globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Konečně vím
 
29.4.2016 v 23:03
Konečně vím, co se skrývá za pojmem opravdový motorkář.
Minuta14:30 videa.


Konečně vím

30.4.2016 v 00:53 | Nahoru | #1

Konečně vím

30.4.2016 v 00:55 | Nahoru | #2
Lepší je ta baba v palčákách jak brousí ráfky

Naposledy editováno 30.04.2016 00:55:50

1 reakcí na tento příspěvek Konečně vím

30.4.2016 v 06:25 | Nahoru | #3
Tak nejak na me pusobi film z jedne poloviny jako propagandisticky snimek komunisticke garnitury. Z druhe poloviny jako snimek jednoho poblazneneho (zamilovaneho) francouze, ktery neni schopen odlisit realitu od fikce a proto se vydal do Ruska se pokochat tamni spolecnosti.
Ty kecy jak ta motorka byla vyrobena "v potu lidi, kteri ji pomoci svych zkusenosti slozili...", o muj boze, to bych mohl natocit podobny snimek o mem tycovem mixeru z Guanzhou.
A pravi motorkari? Muzeme nakonec rozvinout letitou debatu o tom jake vsechny nevyhody motorek a auta spojuje sajdkara.
14:30 z nouze ctnost. Jinymi slovy - tady v te prdeli sveta neni co delat. Vezmeme si radsi vodku, a jedeme zachlastat k jezeru. Obcas tam chytime i rybu.
20:00 Uraly tady nemame moc radi. Da hodne prace je udrzet v chodu. Nestaci jen dolevat olej. Podivejte sa tuhle soucastku - je spatne namontovana a proto to neradi.
Cele mesto je protkano opravnami motorek Ural....

Dal jsem to uz nevydrzel. Ten snimek je z velke casti pravda naruby

Naposledy editováno 30.04.2016 06:27:34

Konečně vím

30.4.2016 v 08:41 | Nahoru | #4
Ještě, že mně tam do té země zakázali vstoupit a za trest jsem mohl jen na západ.

(reakce na) Konečně vím

30.4.2016 v 08:58 | Nahoru | #5

seikos píše: Tak nejak na me pusobi film z jedne poloviny jako propagandisticky snimek komunisticke garnitury. Z druhe poloviny jako snimek jednoho poblazneneho (zamilovaneho) francouze, ktery neni schopen odlisit realitu od fikce a proto se vydal do Ruska se pokochat tamni spolecnosti.
Ty kecy jak ta motorka byla vyrobena "v potu lidi, kteri ji pomoci svych zkusenosti slozili...", o muj boze, to bych mohl natocit podobny snimek o mem tycovem mixeru z Guanzhou.
A pravi motorkari? Muzeme nakonec rozvinout letitou debatu o tom jake vsechny nevyhody motorek a auta spojuje sajdkara.
14:30 z nouze ctnost. Jinymi slovy - tady v te prdeli sveta neni co delat. Vezmeme si radsi vodku, a jedeme zachlastat k jezeru. Obcas tam chytime i rybu.
20:00 Uraly tady nemame moc radi. Da hodne prace je udrzet v chodu. Nestaci jen dolevat olej. Podivejte sa tuhle soucastku - je spatne namontovana a proto to neradi.
Cele mesto je protkano opravnami motorek Ural....

Dal jsem to uz nevydrzel. Ten snimek je z velke casti pravda naruby



Nevidím na tomto videu nic , proč by se nedalo dodívat do konce. Je to z celé části pravda, ani nevím, proč by to měla být pravda naruby. Bylo tam ukázána celá pravda o výrobě těchto motocyklů a i to, co by se dříve ani sdělit nesmělo. Nic není přikrášleno, zkresleno. Holý fakt, jak výroba probíhá v podstatě dodnes. I když oproti roku 2008 jsou jisté změny viditelné. A to hlavně v tom, že ve velké míře se původní sovětské, nyní ruské díly mění za díly které by měly splňovat současné parametry, tak aby byly tyto motocykly prodejné v Evropě. To znamená jsou montovány komponenty výrobců těch značek, které se ve Evropě prodávají. A na rozdíl od našich značek motocyklů dříve vyráběných se jim to celkem daří. Tady také zaspala značka Dněpr na Ukrajině, která se do Evropy vyvážet nedá. Ale na Ukrajině se vyrábí dál, včetně modernizací.
Samozřejmě, bylo by naivní přesvědčovat kohokoliv o tom, že to jsou stroje vysoce kvalitní, srovnatelné se současnými vyráběnými motocykly. V žádném případě. Doposud je velká slabina kvalita laku. Což je vidět i na procesu při výrobě. Ale na druhou stranu, už není až tak nutné, aby ten kdo chce mít tento motocykl musel být velice zručný mechanik, dokonale znající tyto stroje, neustále něco opravující. Já osobně nepatřím mezi ty, kteří chtějí trávit čas v dílně a potom se někdy projet. Pokud jsem měl Dněpry, tak je pravda, že pravidlo znát motocykl bylo nutné a hodně věcí jsem se musel naučit. Podotýkám nerad. Ale nebylo vyhnutí.
Měl jsem Dněpra s nepoháněnou sajdou, s poháněnou sajdou, Dněpra s motorem BMW a tak můžu porovnávat. Dněpr s motorem BMW R 80(rok 84) bylo to zatím nejlepší z hlediska motoru. Motor 800 ccm, výkon 50 koní. Současný motor Ural 750 s karburátory( nyní se již vyrábí pouze se vstřikováním) má 40 koní.
Na tomto Uralu mám najeto zatím 5 000 km bez nějakého problému. Což se nadá říct o najetých kilometrech na Dněpru. Jistě, 5 000 km není žádné velké číslo. Ale už to vypovídá o tom, že je to již něco jiného.
Další věc je ta, kdo si tento motocykl kupuje. Ne ten, kdo najíždí desetitisíce km za rok. V rámci ČR je asi do 10 lidí, kteří na Uralu nejeli přes 50 000 km.
Myslím, že hodně lidí by si tento motocykl nekoupili, pokud by byla nějaká jiná možnost. Bohužel motocykl s poháněnou sajdou a zpátečkou nikdo nevyrábí. Je dost nadšenců, kteří naroubují sajdu na solidní enduro. Ale v terénu každý motocykl, který je daleko lepší než Ural, s nepoháněnou nikdy tolik neprojede. Vůbec nechci tvrdit, že současné motocykly Ural jsou levné. Nejsou, ale pokud byla poháněná sajda na enduráckém třeba BMW, kde by se asi cena pohybovala ? Nebudu mluvit o tom, kde by zase byla kvalita.

Konečně vím

30.4.2016 v 11:32 | Nahoru | #6
Seikos, trochu nadhled, vždyť je to prča.
Průser je, že nás ruskej bolševik nechtěl v roce 68 pustit, tam byla ještě šance se někam posunout a nebejt dnes druhořadá země v EU.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist