globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Olej u mechanismu přivěry
Zdravím, teče mi olej kolem těsnění krytu mechanismu přívěry, to vyřeším že to dám asi na tmel. Teď ten olej tekl ven tak když to přetěsním kam ten olej poteče? Má tady vubec téct nějaký olej? Jak vede hřidel k přívěře tak se to celé hýbe několik milimetru, má to tak být nebo je tam něco vychozené?





Díky za rady.

Olej u mechanismu přivěry

9.3.2017 v 07:02 | Nahoru | #1
Čau, YZ neznám, ale mám zkušenosti z GasGas - vůle na ovládání přívěry musí být, jinak by šla ztuha ovládat a nefungovala by jak má. Prolínající 2T olej je normální stav, jsou tam jen krytá (Z) ložiska bez gufer. Takže bych to vůbec neřešil. Třeba GG má na obou stranách přívěry hadičky na odtok oleje (ekologicky) na zem. U tebe to vypadá, že olej poteče do převodového oleje.

Olej u mechanismu přivěry

9.3.2017 v 10:31 | Nahoru | #2
Z levé strany motoru je hadička od přivěry, ale na pravé straně neni. Jinak dole u mechanismu je gufero takže by to do převodovky téct nemělo.

Olej u mechanismu přivěry

Skvělá odpověď, děkuji! 9.3.2017 v 20:21 | Nahoru | #3
tady na tý straně přívěry by mělo být gufero,takže pokud bude dobré,tak by olej tudy neměl vzlínat.pokud je olej v přívěře a ten tam u 2T je,tak by se měl dostávat ven přepadovou hadičkou na levé straně válce.(aspon takle to je u yz 125).do převodovky by se to dostat nemělo-pokud nemáš vadné gufírko i u přepákování přívěry.navíc toho oleje podle fotky tam zas tolik nemáš,ikdyž -tohle v pořádku není

Olej u mechanismu přivěry

9.3.2017 v 20:44 | Nahoru | #4
Co jsem tak našel na netu tak by to mělo být číslo 5 na obrázku:






Vypada to jako nějaké pouzdro.
Nevypadá to jak gufero, toto má těsnit? Dá se to sehnat někde mimo origo díly z Yamahy? Co vše musím rozdělat abych to vyměnil?

Olej u mechanismu přivěry

10.3.2017 v 11:01 | Nahoru | #5
to je ono a je to gufero.je malý-nebude stát moc.a vyměna záleží na tom,jak si zručnej.pokud jsi šikovnej,tak je to práce na pár minut(pouze vytočíš šroub s podložkou 3+4 a stánhneš z hřídelky mechanizmus přívěry.pak povoliš zajištovací šroubek s podložkou 2+1 a jsi na tom guferu.myslím,že se to dá vydloubnout a opatrně nasadit nový.
samozřejmě lepší by bylo,kdybys měl válec dole a demontovanou přívěru.pak se na to gufírko dostaneš líp...koukal sem na parts depot a to gufero stojí cca 150kč

Olej u mechanismu přivěry

10.3.2017 v 15:08 | Nahoru | #6
Číslo 5 na obrazku stojí 61kč na parts deport, 153kč stojí číslo 6 (gufero do převodovky). Já potřebuju číslo 5 ne?

Olej u mechanismu přivěry

10.3.2017 v 17:52 | Nahoru | #7
co je to za model?

Olej u mechanismu přivěry

11.3.2017 v 13:47 | Nahoru | #8
je to špatný obrázek.ta 5ka vypadá jako gufero,ale je to jen vymezovací podložka a to č.6 je gufero do převodovky.ty potřebuješ gufero na hřídelku výfukové přívěry-to bude na jiném obrázku.zkusím to najít.vydrž

Naposledy editováno 11.03.2017 15:11:46

Olej u mechanismu přivěry

11.3.2017 v 14:36 | Nahoru | #9
tak sem to našel:najdi si na parts depot obrázek hlava válce a na něm je č.28 gufero(oil seal) a stojí to 153kč

Olej u mechanismu přivěry

11.3.2017 v 17:13 | Nahoru | #10
Jo super, máš pravdu :) Nevědel bys jestli se da sehnat těsnení č.41 (na stejnem obrazku co jsi říkal ty) za slušnější cenu?

Olej u mechanismu přivěry

11.3.2017 v 18:53 | Nahoru | #11
koukám na to a není to klasický těsnění.je to guma mezi karter a víčko mechanizmu přívěry.tu sem nikde jako druhovýrobu neviděl.asi tě čeká origoš.můžeš zkusit dát inzerát,ale pochybuju,že někdo má takovejhle díl navíc

Olej u mechanismu přivěry

14.3.2017 v 23:02 | Nahoru | #12
Takže jsem to rozdělal, ta 5ka je jen valeček co slouží jako podložka. Je tam male gufero rozměr (8/12/3), které je našrot. Gufero vyměním stojí 20kč, problém je ten že v čem chodí hřídelka je ve válci a je to vymačkané, takže se tam hýbe více než by měla a za chvili rozbije gufero. Aktuálně vyměním gufero a uvidím jak dlouho to vydrží a příště tam dám nějakou vložku at to nedrží jen na guferu.












Díky za pomoc :)

Olej u mechanismu přivěry

16.3.2017 v 15:39 | Nahoru | #13
vložku udělej rovnou, jen budeš muset sundat válec, aby jsi to rozumně vystředil a mohl obrobit.

Olej u mechanismu přivěry

16.3.2017 v 15:55 | Nahoru | #14
Udělal bych to hned, jenže sám na to nemam vybavení, kámoš co mi to může upravit je aktuálně pryč, takže se to udělá potom, rozdělat to jak to mam teď je otázka chvíle, horší bude těsněni pod válcem atd.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Která je lepší Yamaha YZ 250, KTM 250 SX borec638 2 3.1.2024 v 18:01 ja1
Manual Yamaha YZ 250 2t rok 2001 Yamaha YZ 250 radiard 12 24.1.2023 v 20:50 radiard
Prasknutí piest Yamaha yz 250 Yamaha YZ 250 Crmkar 4 6.1.2023 v 20:55 Massakra
Yz250 sx300 Yamaha YZ 250 Neo28 12 5.1.2023 v 15:18 _Michal
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB


TOPlist