tkč levnější, nechal bych tam ty z R1... e: bych si stejně koupil hned jiný TL

Naposledy editováno 02.08.2017 21:48:43

1 reakcí na tento příspěvek TL 1000S - na co si dát při koupi pozor

3.8.2017 v 06:02 | Nahoru | #17
Tak jsem slíbil, že napíšu jak dopadla koupě. Všecko bylo super. Pak přišlo na projížďku. Po asi kilometrů a půl se ozvalo kovové zamlaceni z motoru mezi 3 -4 tis otáček a motor vypnul. Startér tím pak neotocil ... Po příjezdu jsem to popisoval mechanikovi a s nejvyšší pravděpodobností se to pridrelo na klice... Tak jsem zabil 7 hodin života a vyhodil skoro dvojku za cestu.

Naposledy editováno 03.08.2017 06:03:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000S - na co si dát při koupi pozor

3.8.2017 v 06:05 | Nahoru | #18
dewwil> kolik máš představu?

(reakce na) TL 1000S - na co si dát při koupi pozor

3.8.2017 v 06:18 | Nahoru | #19

Maradonna píše: Tak jsem slíbil, že napíšu jak dopadla koupě. Všecko bylo super. Pak přišlo na projížďku. Po asi kilometrů a půl se ozvalo kovové zamlaceni z motoru mezi 3 -4 tis otáček a motor vypnul. Startér tím pak neotocil ... Po příjezdu jsem to popisoval mechanikovi a s nejvyšší pravděpodobností se to pridrelo na klice... Tak jsem zabil 7 hodin života a vyhodil skoro dvojku za cestu.



lepší obětovat 7 hodin života a dvojku za cestu než aby jsi to koupil a stalo se ti to doma, musíš ve všem vidět něco pozitivního

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000S - na co si dát při koupi pozor

3.8.2017 v 06:44 | Nahoru | #20

Maradonna píše: dewwil> kolik máš představu?

představu nemám, nepotřebuju prodat, musí přijít nabídka co mě zaujme. Namátkou co jsem dělal, dal vidle z R1 03, radiální pumpa Brembo, osmipístky Spiegler a Full Floating litinový kotouče Spiegler, nový lamely spojky, nový kroužek na víku spojky, zaslepený Pair systém, výfuky Gianelli + origo, širší race řidítka, sklopná řadička, upravený airbox, race plexi AirBlade, nový PAL. filtr a těsnění pumpy... Oil dělám po 5000km, je k tomu lamino kapota z jednoho kusu, desky na lit. kotouče směs Platinum do provozu nebo CP911 na kravení, případně brzdiče z R1, nový spojkový lanko, ještě je vzadu fungl kotouč Ferodo Race a desky + nějaký kravinky... Chyby má a to jednu, naprasklý oko co drží rotační tlumič, zatím to víc nepraská a jsou tam fungl šrouby, to říkám hned, aby jste to nekoupili, bo bych stejně hned běžel pro jiný TéeLko

Naposledy editováno 03.08.2017 06:45:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000S - na co si dát při koupi pozor

3.8.2017 v 06:50 | Nahoru | #21
dewwil> to prodáváš zkrz tu prasklinu nebo proč když bys koupil hned jinou?

Naposledy editováno 03.08.2017 07:15:56

TL 1000S - na co si dát při koupi pozor

3.8.2017 v 07:58 | Nahoru | #22
TL bych se snazil koupit 98 a novějsi. 97 ma příliš mnoho neduhu na "doladění". Pokud by ta 97 byla pekna tak hlavne prohlidnout ten ram.

(reakce na) TL 1000S - na co si dát při koupi pozor

3.8.2017 v 12:16 | Nahoru | #23

Maradonna píše: dewwil> to prodáváš zkrz tu prasklinu nebo proč když bys koupil hned jinou?

Vždyť píšu, že nepotřebuju prodat, jen kdyby byla dobrá nabídka A pak bych si stejně zas koupil TLS

1 reakcí na tento příspěvek TL 1000S - na co si dát při koupi pozor

3.8.2017 v 15:30 | Nahoru | #24
viděl tohle někdo? Zajímají mě názory... To že je lak v hajzlu by mi nevadilo. Udělal bych si ji do modrobílé
Sry za tu fotku jsem v práci tak jsem to na rychlo vyfotil a dal s

Naposledy editováno 03.08.2017 15:36:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000S - na co si dát při koupi pozor

3.8.2017 v 15:36 | Nahoru | #25
Maradonna> flakni sem odkaz, tohle je necitelny
A co rikal pan na to kdyz se to pridrelo, necukal se, at si to vezmes apod.?
dewwil> sakra chlape to si mel rict hned, vysral bych se na Monstra a koupil tele od tebe...

Naposledy editováno 03.08.2017 15:37:14

TL 1000S - na co si dát při koupi pozor

3.8.2017 v 15:40 | Nahoru | #26
Je to z motoinzerce. Jsou tam jen dvě telata. No chvilku se snažil naznačit nebo jsem mel aspoň ten pocit že chce nějakou kacku. Ale ani ň bych mu nedal. Nevytocil jsem ji přes 4 tis a to že mi chtěl prodat mrdku je jeho problém. Karma je zdarma...

Naposledy editováno 03.08.2017 15:41:28

(reakce na) TL 1000S - na co si dát při koupi pozor

3.8.2017 v 15:40 | Nahoru | #27
dewwil> tvojí nechci, je to kepl.... , ba ne dělám si prdel, vím že jí máš vyšperkovanou a je v cajku, promiň. Ty jí máš udělanou moc pěkně a to se zaplatit nedá.... pokud se nepletu tak máš i upravený airbox a motor ne? To bych nezaplatil. Ale schválně, kdyby, tak kolik?

TL 1000S - na co si dát při koupi pozor

3.8.2017 v 19:48 | Nahoru | #28
ještě mám takový dotaz... mám v merku 3 motorky...
VTR firestorm x TL1000S x Aprilia Falco

jde mi hlavně o to aby se to nekazilo abych pořád neservisoval ;)

1 reakcí na tento příspěvek TL 1000S - na co si dát při koupi pozor

3.8.2017 v 19:58 | Nahoru | #29
Tak vynech Falco.... , VTR má menší výkon...
To Falco je myšleno s nadsázkou, ale víš jak. Aprilia dnes objednáš za měsíc se štěstím dojde....

TL 1000S - na co si dát při koupi pozor

3.8.2017 v 20:22 | Nahoru | #30
tak já bych taky radši Japonce... i ty díly bych řekl že jsou za lepší ceny
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gufera do tlumiče řízení Suzuki TL 1000S warezboss 5 23.6.2017 v 20:05 warezboss
Tl 1000s nestartuje Suzuki TL 1000S Tlbestie 14 31.5.2017 v 06:16 Tlbestie
Stupačky TL1000S Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 6.3.2017 v 07:32 irmscher1000
Zadní rotační tlumič Suzuki TL 1000S pajin666 8 16.2.2017 v 20:32 pavevyskocil
Led blinkry TL 1000 Suzuki TL 1000S irmscher1000 5 5.10.2016 v 14:47 irmscher1000

TOPlist