globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vidle z ostrýho endura na cestovní enduro
17.9.2016 v 12:03
zkoušel tu někdo dávat na cesťáka jiný přední tlumiče ? Zajímá mě jak se to pak chová na silnici a jak se to popere s tou vahou v terénu jestli to má vůbec cenu jestli nestačí jenom tužší pružiny

vidle z ostrýho endura na cestovní enduro

17.9.2016 v 12:11 | Nahoru | #1
a duvod? videl uz jsem takovych prestaveb vic, ale z duvodu, ze majitele chteli jezdit v tezsim terenu... treba tom_elefant ma takhle predelanyho transalpa...
obvykle vidlice z ostry maji vetsi moznosti ladeni atd, takze by se dali upravit i na silnicni jezdeni...otazka je jestli to ma smysl...

vidle z ostrýho endura na cestovní enduro

17.9.2016 v 12:13 | Nahoru | #2
no chtěl bych z KLE udělat trochu většího banhomila a mám to dost měkký a nízký

vidle z ostrýho endura na cestovní enduro

17.9.2016 v 12:24 | Nahoru | #3
Jo, tak to bych v tom prehozeni problem nevidel, nejspis ale bude potreba vymenit pruziny aby to odpovidalo vyssi hmotnosti stroje. Tom tam ma predek z berga..

vidle z ostrýho endura na cestovní enduro

17.9.2016 v 12:33 | Nahoru | #4
Asi to nebude jen o tlumičích a pružinach ale bude potřeba i větši brejle určitě to ma cenu nedavno někde bylo dal celej předel z KTM LC8 snad na transalpa 600 a byla to bomba

vidle z ostrýho endura na cestovní enduro

17.9.2016 v 19:28 | Nahoru | #5
Kamarád má na DR 650 RS komplet předek z KTM, nějaký USD WP z LC4. A je to oproti sérii nebe a dudy

Naposledy editováno 17.09.2016 19:28:20

vidle z ostrýho endura na cestovní enduro

17.9.2016 v 20:28 | Nahoru | #6
musíš vymněnit komplet i s kolem a brzdičem a pak ještě vyřešit aby se to vešlo do kapotáže.

1 reakcí na tento příspěvek vidle z ostrýho endura na cestovní enduro

17.9.2016 v 21:03 | Nahoru | #7
Řekl bych,že KLE bude mít stejný krk jak KLR,když má stejný tlumiče.Takže se můžeš inspirovat u mně,

(reakce na) vidle z ostrýho endura na cestovní enduro

18.9.2016 v 03:10 | Nahoru | #8
Anti> jak šel dopasovat ten zadní tlumič? A předek máš i s brejlema vid, a jak se to chová třeba ve dvou na silnici? Ten štelovací rozsah to pobere?

vidle z ostrýho endura na cestovní enduro

18.9.2016 v 08:00 | Nahoru | #9
Zadek je WP z KTM.Předpokládám že i zadek bude podobně u KLE jak mám já.Jelikož na pravé straně mám airbox,musím dávat tlumič nádobkou nad řetěz.Díky tomu musím odbrousit na rámu matku držící původní tlumič a dát ji na druhou stranu.Šroub přes nádobku nestrčíš tak musí z druhé strany.Pak je potřeba na tlumiči převrtat vrchní oko(o cca 2mm) a dole vložit ideálně pístní čep a tím protáhnout šroub.Ono totiž to WP je uchycené slabými šrouby.Zbytek sedí,
Ten předek je jasný,potřebuješ komplet i s brýlemi a takový abys do rozteče dostal původní kolo,nebo to musíš sehnat i s tím kolem a brzdičem.Pak je potřeba z těch nových brýlí vylisovat osu krku a nechat vytočit novou,která bude délkou a průměrem na ložiska sedět do krku v rámu a zároveň bude sedět v brýlích.Stačí kus duralu a jeden šikovný soustružník.
Co se týče nastavení,je potřeba s k němu "proklikat".Počítej s tím,že předek bude o dost tvrdší.Takže to na drobných nerovnostech poskakuje,ale zase se to nehoupe.Nicméně jsem se nebyl za tu dobu schopen se dokopat k tomu,abych to nastavení doladil testováním.Prostě jsem to tam dal a něco "naklikal" a pak jezdil.Věřím že při pečlivém nastavení se to dá udělat podle představ,rozsah je vcelku velký.

1 reakcí na tento příspěvek vidle z ostrýho endura na cestovní enduro

18.9.2016 v 17:37 | Nahoru | #10
jak bych to tak řekl ? hmm chceš jezdit terén? prodej klepadlo má to motor vivinutej pro gpz 500 to znamená kapota malý kola sposta otáček žádnej krouťák od spoda zato umí letět skoro 200 km/h kle je prototip toho čemu se říká cestovní enduro motor to má na silnici a podvozek schopnej transportovať tě lehčím terénem rychlostí kochajícího turisty pokud chceš tunit klepadlo tak leda k tomo aby líp sedělo na asfaltě a líp brzdilo zbytek sou vyhozený peníze protože natuníš předek okamžitě narazíš na měkej zadek pak zjištíš že to furt taháš přez spojku a nakonec si všimneš že ten krám má 180kg a když ti to spadne dobahna budeš zhánět další dva aby ste to zvedly

(reakce na) vidle z ostrýho endura na cestovní enduro

18.9.2016 v 19:52 | Nahoru | #11
droud> neřikám že nemáš pravdu, má to motor na hovno i podvozek na hovno ale i přes to to tak tragický v terénu není, jasný superenduru ani ostrejm nestíhám ale třeba geso je pořad zamnou v prachu. Může se ti zdát že to musí bejt votrava jezdit s takovou motorkou v bahně ale mě právě baví když toho má plný kecky motorka i já, a se zvedáním opravdu problém nemám, teda když to neni 10x za hodinu. Mě by jenom prostě stačilo aby to bylo o něco tužší a vyšší, Jinak právě moc dvouválcu pod 200 s 21" ve předu není.

1 reakcí na tento příspěvek vidle z ostrýho endura na cestovní enduro

18.9.2016 v 20:10 | Nahoru | #12
Kdybych se někdy vykašlal na KLR,tak bych s největší pravděpodobností přešel na KLE...

(reakce na) vidle z ostrýho endura na cestovní enduro

18.9.2016 v 20:20 | Nahoru | #13
Anti> tak si to čenčnem :D

vidle z ostrýho endura na cestovní enduro

18.9.2016 v 21:22 | Nahoru | #14
Já jsem "krouťákový typ",ale občas mě už ten třepací projev sere.Někdy je to na závadu.A ty dvouválcové pětistovky mají takový pro mě příjemný průběh.Ale ten spodek mi časem chyběl...

vidle z ostrýho endura na cestovní enduro

20.9.2016 v 14:59 | Nahoru | #15
no ale pokud si to teda nenecháš vymluvit a na dále budeš chtít klepadlo trápit v terénu tak problém předních vidlí není jen to že jsou měkký jsou i docela tenký takže bych se bál aby si je neměl zanedlouho podkoplý takže to znamená ne jen kluzáky ale komplet vidle z něčeho něco jinýho vč brejlí asi bych se podíval po zbytku nějakýho ostrýho endura pokud alspon trochu sedí rozměr krku dá se to dobastlit .zadek zvedneš snadno převinutím na tvrdší pružinu poř přeplíst na 18"kolo a dát delší řetěz aby se tam vešlo ale počítej s tím že pokud uměrně nezvedneš předek změníš geošku motorky a začne být malinko nestabilní (osobní zkušenost mám převinutej zadek na cestování ve dvou a když chi jet sám chce jí to shodit dolů ) a v neposlední řadě bych zkusil docela nenáročnou finančně nenáročnou upravu a hodil na sekundár tak o zub až dva menší kolečko a rozhodně bych přehodil stupačky za nějaký zubatý
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 FormanCZE 2 15.4.2024 v 14:00 Medved
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 martucha 11 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 berry78 71 5.12.2023 v 19:25 autocross
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 Balda125 7 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf
Pružina centrálu Kawasaki KLE 500 lacerta82 7 11.10.2023 v 10:33 Radek2107


TOPlist