globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hayabusa cukani pri zrychlovani
11.11.2015 v 15:08
Ahoj lidi,mám dotaz celou sezonu jsem jezdil s motorkou v pohodě. Ale ke konci sezony se mi stalo že motorka při zrychleni začala cukat . Zvýšila se mi spotřeba a nedokážu z motorky dostat více jak 260......
Udělal jsem svíčky a v servisu dělali synchronizaci karburátoru a motoru....
Předchozí
1 2 3 4
Následující

3 reakcí na tento příspěvek Hayabusa cukani pri zrychlovani

11.11.2015 v 15:11 | Nahoru | #1
jen 260 .. chudák

Hayabusa cukani pri zrychlovani

11.11.2015 v 15:19 | Nahoru | #2
V jakým stavu jsou fajfky na svíčkách? Mě se stalo, že se mi spekla ve fajfce průžinka a občas mi to v točkách nepálilo.

Hayabusa cukani pri zrychlovani

11.11.2015 v 15:47 | Nahoru | #3
No fajky vypadají dobře.... zkoušel jsem svíčky o kostru a hazí všechny.....

Hayabusa cukani pri zrychlovani

11.11.2015 v 16:23 | Nahoru | #4
Když zatřeseš s fajfkama, tak to v žádný nechrastí?

Hayabusa cukani pri zrychlovani

11.11.2015 v 16:33 | Nahoru | #5
Mě to na volnoběh frčelo OK, ale právě při jízdě v otáčkách to nepálilo a spotřeba mi vylítla rapidně nahoru. Když jsem zatřepal s fajfkou, tak uvnitř jedné cosi chrastilo a pak z ní vypadl kousek připečenýho kovu a půlka pružinky. Po výměně fajek a synchronizaci karbeců mi zase vše fungovalo, jak má.

Hayabusa cukani pri zrychlovani

11.11.2015 v 17:11 | Nahoru | #6
Tak to netuším ja jsem snima neklepal.... ale můžu to zkusit....synchronizaci mam hotvou

Hayabusa cukani pri zrychlovani

11.11.2015 v 17:12 | Nahoru | #7
A ještě to začalo strašně moc střílet do výfuku.

Hayabusa cukani pri zrychlovani

11.11.2015 v 17:21 | Nahoru | #8
Jo to střílení mi dělalo taky, bo se ve výfuku hromadí nevypálenej benál, když to nepálí.

Hayabusa cukani pri zrychlovani

11.11.2015 v 17:29 | Nahoru | #9
Dobrá tak já se zkusím podívat na ty indukčky a zkusím snima zaklepat a uvidíme zatím díky za radu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani

11.11.2015 v 19:09 | Nahoru | #10

Warthox píše: jen 260 .. chudák


U motorky co ma jezdit 320 je to malo a znaci to problem a mel by se resit snad, ne? Nechapu co je na tom tak blbeho. Nerekl kde techto rychlosti dosahuje, i kdyz je nam to vsem jasne.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani

11.11.2015 v 21:21 | Nahoru | #11
Behysek> chování motoru v maximálním zápřahu je skvělej ukazatel jeho technickýho stavu nic warthoxoj nevysvětluj je to hlupák....

(reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani

11.11.2015 v 22:22 | Nahoru | #12
gagtoy> Nevím, jestli to brát jako sarkazmus ale za mě ano, pokud motor nedokáže to co by dokázat měl, pustím se do opravy a hledání příčiny. Je jedno, že 300 se běžně jezdit nedá a cestovní rychlost je, teď plácnu páč sem na tom nejel, třeba 150, ale pokud to nedá, něco, co by to dát mělo a je to tím vyhlášené, tak to budu řešit a nebudu se ohlížet na to, že 300 se svezu jednou za uherský rok.

(reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani

12.11.2015 v 00:28 | Nahoru | #13

gagtoy píše: Behysek> chování motoru v maximálním zápřahu je skvělej ukazatel jeho technickýho stavu nic warthoxoj nevysvětluj je to hlupák....



tohle je presne muj nazor, prvni co testuju je maximalka, kdyz je samo prostor.

jinak jeste koukni na vzduchovy filtr, ale to si asi delal kdyz si lezl ke svickam. prip. zkontroluj hladinu oleje (byl tu resen problem u ZX10R ze nejela pres 280 a nakonec to bylo prelitym olejem asi o litr), muze do nej neco tect. jestli to ma kohout s PRI, tak zvol PRI, ale to by zas nebyla vyssi spotreba ... ty fajfky je taky samo dobrej tip.

(reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani

12.11.2015 v 05:51 | Nahoru | #14

Warthox píše: jen 260 .. chudák


Vzhledem k tomu, co by ta motorka měla jet, to znamená, že dává tak 70% výkonu co by měla mít. A to značí dost velkej technickej problém v motoru - jako by netáh jeden válec. A vzhledem k tomu, co popisuje - netáhne, střílí do vejfuku, žere - to fakt vypadá, že jeden z válců nepálí jak by měl.
Většina lidí, ať s fichtlem, nebo busou alespoň občas dá plyn do plnejch - i kdyby na pár chvil - a zákonů dbalej moralista může zajet 8 km za Rozvadov, kde je to i legální...

Hayabusa cukani pri zrychlovani

12.11.2015 v 07:55 | Nahoru | #15
Bubrak : přesně tak, jestli chci opravdu zjistit, v jaký kondici motor mám, top speed je jasným ukazatelem. Pochopitelně na origo převody, nebo nejlépe podle GPS a pokud, jako v tomto případě nechce jet Busa ke třístům, je něco špatně, 260 mi jede i moje VTR, prakticky s polovičním výkonem

Nemesis20: detail, ale přece, na Haye ti určo "karbíky" nikdo neseřídí, žádný nemá

Hayabusa cukani pri zrychlovani

12.11.2015 v 11:47 | Nahoru | #16
...a nezapomel si zaradit 5 a 6tku .
Me busa litala 1-140, 2-200, 3-240, 4-280, 5-305, 6-325km/h.

3 reakcí na tento příspěvek Hayabusa cukani pri zrychlovani

12.11.2015 v 16:40 | Nahoru | #17
To jako s tou maximalkou myslíte vazne? Mně to je úplně burt,kolik mi moto jede max. Pro mne je teda důležitější jak si pojezdim v zatáčkách a tuhle jsem se moc hezky bavil v Rakousku na pěkným úseku v rychlosti 70-80km/h ... A pak na dalnici mi to staci do dvou kil... Takhle jsem spokojen...

(reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani

12.11.2015 v 16:48 | Nahoru | #18
lopata75> To jo, ale jak už psali předemnou, je to indikátor toho, že něco není v pořádku, když motorka nezvládá to co by měla.

(reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani

12.11.2015 v 18:25 | Nahoru | #19
lopata75> Hele začne to tím, že nedá 320 a skončí tím, že to nenastartuješ... Takže asi proto bych to řešil.

(reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani

12.11.2015 v 23:22 | Nahoru | #20
lopata75> zkus si to přečíst znova a popřemejšlet.... chování motoru v maximálním zatížení je skvělej indikátor jeho technickýho stavu....... to s maximálkou myslíme vážně protože motor točí do 4 kvaltu bez (velkýho odporu vzduchu a těžko poznáš rozdíl mezi mám motor 150 nebo 170 koní) až ve velkej rychlosti ze sebe musí dostat maximum a tam zjistíš těchnický problémy viz cukání, motor nemá sílu a podobně....

Hayabusa cukani pri zrychlovani

13.11.2015 v 00:05 | Nahoru | #21
gagtoy: presne tak. bracha kdysi koupil Fireblada 94 a na 1-4 nebylo nic poznat, az na maximalce (245) sem zjistil, ze je skrcenej, na nizsi rychlosti to akcelerovalo proste obstojne. pak se namerilo 100 hp a ze je problem v karburatorech, s jinejma to melo tech 128 nebo kolik to melo mit. ale jezdit do 200 tak na to neprijdeme.

Hayabusa cukani pri zrychlovani

13.11.2015 v 00:08 | Nahoru | #22
Rekl bych ze je to chude - malo paliva - mozna ucpane vstriky (uz jsem na buse resil) tpoval byc na ne - pak to muze byt cerpadlo+filtr co je na nem a pak i regulator tlaku paliva...
Staci vyndat vstrik, ma smerem do railu sitko, pokud bude za bordeleny je to jasny...

(reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani

13.11.2015 v 18:48 | Nahoru | #23

Warthox píše: jen 260 .. chudák



260kmh mi jezdila zx12r na ctverku. Busa to ma stejne tak, takze chapu ze to resi.

Naposledy editováno 13.11.2015 18:58:10

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa cukani pri zrychlovani

13.11.2015 v 20:02 | Nahoru | #24
Diky za dobrý rady zkusím vše co radíte a moc díky... A ty co pořad řeší jak rychle jsem jel... mam od baráku asi 8 kilometru německou dálnici.... takže asi tak.

(reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani

13.11.2015 v 20:35 | Nahoru | #25

Nemesis20 píše: Diky za dobrý rady zkusím vše co radíte a moc díky... A ty co pořad řeší jak rychle jsem jel... mam od baráku asi 8 kilometru německou dálnici.... takže asi tak.


Dyť sem to říkal! Jak by byl svět nudnej, kdyby nebylo moralisrů...

3 reakcí na tento příspěvek Hayabusa cukani pri zrychlovani

14.11.2015 v 08:02 | Nahoru | #26
a kterou hodnotu max. rychlosti berete za realnou? Údajům v českým TP vůbec nevěřím... Novináři a udaje na netu se rozchazi a v tech.parametrech tu na netu napíší klidně co chtějí. A potom si myslim, že papírové údaje jsou spíše teoretické hodnoty téměř laboratorni a realnou rychlost ovlivňuje spousta faktorů a pri zkoušení to bude pokaždé jinak. Údaje tacho bych bral taky spíš informativne.... To že někomu jede starý cbr 280 beru jako výkřiky v mateřské školce

(reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani

14.11.2015 v 09:21 | Nahoru | #27

lopata75 píše: a kterou hodnotu max. rychlosti berete za realnou? Údajům v českým TP vůbec nevěřím... Novináři a udaje na netu se rozchazi a v tech.parametrech tu na netu napíší klidně co chtějí. A potom si myslim, že papírové údaje jsou spíše teoretické hodnoty téměř laboratorni a realnou rychlost ovlivňuje spousta faktorů a pri zkoušení to bude pokaždé jinak. Údaje tacho bych bral taky spíš informativne.... To že někomu jede starý cbr 280 beru jako výkřiky v mateřské školce



V TP mam 295 a jel sem 312, coz pri 6% premerovani celkem odpovida, i vsude na netu je ze moje motka takto jede. Premerovani se da zjistit dle GPS nebo dle radaru na silnici a kolik ma motorka jet se da najit vsude mozne. Busa jede ke 300 dle GPS, takze tacho musi dat ke 320, cili 260 je vyrazny rozdil na to aby bylo jasny ze je nekde problem. Pokud neni problem v tacho apod. (coz je teda ale taky problem). V zime je maximalka nizsi, ale ne o tolik, v -7 sem jel na ZX9R 280 km/h , kolem 0 v chumelenici 296 na ZX10R (vse tacho). A samozrejme zalezi na celkovem stavu, i treba retezu. Ale maximalka je jednoduchy lehce aplikovatelny indikator celkoveho stavu motoru a par veci okolo.

Stary CBR klidne muze jet 280 v zatacce, kde je mensi polomer zadni gumy v naklonu a premerovani je vyrazne vyssi. Rozhodne ale musi jet na rovine ke 270, 240 znaci problem.

Stejne tak sem kdysi koupil SRADa 750 a nejel pres 240 a zral kolem 10 litru, tak sem ho vratil. Ta motorka proste nebyla v poradku a parametry zdaleka neodpovidaly.

Naposledy editováno 14.11.2015 09:22:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani

14.11.2015 v 10:51 | Nahoru | #28

lopata75 píše: a kterou hodnotu max. rychlosti berete za realnou? Údajům v českým TP vůbec nevěřím... Novináři a udaje na netu se rozchazi a v tech.parametrech tu na netu napíší klidně co chtějí. A potom si myslim, že papírové údaje jsou spíše teoretické hodnoty téměř laboratorni a realnou rychlost ovlivňuje spousta faktorů a pri zkoušení to bude pokaždé jinak. Údaje tacho bych bral taky spíš informativne.... To že někomu jede starý cbr 280 beru jako výkřiky v mateřské školce



Ty jsi taky pacient

(reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani

14.11.2015 v 14:16 | Nahoru | #29
lopata75> dik za zpřijemnění soboty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani

14.11.2015 v 19:27 | Nahoru | #30
Danielos> přispěj raději nějakým věcným argumentem...
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist