globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda XR 600 záhada
3.12.2015 v 18:49
Zdravím, mám takový problém s Hondou XR 600 R. Je to starší verze s dvojitým karburátorem. Normálně nastartuju na sytič na druhé šlápnutí a jede normálně vyšší otáčky trochu. Jakmile se zahřeje vypnu sytič a jede na volnoběh a sem tam málo kdy vynechá (nestřílí ani do karbecu ani do výfuku). Při prudkém přidání plynu o kousíček to vynechává někde kolem 2500ot. a pak se normálně rozjede a v otáčkách jede normálně a to můžu turovat jak chci. A když uberu plyn necham to spadnout na volnoběh, tak zase kolem 2500ot. když to padá to 2 krát vynechá, tím to skoro chcípne a drží volnoběh a sem tam jednou za 30 otáček vynechá jednou. Když na volnověhu dám rychlost, tak to vynechá a chcípne. Jezdit s tím jde normálně a svíčka je hnědá, akorát při rozjezdu se to zakucká a pak jede v otáčkách nad 2500ot. Karburátor je vyčištěný jak nový. Zabroušené ventily, nastavené, nové těsnění pod hlavou, rozvodový řetěz nový a rozvody nastaveny přesně. Nějaké rady? Myslím, že je to v elektrice. Cívka dává málo napětí a nestačí v nízkých otáčkách někdy dát tolik voltů? Nebo zoxidované dráty? Napadá někoho něco? Díky.

Honda XR 600 záhada

3.12.2015 v 21:00 | Nahoru | #1
no ja bcyh spis rekl ze mas rozjetou bohatost smesi, ale takhle remotely .... tezko rict.

Honda XR 600 záhada

3.12.2015 v 21:51 | Nahoru | #2
Skús vymeniť fajku, daj tam novú, takú aká tam patrí, nič tým nepokazíš. Čítal som tu niekde na fóre, že v tej fajke je odpor a po čase sa to rozhrká, odpor sa zväčší a potom to blbne. Keď vymeníš fajku, daj tam už aj novú sviečku, aká tam má byť. Držím palce.

Honda XR 600 záhada

3.12.2015 v 22:24 | Nahoru | #3
No a jede to dobře až do maximálky?

Honda XR 600 záhada

4.12.2015 v 09:10 | Nahoru | #4
Směs bude v pořádku, svíčka je hezky cihlová barva. Fajfka je originál. Vím že se dělají odporové a měla by mít kolem 4k ohmu, tak to ještě zkusím změřit popřípadě vyměnit. A do maximálky jede v pohodě jen v těch určitých otáčkách to vynechává.

Honda XR 600 záhada

4.12.2015 v 09:48 | Nahoru | #5
u starších xl odcházely budící cívky na altíku, ale to se projevovalo špatným startováním a slabou jiskrou. A pak bych si ještě pujčil jinou jednotku. Ty zlobí i u NX kde se uklepe jedna blbost a už to nemá ten správný kontak. Ale oprava je opruz, jelikož to je zalitý v plastu.

Honda XR 600 záhada

4.12.2015 v 10:06 | Nahoru | #6
tipol by som to na:
1. niekde máš uklepané/utrasené vodiče a pri 2500ot je zrovna taká frekvencia vibrácií, že stráca kontakt. Môže to byť hocikde, cievky, fajfky, kostra.
2. chudobnejšia zmes pri nízkych otáčkach. Pri tvrdom pridaní nestíha s palivom. Máš tam aj akceleračnú pumpičku? Ale zrejme to nebude toto. Pri tvrdom pridaní nestrelí do výfuku?

Honda XR 600 záhada

4.12.2015 v 12:59 | Nahoru | #7
Pokud jdou do pryč budící cívky,nenastartuješ.Na startér nebo startpáku to roztočíš na 300 otáček,na volnoběh točí cca 1200.Z toho logicky plyne že starty by byly špatný nebo vůbec žádný.Já teď řešil kuckání na svým stroji a našel jsem v hlavní trysce nohu z brouka. Podle mě to máš někde přicpaný ve volnoběžným kanálu,nebo špatně nastavený přechod,případně hladinu.

Honda XR 600 záhada

4.12.2015 v 14:44 | Nahoru | #8
Taky bych tipoval funkci svíčky a všeho toho bazmeku okolo toho...

1 reakcí na tento příspěvek Honda XR 600 záhada

4.12.2015 v 19:58 | Nahoru | #9
Tak jste měli pravdu všichni co psali něco o směsi. Zkoušel jsem elektriku a vše vypadalo ok, tak jsem se vrátil ke karburátoru a zkusil to ještě když to bylo teplé se sytičem a jelo to. Nevěděl jsem jestli se dají nastavovat v tom dvojitém karburátoru jehly, tak jsem to rozebral (mají to docela blbě řešené na rozebírání) a zjistil jsem, že to jde. V tom druhém karburátoru byla jehla daná úplně dole (nejmíň benzínu), tak jsem ji dal o zářez výš, trochu pošteloval směs a už to nedělá. Jen nechápu tu svíčku, že měla předtím cihlovou barvu . Tak díky všem za rady.

Honda XR 600 záhada

4.12.2015 v 20:07 | Nahoru | #10
Na barvu svíčky má vliv hlavní tryska a rozmezí otáček půl až třičtvrtě zdvihu šoupátka! Při 2500 ot. je to blíže volnoběhu!

(reakce na) Honda XR 600 záhada

5.12.2015 v 10:38 | Nahoru | #11
danield2> tehlovú farbu môže mať, veď väčšinou dúfam nejazdíš pod 2500ot/min ako na dízlovom náklaďáku, nie? A nad 2500 už preberá prípravu zmesi okruh hlavnej trysky a ihly a ten je, zdá sa, dobrý, problém je vo voľnobežnom okruhu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Při ubrani plynu Honda CBR 125R, Yuki Cross 125, Honda XR 600, Siamot... Blackwhitee 3 8.11.2022 v 10:13 Marcel69
škubání motoru jen na jeden kvalt Honda XR 600 novej 8 21.4.2022 v 23:09 mRKEF
Jakou motorku Suzuki DR 650, Suzuki DR 350, Honda XR 400, Yamaha T... Ales5 19 27.12.2020 v 10:06 Palomoto
Výška na motorku Honda XR 400, Honda XR 600, Honda XR 250R Ales5 23 26.11.2020 v 11:00 Zdenalbenal
vačka Honda XL/ XR 600 Honda XL 600, Honda XR 600 fichtlusius 9 26.9.2020 v 15:29 vladimir1974


TOPlist