1 reakcí na tento příspěvek Ktm 450 exc 2016 a nový model 2017,ovladatelnost.
Problémy jsem žádný neměl, dohromady máš skoro 40mth, jen oleje, filtry, ventilové vůle, kapaliny. Bez náznaku problému.
Jinak jasný rozdíly 2016/2017 - nová je holá, 2016 ti prodaj nastrojenou. Nová je o 5kg lehčí, nemá kick.
1 reakcí na tento příspěvek Ktm 450 exc 2016 a nový model 2017,ovladatelnost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm 450 exc 2016 a nový model 2017,ovladatelnost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm 450 exc 2016 a nový model 2017,ovladatelnost.
Animals21 píše: Můžu Ti dát zkušenost tak max 2008 proti 2017 chvíli jsem jel i 2008 250 2T a pocitově, co do ovládání motorky, tak mi přijde 450 2017 ještě lehčí a obratnější. Ale já jsem mrdal :) 2008 450 je oproti nové opravdu znatelně těžší a neohrabanější. Ale dokud jsem 2017 neměl, tak mi to nepřišlo. Čím lepší jsi, tím ten rozdíl budeš vnímat víc. Pokud umíš hovno jako já, tak ta motorka je sice příjemnější, víc ti dovolí, víc odpustí, je VÍC ZÁBAVNÁ, ale nenahradí to, jestli umíš nebo neumíš
Problémy jsem žádný neměl, dohromady máš skoro 40mth, jen oleje, filtry, ventilové vůle, kapaliny. Bez náznaku problému.
Jinak jasný rozdíly 2016/2017 - nová je holá, 2016 ti prodaj nastrojenou. Nová je o 5kg lehčí, nemá kick.
Takže i obratnejší jak 250 2T,2008, to vypada lakavě A co ty nove tlumiče X plor z pohledu hobika taky ok?
Zbytek asi ukaže čas co po 200MH jestli to bude držet jak předesle modely.
1 reakcí na tento příspěvek Ktm 450 exc 2016 a nový model 2017,ovladatelnost.
ps. jedine 500 aby to dobre tahlo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm 450 exc 2016 a nový model 2017,ovladatelnost.
ladiktm píše: z pohledu hobika je velkou nevyhodou novych nemoznost prejizdet olej , ten se u starych poprve delal nekdy po 200MH
ps. jedine 500 aby to dobre tahlo
co tam chlastáš? v 11 dopoledne??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm 450 exc 2016 a nový model 2017,ovladatelnost.
Nebyla to slivovice ,Lado jak si to myslel ? Jinak nebyl si letos pojezdit s Martinem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm 450 exc 2016 a nový model 2017,ovladatelnost.
Dolph-cz píše: pavelexc> s kým tam jezdíš kolem frýdku?a na jakou stranu?jsi stejný ročník,přemýšlím,jestli se neznáme,ale asi ne.........
moc už kolem komina nejezdim .ted rumunsko a hlavně ukrajina to je enduro raj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm 450 exc 2016 a nový model 2017,ovladatelnost.
pavelexc píše: Takže i obratnejší jak 250 2T,2008, to vypada lakavě A co ty nove tlumiče X plor z pohledu hobika taky ok?
Zbytek asi ukaže čas co po 200MH jestli to bude držet jak předesle modely.
Ono to zas není takový překvapení, protože váha tý 250 2T 2008 je stejná (nebo nižší dokonce?) jako 450 2017 a technika jde furt dopředu :) S těma vidlema ti neřeknu, já to nejsem schopnej zhodnotit. Je ale fakt, že některý výjezdy, co mě dřív rozhazovali, tak tenhle podvozek pobere. Vlastně jsem poprvý pochopil, k čemu je dobrej podvozek
Animals21 píše: Ono to zas není takový překvapení, protože váha tý 250 2T 2008 je stejná (nebo nižší dokonce?) jako 450 2017 a technika jde furt dopředu :) S těma vidlema ti neřeknu, já to nejsem schopnej zhodnotit. Je ale fakt, že některý výjezdy, co mě dřív rozhazovali, tak tenhle podvozek pobere. Vlastně jsem poprvý pochopil, k čemu je dobrej podvozek
Nedavno jsem se svez na 300 2T 2017 a moto nemnelo chybu motor bez vibraci lehkost a ovladatelnost prostě bomba oproti 2016 neskutečny pokrok hlavně chod motoru bez vibrací a jeste víc padla do ruky ,ale přece jen na ofroad v RO a UA mě to víc tahne ke 4T a než 350 tak radeji 450 prostě kroutak ve spodku musí byt
Naposledy editováno 08.11.2016 13:15:33
Zas můžu porovnat jen 2008 a 2017, ale to, co pobere ta stříkačka, to je neskutečný. Rozmotá se to výbušně i z otáček, kdy si je člověk prakticky jistej, že už to dávno musí zdechnout Měl jsem ze začátku pocit, že karbec měl ten první nástup výbušnější, ale není to tak. Stříkačka je prostě líp dávkovatelná a přesně si dáš, kolik potřebuješ. A výbušný je to teda svinsky a přitom tě to nechce vyloženě zabít, jakmile pro to získáš cit. Ale to ty určitě máš, já jsem furt máslo
A k té váze a ovladatelnosti - máme tu takový místečko, taková vybombardovaná díra, kde si to vrkáš z díry do díry (přizvednout přední), malej hopík do další díry a zase mulda ... na 2008 jsi to projel jak tank. Na té nové je to takovej trialek a hrozně si užíváš to spojení s motorkou, v tomhle je ten rozdíl pro mě cejtit nejvíc.
KOUZELNÝ tlačítko, bože, to bych se posral radostí vždycky ze začátku jsme padali fakt hodně, na krátkou nohu, ve výjezdech, že jsme uměli hovno atd. A jak ten karbec uleješ, to ti zkazí celej den 2017 už ani nemá kick. Zatím ozkoušeno nastartování v -2°C "bez sytiče" (zapomněl no ) a v pohodě.
1 reakcí na tento příspěvek Ktm 450 exc 2016 a nový model 2017,ovladatelnost.
Aktuálně mám KTM 350 2016 + akrapovic pro lepší spodek a rozhodně se zpátky na 450 nechystám. Jede to stejně jak moje stará 2011 450. Jezdil jsem v půl dne Ralksu na kamarádově HSQ 450 2016 a to je na mě moc, hrozně to tahá a unavuje. Na to moje hobby ježdění je 350 nejlepší, nejvíc jsem rozdíl pozoroval při celodenním ježdění v Rumunsku - na 450 jsem na konci dne nevládl, na 350 jsem pořád fit - teda, když se zastavuje na občerstvení Pro mě je 350 jasná volba i do budoucna, ta nová je prý ještě o něco silnější.
Vyzkouším příště na vyjížďce, kamarád koupil novou Husky 350, tak to musím zkusit a podělím se o názor.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM 450 exc 2016 repair manual KTM EXC 450 F | xarxes | 7 | 4.5.2024 v 23:42 assassin |
24-30-3-2024 Chorvatsko podval KTM EXC 450 F | Svaca04 | 4 | 23.3.2024 v 10:58 H-D82 |
KTM exc 450 2015 silnice KTM EXC 450, KTM EXC 450 F | Tutor | 12 | 18.3.2024 v 16:44 krokoš |
Smazat prosim KTM EXC 450 | Tutor | 0 | 7.3.2024 v 14:20 Tutor |
Smazat prosim KTM EXC 450, KTM EXC 450 F | Tutor | 0 | 7.3.2024 v 13:59 Tutor |