globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Manuál na SuzukiTL1000S.
11.2.2008 v 18:33
Ahoj nemáte prosím český manuál na TELISKO?MOOOOOOOOOOCdík.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Manuál na SuzukiTL1000S.

11.2.2008 v 21:28 | Nahoru | #1
Čau česky manuál neseženeš je jen rusky nebo anglicky, já mam anglicky na cedlu staženy s internetu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Manuál na SuzukiTL1000S.

12.2.2008 v 15:38 | Nahoru | #2
mates.tl> Anglickej mám, potřeboval bych nastavení tlumičů,něco jsem z toho vyčetl ale né vše,přesto dík.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Manuál na SuzukiTL1000S.

12.2.2008 v 22:38 | Nahoru | #3

Ajfel>mates.tl> Anglickej mám, potřeboval bych nastavení tlumičů,něco jsem z toho vyčetl ale né vše,přesto dík.



Anglicky neumim ani píp, ale jak to nastavit chápu. Čemu tam nerozumíš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Manuál na SuzukiTL1000S.

14.2.2008 v 22:24 | Nahoru | #4

*nuclearB*>Ajfel>mates.tl> Anglickej mám, potřeboval bych nastavení tlumičů,něco jsem z toho vyčetl ale né vše,přesto dík.

Anglicky neumim ani píp, ale jak to nastavit chápu. Čemu tam nerozumíš?



čau mam podobný ne snad problem ale dotaz na zadním tlumiči štelovací šrouby,jedním utlum a druhým tvrdost? a jak čím víc dotahuju tím tvrdší? či obráceně?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Manuál na SuzukiTL1000S.

15.2.2008 v 16:04 | Nahoru | #5
*nuclearB*> Tak už jsem to s pomocí kamoša překousal.Jen nevím jestli mi to standartní nastavení bude při mých 105 kilech vyhovovat.

pota-mám pocit že při povolování tlumič tvrdne.

(reakce na) Manuál na SuzukiTL1000S.

16.2.2008 v 14:03 | Nahoru | #6

pota>*nuclearB*>Ajfel>mates.tl> Anglickej mám, potřeboval bych nastavení tlumičů,něco jsem z toho vyčetl ale né vše,přesto dík.

Anglicky neumim ani píp, ale jak to nastavit chápu. Čemu tam nerozumíš

čau mam podobný ne snad problem ale dotaz na zadním tlumiči štelovací šrouby,jedním utlum a druhým tvrdost? a jak čím víc dotahuju tím tvrdší? či obráceně?



je tam S a H ....S je soft a H hard , ale jaké hodnoty má mít Rko nevím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Manuál na SuzukiTL1000S.

16.2.2008 v 14:06 | Nahoru | #7
Ajfel> já myslím že jo. Já mám 90kg a trošku jsem to TLko změkčil na ty naše polňačky.
Ale jináč , čím více utahuješ, tak tím by to mělo být tvrdší.

(reakce na) Manuál na SuzukiTL1000S.

16.2.2008 v 14:19 | Nahoru | #8

*nuclearB*>Ajfel> já myslím že jo. Já mám 90kg a trošku jsem to TLko změkčil na ty naše polňačky.
Ale jináč , čím více utahuješ, tak tím by to mělo být tvrdší.


ok dík prubnu to....

2 reakcí na tento příspěvek Manuál na SuzukiTL1000S.

17.2.2008 v 15:17 | Nahoru | #9
BTW: zaklad nastaveni je predpeti pruziny... nastavuje se na SAG cca kolem deseti procent zdvihu... kdyz to chodi moc do zdvihu, nebo naopak malo je potreba dat jinou pruzinu, tlumicem se to nedohoni... nasledne se nastavuje tlumic a to utlum pri kompresi(stlaceni) a utlum pri odskoku (rebound) to uz je ale na delsi povidani... zacal bych na standartnim nastaveni.. pokud o tom clovek nema paru, tocenim sroubkama to spis pokazi...

dalsi vec je najit nejake doporucene nastaveni na netu...

ja se zadnim tlumicem moc zkusenosti nemam, mam tam jinej...

(reakce na) Manuál na SuzukiTL1000S.

17.2.2008 v 17:40 | Nahoru | #10
assassin> Já to včera nastavil podle manuálu tak uvidím,teď řeším jaký desky na předek.

1 reakcí na tento příspěvek Manuál na SuzukiTL1000S.

17.2.2008 v 20:48 | Nahoru | #11
Ajfel: bohuzel s tim ti opet neporadim... ja mam ve predu 6ti pistove nissiny:) jezdil sem goldfreny, jako levnou variantu... ale prijde mi ze dost zerou kotouce... proti origo nissinum...

zkus prohledat historii, ale tusim ze SBS vetsinou lidem sedly...
je mi jasny ze u origo brzdicu ti asi pujde o brzdny ucinek, oni moc nebrzdi, me totiz slo jen o co nejlevnejsi "hmotu" protoze mi to ubrzdi i plechem bez obolzeni:) ale mam ted KO kotouce, takze budu resit novy a pak asi koupim radsi nejake "drazsi desky" ikdyz je to jen pro pocit, protoze logicky cim vic desky brzdi, tim vic zerou kotouce....

(reakce na) Manuál na SuzukiTL1000S.

17.2.2008 v 21:08 | Nahoru | #12
assassin> to je fakt, že ty origo brzdy na TL jsou tragedie , ale mě se zase ty GoldFreny osvědčili, co se týče brzdného účinku, nejlépe. Jinak jsem zkoušel SBS a Vesrahy....to bylo asi tak na stejný úrovni.
Momentálně mám na GSXR objednané Nissiny, tak se uvidí.

Manuál na SuzukiTL1000S.

17.2.2008 v 22:23 | Nahoru | #13
nuclear: neva, me to moje zatim, tuk tuk, drzi... jestli to nebude tim ze moc nejezdim:)

(reakce na) Manuál na SuzukiTL1000S.

18.2.2008 v 16:29 | Nahoru | #14
assassin> 4us co je to SAG(jsem asi tupej)dík

1 reakcí na tento příspěvek Manuál na SuzukiTL1000S.

18.2.2008 v 16:35 | Nahoru | #15
tl996: v podstate to o kolik vleze odpruzeni do zdvihu kdyz si na to sednes.... vlastne jsou dva typy... to o kolik vleze do zdvihu pod vahou moto... a pak o kolik vahou ridice...

(reakce na) Manuál na SuzukiTL1000S.

18.2.2008 v 19:00 | Nahoru | #16

assassin>tl996: v podstate to o kolik vleze odpruzeni do zdvihu kdyz si na to sednes.... vlastne jsou dva typy... to o kolik vleze do zdvihu pod vahou moto... a pak o kolik vahou ridice...



Já bych jim s tímhle hlavy nepletl.... Pokud mají origo podvozky a správnou kapalinu ve vidlích, tak bych to nastavil podle manualu. Já to takhle honil rok a nakonec to nejlepší bylo podle předepsaných hodnot. Jak to TeLe moc přitvrdíš, tak toho máš pak v zatáčce s nerovným povrchem plný hrabky.

Manuál na SuzukiTL1000S.

18.2.2008 v 23:19 | Nahoru | #17
To že telata nebrzdijou to je teda fakt,proto jsem tam teď hodil pancíře tak su zvědavej,teď ty desky, zas se mi nechce dávat dvojku za desky.

Manuál na SuzukiTL1000S.

19.2.2008 v 08:52 | Nahoru | #18
nuclear: ja ho mam plny pracky furt:) ale to me na nem bavi, kdyz jsem mel to co mas ted ty tak sem byl nejak az moc rychlej a asi bych se rozmazl, to jelo proti TL samo:) ikdyz teda brzdy taky nic mnoho:)

Manuál na SuzukiTL1000S.

19.2.2008 v 08:54 | Nahoru | #19
ajfel: no ono desky je to jediny co donuti tele trochu brzdit...(s tima hadicema) ... pak uz jen vymena trmenu.... TLR jsou lepsi... ale furt to neni ala moderni stroje jako R1.....

1 reakcí na tento příspěvek Manuál na SuzukiTL1000S.

4.3.2008 v 17:23 | Nahoru | #20
chtěl bych se zeptat jestli nevíte proč mam na tlr dlouhý chod brzdové páčky na předku už jsem měnil kapalinu,odvzdušněné je to taky dobře jde na tvrdo ale až tak pomalu v půlce desky jsou taky dobré,připadá mi to jak kdyby když se vrací tak vzniká podtlak v soustavě a tahá to zpátky pístky na třmenech nebo něco-nevím. Dík za rady

(reakce na) Manuál na SuzukiTL1000S.

4.3.2008 v 21:05 | Nahoru | #21

weber>chtěl bych se zeptat jestli nevíte proč mam na tlr dlouhý chod brzdové páčky na předku už jsem měnil kapalinu,odvzdušněné je to taky dobře jde na tvrdo ale až tak pomalu v půlce desky jsou taky dobré,připadá mi to jak kdyby když se vrací tak vzniká podtlak v soustavě a tahá to zpátky pístky na třmenech nebo něco-nevím. Dík za rady



čau bych to neřešil, mam tam pancíře a dělá mi to uplně stejně,taky mněnil kapalinu.beze zmněny...brzdí to tak to asi nebudu řešit.Možná by pomohlo vymněnit gumky v pístku páčky ale to je jen má teorie.

Manuál na SuzukiTL1000S.

5.3.2008 v 09:31 | Nahoru | #22
weber: myslim ze s tim nic neudelas, muze to delat i trochu zvlnenej kotouc, ze rozhazuje desky moc daleko a musi urazit moc velkou drahu aby k nemu dolezly. kdyz to zvednes a zatocis si kolem tak to uvidis...

BTW: pri vraceni paky tam opravdu chvili podtlak je aby se o kousek desky vraceli sami... az apk ke konci chodu paky se otevre privod brzdovky z rezervoaru... pokud mas dobre odvzdusneno atd. tak s tim nic neudelas, max dat pumpu s vetsim pistkem, ale zase budes mackat vetsi silou...

Manuál na SuzukiTL1000S.

5.3.2008 v 09:32 | Nahoru | #23
weber: ale mam to to same, protoze mam origo pumpu na 6ti pistovejch trmenech... ale na motorce jsem stejne zvyklej brzdit 3ma prstama.. celkem zvlastni protoze na kole mi vadi brzdit vic nez jednim prstem...

Manuál na SuzukiTL1000S.

1.4.2008 v 11:38 | Nahoru | #24
assassin> No tak se s tím budu muset smířit ,taky jsem myslel že by mohly být zvlněné kotouče,ale to by přestalo dělat po pár promáčknutí brzdy na místě ,že by se vůle vymezila a hotovo, ale ono nic .Taky by možná bylo řešení nacpat nějakou podložku mezi páčku a pístek.

Manuál na SuzukiTL1000S.

1.4.2008 v 13:49 | Nahoru | #25
weber: jo tak pokud se ti chod nezkrati po "namackani" tak to tim neni... u me se zkrati:) ja mam kotouce zvlneny...packa brzde jde nastavit - tim koleckem... stacilo by ucpat tu dirku v tom bubinku... ale zase budes mit packu daleko ...jestli mas kratke prsty tak to nepujde...

a pak je reseni dat jinou pumpu...

Manuál na SuzukiTL1000S.

1.4.2008 v 16:28 | Nahoru | #26
Měl jsem ten samej problém s přední brzdou na TL-R. Pak kámoše napadlo kouknout na pístky v brzdičích. Byli zatuhlé,každej si lezl jak chtěl,některé skoro vůbec. Tak se rozebralo,vyčistilo,namazalo a brzdím jedním prstem
A to nemám nic neolítaného,ale rok 99 a 75tis km

Manuál na SuzukiTL1000S.

2.4.2008 v 11:18 | Nahoru | #27
v-twin> No to by mohlo být ono hned se na to o víkendu kouknu a uvidíme k čemu se dopátrám.

Manuál na SuzukiTL1000S.

5.4.2008 v 18:26 | Nahoru | #28
Tak třmeny jsem rozebral vyčistil namazal jak psal V TWIN a všecko chodí tak jak má brzdím taky jedním prstem.

Manuál na SuzukiTL1000S.

6.4.2008 v 06:15 | Nahoru | #29
Jsem rád,že rada pomohla TL kům ZDAR

Manuál na SuzukiTL1000S.

8.4.2008 v 10:06 | Nahoru | #30
v-twin> čau když jsi vyndaval pístky tak jsi musel třmen rozpulit že? jsem se ktomu odhodlal taky ale mam trach aby to pak neteklo,dával ji nové gumky ne?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S pavevyskocil 14 22.7.2023 v 12:01 Martin74
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S Martin74 14 1.5.2023 v 15:58 assassin
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R dewwil 39 15.4.2023 v 19:21 dewwil


TOPlist