globalmoto_duben_nolan





Téma: A2
 
6.1.2017 v 15:11
Zdravím když si udělám řidičák A2 mužů řídit dr-400 sm má 29kw ale ten poměr kw na kg to se počítá z suché hmotnosti nebo pohotovostní ? Díky za rady .

A2

6.1.2017 v 15:38 | Nahoru | #1
Ač to zákon, pokud vím, neuvádí, mělo by se počítat s celkové hmotnosti. Z celkové hmotnosti se vychází také u ŘP sk. B (do 3,5 tuny celkové hmotnosti).

1 reakcí na tento příspěvek A2

6.1.2017 v 18:08 | Nahoru | #2
Když to počítám ( 29.4kw , 146kg ) tak to vychází 0.201369863 zaokrouhluje se to nějak ? Nebo si na DRku nezajezdím ? :D

Louhovan píše: Když to počítám ( 29.4kw , 146kg ) tak to vychází 0.201369863 zaokrouhluje se to nějak ? Nebo si na DRku nezajezdím ? :D



Nic se nezaokrouhluje, ale DR je těžká kráva, to by se mělo do A2 v pohodě vejít. Rozhodující je údaj v TP. Jestli nemáš nikoho, od koho bys to zjistil, můžu se ti zeptat (Já DRko nemám).
Mr.Dreamer> To by bylo super na internetu se uvádí váha u modelu r.v 2008 suchá hmotnost 135 a pohotovostní hmotnost 146 ale třeba je v TP uváděná jiná hmotnost z které se to počítá .

1 reakcí na tento příspěvek A2

7.1.2017 v 20:55 | Nahoru | #5
DR-Z by měla mít celkovou hmotnost někde okolo 300 kg.

(reakce na) A2

7.1.2017 v 21:02 | Nahoru | #6
Číkus> Takže se to počítá z celkové hmotnosti ? ( motorka + benzín + jezdec )

A2

7.1.2017 v 21:13 | Nahoru | #7
No jak jsem psal dříve. Celková hmotnost je uvedena v TP.

1 reakcí na tento příspěvek A2

7.1.2017 v 22:07 | Nahoru | #8
počítá se to z provozní hmotnosti , vizhttps://www.zakonyprolidi.cz/cs/2014-343#cast2
pokud za ty dva roky stihli nějakou novelu , tak se omlouvám za případnou dezinformaci...ale tohle se asi nemění

A2

7.1.2017 v 22:29 | Nahoru | #9
Tak paráda jestli se to počítá z provozní hmotnosti tak to vychází 0.13kw/kg . Na wikipedii jsem našel že provozní hmotnost je pohotovostní hmotnost +75 ( řidič )

(reakce na) A2

8.1.2017 v 17:20 | Nahoru | #10

Louhovan píše: Mr.Dreamer> To by bylo super na internetu se uvádí váha u modelu r.v 2008 suchá hmotnost 135 a pohotovostní hmotnost 146 ale třeba je v TP uváděná jiná hmotnost z které se to počítá .



Tak v TP 146kg provozní hmotnost a 29kW výkon, r.v. 2007, což se pod 0.2 vejde, ale asi to je tak, jak psal podemnou bledemon a je to jen chyba v zápisu, škoda :( .

Naposledy editováno 11.01.2017 10:57:51

(reakce na) A2

11.1.2017 v 10:15 | Nahoru | #11
vikik> dík, tak přece jen nějaký český předpis uvádí jakou hmotnost. Ale je to až v příloze8, cituju:

" Příloha č. 8 k vyhlášce č. 343/2014 Sb.
45. Položka Q - Poměr výkon/hmotnost - max. počet znaků 5, údaj se zaokrouhluje na tři desetinná místa. Jedná se o podíl výkonu k provozní hmotnosti. "

Louhovan> drz-sm má dle výrobce a zdejších majitelů 29,4kw a 146kg provozních (u moto jde o váhu bez řidiče) a kw/kg přesahuješ. Taktéž 144kg drz-s. Navíc v praxi úřady zaokrouhlují do tp na 4místa. Takže jedině sehnat kus co má v tp chybně 29,0kw, nebo risknout kus co nemá poměr kw/kg vyplněn.

A2

12.1.2017 v 23:44 | Nahoru | #12
Teď jsem si vzpomněl, u XTčka od Yamahy psali tuším 35.3kW, nebo něco podobného, takže se také nevešla do skupiny A2, ale pokud jsi se domluvil s dealerem, vystavil ti potvrzení, které říkalo, že ten rozdíl na funkci nemá vliv a může být přepsán, s tím jsi šel na dopravní inspektorát a za 550Kč dostal nový malý a velký techničák s výkonem 35kW. Je možné, že Suzuki udělá to samé, takže bych ji být tebou zkusil napsat, protože pokud bys dostal do papírů těch 29kW (a některé to v papírech skutečně mají), neměl bys problém.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist