globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawa ER 6 S A
 
3.8.2007 v 14:57
Zdravím, vlastní někdo tuhle motorku? Jaké jsou s ní zkušenosti? Kromě jednosměrně zaměřených (zaplacených) srovnávacích testů jsem nenašel nějakou recenzi. Díky

Kawa ER 6 S A

3.8.2007 v 19:49 | Nahoru | #1
Ahoj, mám ER 6 n, co přesně je "S A"? Myslíš tím kapotáž s ABS? Jestli Tě něco zajímá, na co můžu odpovědět, ptej se.

EDIT: Verze s kapotáží se myslím u mojí notorky značí "f".

Kawa ER 6 S A

3.8.2007 v 19:55 | Nahoru | #2
Jediny co mi na ni vedi kdyz sem ted za ni jel ze nema vejfuk :) resp zezadu proste neni videt, a ty motorce jako neco chybi :)

1 reakcí na tento příspěvek Kawa ER 6 S A

4.8.2007 v 20:37 | Nahoru | #3
Řešení výfucku se mi líbí, je to designově zajímavé a navíc to nebrání v instalaci PLX nosiče od Givi (vykrojené kufry, které nelezou tak moc do strany a přitom mají dostatečný objem).

Popletl jsem označení se standardem, ano, mám na mysli s kapotáží(f) a ABS (EX650B7F). Jsem začátečník, dodělávám papíry a chystám si koupit sfoje první moto. Bohužel jsem při pohledu na bazary zjistil, že všechny mašiny v čechách jsou nebourané, nepadnuté se stojanu a i 3 roky staré kousky mají nový lak :D a nebo to jsou na můj pohled totálky. Při své nezkušenosti bych koupil banán a zjistil to až časem, až s tím budu víc jezdit, kdy bych za to mohl taky platit orgánama, takže přemýšlím nad novou. Jelikož nechci kupovat něco na 2 roky, tak chci jít do 600 s alespoň polokapotáží, předpokládám lítání po ČR, ale chci dělat i dovolené, s možností dovolené ve 2.

Uvažuji teď nad CBF600SA, Fazerem S2 A, Sv 650 SA, Bandit SA a Kawou. Hondice a Bandit jdou asi do distancu vzhledem ke hmotnosti (jsem trpajzlik a 200 kg je na mých 55 trošku moc). 4 válec je sice méně nebezpečné, co se týče seknutí válce, ale zase je to (podle reakce známých) spíše takový diesel jako v autě - prostě je tam prodleva při reakci (četl jsem o té prodlevě i v nějaké recenzi nového Fazera S2), takže uvažuji nad 2válcem, který by měl být živější, rychleji reagvat. Tím se nám to zužuje na SV a Kawu. U SV se mi hoodně nelíbí dělené sedlo, které je i dle recenzí nevhodné na touring. Takže jsem byl rád, když jsem před nedávnem našel Kawu.

Bohužel jsem na Kawu čelt poměrně nepříznivé nformace, co se týče spolehlivosti, ale týkalo se to spíše starších modelů, na nové je ticho po pěšině. Takže by mě zajímalo, jak se chová, spolehlivost, spotřeba, problémy atd. Např. jsem četl něco o ne zcela přesvědčivých brzdách. Jak je to s výhledem ze zrcátek? Kde jsi tu mašinu kupoval, spokojenost s přístupem a servisem? Docela mě naštvali, že oba oficiální dovozci v Praze mají Po-Pá do 5 Bohužel mi přišlo, že oficiální nabídka příslušenství je docela slabá (navíc nabídka v librách...), dá se vůbec dokoupit blatník na zadní kolo? Kolik je místa pod sedlem - co se tam vleze? Jak je to s ochranou? Má někdo zkušenost s padacími rány (dělá to ůbec někdo) nebo s těmi ochrannými hříbky od Kawy?

Kawa ER 6 S A

4.8.2007 v 22:48 | Nahoru | #4
Hele na Kawu jsem cetl jen recenze, a byli pochvalny. Osobne nemuzu posoudit. Moc jich nejezdi, ale naky prece. Nedavno tu na benzince byli 2, zluta a oranzova. Vypadalo to jak tatka se synem *yes* Zatim jsem zatim videl samy nahaty. E-fko ani jedno, pritom je to efko imho MOC hezky. Nebejt uchyl na radovy ctyrvaly, taky bych do ni sel. Prze SVcko se mi libi jeste min :)

Ale jinak teda od kawy se mi strasne zalibil malej Zed :) Ale ten zas nesplnuje moji podminku polokapoty prze nerad pruvan a pri cestovani se clovek rychlejsimu presunu po dalnici s pridelem pruvanu nevyhne.

Tak tak :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ER 6 S A

5.8.2007 v 00:17 | Nahoru | #5
lahab> Řešíš úplně to samé, co já před rokem a půl :D Jen mám skoro dvakrát tolik kilo :shy: Zkusím Ti odpovědět popořadě.

Kufry jsem nekupoval, na delší výlety jsem doposavaď jezdil sám, vyřešila to taška přes zadní sedlo, která měla kapsy i po stranách a přes ní dva pytle (na stan, karimámu, oblečení...). Na středně dlouhé výlety mám velký trojdílný tankruksak, když mám všechny tři díly, nevidím pořádně na tachometr a kontrolky, musím se pak řídit podle otáčkoměru a citu.

Taky jsem nechtěl ojetou, je tu prostě riziko, že koupíš něco špatného, viz např. Viktor ZZR a jeho šestistovka z roku 1992. Koupil jsem naháče, za rok nalítal 36tis. Km a koukám po něčem silnějším. Kapotu jsem nechtěl, bo dle mého tehdejšího názoru "...přeci budu jezdit pomalu a když pojedu rychle, bude to foukat a já zpomalím." Trochu naivní, loni jsem dal za jeden den 1100 Km jen po dálnicích :rolleyes: Pro začátečníka (před ní jsem na žádné notorce nejezdil) je výborná, nezáludná, ne moc rychlá, ne moc pomalá, mě sedla krásně. Navíc zatáčí snad sama. Jezdím s ní do školy, do práce i na výlety.

4V jsem nikdy dlouho nejezdil, se srovnáním nemohu sloužit. Ze začátku jsem měl pocit, že mi to chce při rychlém přidání plynu utrhnout ruce, ale to záleží, jak s tím točíš. Teď už mi to je samozřejmě málo, jsem totiž velkej kluk :cool: Dělené sedlo se mi taky nelíbí, i proto jsem koupil ER-6n. U SV mi přijde pozice víc sportovní, víc na ni ležíš, z toho bolí ruce (třeba by Tě nebolely, jestli jsi vážne tak podviživený, jak píšeš :marod: ).

Ke spolehlivosti mohu za sebe napsat, že během roku (najeto 36 tisíc Km) se nevyskytl žádný zádrhel. Jednou jsem vlastní vinou urval zrcátko (štelování během jízdy), v servise mi to bez problémů reklamovali. Spotřeba mezi čtyřmi a šesti. V Norsku jsem jel s plně naloženou notorkou dokonce pod 4l/100Km (asi za 3,95 nebo tak nějak), ale to není reprezentativní vzorek, nepřekračoval jsem rychlostní limity a vůbec jel šetrně. Ze začátku Tě možná překvapí absence palivoměru, má jen hladové oko, které ale bez problémů stačí na dojetí k pumpě (dá se na něm ujet kolem 70 Km, nikdy jsem to ale přesně neměřil, takže to ber bez záruky). Brzdy jsou slabší, ale dostačující, pokud jsi před tím na ničem jiném nejezdil, budou Ti připadat brzdy jiných strojů zbytečně silné :D Trochu by asi pomohly pancéřové hadice. Já třeba moc nebrzdím, v servise se pořád diví, jak málo mám ošoupané destičky vzhledem k najetým kilometrům. Dá se výborně využít brzdný účinek motoru. Zrcátka jsou velmi slabá sránka. Není z nich mnoho vidět. Vřele doporučuji koupit si jiná např. u Luise. Já zůstal při originálních, jsem chudý student a zvykl jsem si. Kupoval jsem u H&M Moto ve Kbelích, bohužel přestali v důsledku zavalení prací k prvnímu lednu 2007 fungovat. Škoda, byli opravdu skvělí. Zbylé dva ofiko prodejce v Praze nenavštěvuji (nechci psát proč, akorát bych tím provokoval uzavření threadu, pokud Tě to zajímá, napiš mi PM). Jezdím k nejmenovanému ofiko prodejci do Kladna a zkušenost skoro tak dobrá jako u H&M Moto (jsou vážně dobří, já jen že ti ve Kbelích byli první :shy: ) Ne, vážně, nemohu si na nejmenovaný servis v Kladně stěžovat a mají otevřeno i v sobotu. Ofiko nabídku příslušenství neřeším, jezdím docela často do Říše a tam se dá dost dokoupit. V Slzavém údolí mezi kopečky se už ostatně taky dá spousta věcí koupit za rozumnou cenu, holt kupní síla roste. Blatník na zadní kolo nevím, nemám. Jezdím bez něj a bláto či špína mi nevadí. Doporučuji přítulkyni (přítula, domácího mazlíčka, rodiče...) na zadní sedlo, kryjí Tě pak před odstřikujícím blátíčkem a špinavou vodičkou... :marod: Pod sedlem vozím: U-zámek, nářadí, lékárničku, manuál (teď ho tam zrovna nemám), jinak se tam už moc nevejde, ale plavky a ručník tam ještě nacpeš. S ochranou mám zkušenosti povětšinou dobré, ještě k neplánované graviditě nedošlo, se stálou partnerkou doporučuji hormonální antikoncepci a u občasných úletů kondom, chrání i proti nemocem. Se stálou partnerku byste si měli důvěřovat, protože dělat to s jednou holkou (klukem, zvířetem...) pořád s gumou je dle mě jako lízání medu přes sklo. Padací rámy nevím, snad RUTAN něco takového dělá, koupit si můžeš origo špunty (snad je to shodné s Tebou popisovanými hříbky. Já je nemám a zatím jsem je zaplať Alláh nepotřeboval.

Snad jsem dostatečně ukojil Tvou touhu po informacích, pokud by Tě ještě něco zajímalo, popř. pokud jsem na něco zapoměl, rád zodpovím.

Tento příspěvěk vyjadřuje pouze mé názory, rozhodně se nesnažím nikoho napadat nebo pomlouvat, pokud se někomu něco nebude zdát, kontaktujte prosím mne, rád vše urážlivé zedituji, není nutné kvůli tomu mazat celý thread.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ER 6 S A

6.8.2007 v 21:02 | Nahoru | #6
Zpustlík>kolik měříš cm ?

(reakce na) Kawa ER 6 S A

6.8.2007 v 21:57 | Nahoru | #7
Wario> 185

1 reakcí na tento příspěvek Kawa ER 6 S A

10.8.2007 v 13:25 | Nahoru | #8
Dá se na ER-6f nějakým způsobem zbastlit padací rám, třeba že by vycházel a vcházel těma průřezama v kapotáži, nebo tak něco? Nakolik dostatečně chrání padací protektory (hříbky)? Jak dobře stojí na stojanu?

(reakce na) Kawa ER 6 S A

10.8.2007 v 15:05 | Nahoru | #9
lahab> To už Ti neporadím :(

(reakce na) Kawa ER 6 S A

12.8.2007 v 09:17 | Nahoru | #10
lahab>
Já o ER6N uvažuju taky, sice bych chtěl 4válec kolem 600, ale ty nové co splňují Euro3 mají všechny zpožděnou reakci na plyn. Neříkám že to bude vadit někomu pro koho to bude první motorka, ale jezdím teď s karburátory a tohle mě děsně štve. Navíc díky té zpožděné reakci se motory netočí dostatečně rychle a nedají se tyhle motorky dostat plynem na zadní kolo (i když možná jsem jen nemehlo... :/
Na ER6N jsem zatím nejel, jen jsem si zkusil jak se na ní sedí. Má docela tvrdý sedadlo a extrémě úzký řidítka, to mě zarazilo jako první věc, takže manipulace nic moc. O tom se ale v "optimistických" testech časopisů v ČR nedočteš, musíš číst testy v angličtině přes google. Měřím 183 a v zrcátcích není vidět nic, to soudruzi taky trochu podcenili. Zjistil jsem taky že ER6N byla prohlášená ve španělsku za nebezpečný výrobek:(převzato)
<i>Španělsko - Motocykl KAWASAKI (650 ccm). Typ/číslo modelu: Model: ER-6N. Vyrobeno v Japonsku. Riziko - Nebezpečí úrazu. U určitých motocyklů jsou kabely vedoucí k zapalování umístěny blízko palivové nádrže a můžou přijít do kontaktu s nosným rámem. V průběhu používání se zapalovací kabely mohou poškodit nebo přeřezat, následně může dojít ke zkratu a výpadku motoru. Tato závada vystavuje jezdce riziku a může způsobit dopravní nehodu. Opatření přijatá ohlašující zemí - Importér vyhlásil svolávací akci. </i>
Jestli ji koupíš tak si to zkontroluj, i když u nových strojů už je to asi v pořádku.
Jinak si myslím, že ER6N je z nových motorek velice dobrá volba. Nedostatky co má lze vyřešit náhradou - například řidítka, možná sedlo.
A ten výfuk dole to je skvělá věc, třeba pod sedadlem je trochu efektnější, ale v letních měsících je z něj cítit horko. Navíc tady bez problémů dáš boční kufry nebo kabele a taky ve městě při jízdě mezi auty je neoznačkuješ výfukem :P

Kawa ER 6 S A

27.8.2007 v 15:11 | Nahoru | #11
lahab:
Caf.Mam ER-6F.Ten padaci ram - netusim - skor nie.Padaky - original radsej nedavat - su nejake vadne a pri pade poskodili cely ram a musel sa menit :( (nastastie nie mne)
Na stojane stoji *yes* - do garaze mam ,ale radsej kupeny paddock stand.Teraz som bol na mojom prvom Kawa zraze u Nas na Dedinkach a bolo super.Stit chrani super - ked sa zan zlozis ide jak strela :) Jedine ze je fakt relativne mala a na tom zraze som si pri tych Versysoch a ZR a KLV pripadal jak keby som dosiel na bycykli :)

Kawa ER 6 S A

28.8.2007 v 10:21 | Nahoru | #12
Díky za info. To že je malá mi právě vyhovuje, jsem takovej trpajzlik, že bych mohl jezdit na minibike a vypadal bych na tom jak na normální motce :D

Kawa ER 6 S A

12.10.2007 v 16:49 | Nahoru | #13
Právě jsem si ji koupil,takže nemám moc zkušeností,ale zatím vše vypadá dobře.Sháním český manuál,nevíš,kde bych ho sehnal?

Kawa ER 6 S A

12.10.2007 v 19:44 | Nahoru | #14
Já ho mám, odkud jsi?

Kawa ER 6 S A

13.10.2007 v 13:16 | Nahoru | #15
Jsem z Fůlneku,to je kousek od Ostravy.
Nemohl bys ten manuál třeba naskenovat a poslat emailem?
Samozřejmě na ceně se domluvíme.

Kawa ER 6 S A

14.10.2007 v 09:31 | Nahoru | #16
Jo skenování bude u mě těžký Koukni do DB moto nebo na kawa.cz, určitě najdeš někoho od Ostravy. Já bych to zvládl jedině nafotit a dovézt, tyhle moderní mašinky jako např. sken mi nic neříkají :/

Kawa ER 6 S A

14.10.2007 v 17:35 | Nahoru | #17
Hledal jsem,ale našel jsem jen na starší modely.nemohl bys to třeba nafotit,dát na CD a poslat?

Kawa ER 6 S A

14.10.2007 v 20:48 | Nahoru | #18
Já kupoval v březnu 2006, není to pro Tebe mos staré?

Kawa ER 6 S A

15.10.2007 v 17:51 | Nahoru | #19
Já ji kupoval sice před měsícem,ale vyrobena je v únoru 2006,takže by to bylo perfektní.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist