paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Klepání řidítek XJ 600
12.10.2015 v 16:32
Nazdar,

prosím o radu. O víkendu jsme se byli podívat na XJ 600 r.v. 03 s 50 000 km. Má jen jednu chybu, při puštění řidítek se motorka rozkmitá. Dělá to snad pří všech rychlostech. Já tomu moc nerozumím, ale kámoš zkoušel všelijaký vůle v krku apod, koukal i na rám, nikde žadný svár apod. Gumy má celkem nový. Mohl by to způsobovat zadní horní kufr? Nebo netrpěj na tohle obecně XJčka? Při jízdě nebylo vůbec nic znát.

Díky za rady, Lukáš
1 2 3

4.9.2016 v 12:46 | Nahoru | #61
Delalo mi to taky. Mam tu motorku 8 let a vic nebo min to kopalo do ridtek porad. XJ jsou tim povestny. Nekdy pomuze trochu dotahnout loziska v krku rizeni.
Mne se toho podarilo zbavit vymenou loziska v krku a zadniho tlumice. Zkousel jsem nejdriv nechat zrepasovat original, ale vydrzelo to chvilku. Ted jsem tam dal z kawasaki ER6, kamarad ji mel skoro novou a rozstrelil ji na predek, tak jsem to tam zkusil dat
Chtelo to jeste 1 cm podlozku pod pruzinu a ted to funguje paradne. Ten tlumic je trochu delsi, takze to zadek trochu prizvedlo, ale me to tak vyhovuje. Pri zatizeni je to akorat.
Celkove jsem si s tim zadnim centralem hodne vytrpel a dneska bych asi koupil za devitku treba Hyperpro nebo neco takovyho, protoze to fakt udela divy a je z toho jina motorka

4.9.2016 v 22:07 | Nahoru | #62
taky me to prekvapilo, protoze u zadne moto jsem se s tim nesetkal, na kterych jsem se svezl ...
Resim to taky u svoji xj600n 2003 ... trochu pomohlo utazeni krku ... ale zadna slava ... co tu ctu uz cca 3 mesice, co ji mam ... tak jsou tim proslavene ...
podle me za to muze sklon vidli ... ale mozna se pletu ... beru to tak, ze kdyz to zatizim na predek, tak to dela vic ... kdyz jedem dva, tak to tak moc nedela ... ale sam klidne ve 140 pustim riditka, nedela to a je to krasne klidne ... nedela to asi v cca 100km/h, ale mezi 30-80 je to des ... resim to co moto mam ... cca 3 mesice ... vymenil jsem pneu, zvazoval jsem pretesnit a vymenit olej v prednich tlumicich, ale to mi bylo zamitnuto, pry to tim nebude ... premyslel jsem, ze by to bylo loziskama v prednim kole .... ze se jedno mirne zadrhava .... ale taky mi rekli, ze ne ... ale zkusim to. lozisko stoji cca 100kc ... jsou tam 2 .... tak to asi zkusim ...

zkousel jsem i jinou tvrdost zadniho tlumice a premyslel jsem, jak to snizit, pripadne zvysit, abych zmenil sklon predni vidlice a co by to asi udelalo ...
vedel byc, jak to vyresit v prednich vidlicich, ale to neni mozne, protoze mi predni vidle nikdo nevyrobi ... hodne motorek ma predni kolo upevneno pred vidlici, sice se s takovou moto hur zataci v pomale rychlosti ... no, proste jen premyslim co s tim ...

tato moto v pomale rychlosti do 70km, zataci na kazdou stranu temer sama ... ale diky tomu je asi prave ono kmitani

klidne me bombardujte debilnim nazorem, ale je mi to asi jedno.

Vik

5.9.2016 v 16:00 | Nahoru | #63
Si tam dejte tlumic

Jinak olej ve vidlich bych vymenit doporucoval. Udela to hrozne moc. Nevim jak na kmitani, ale celkove na jizdu to ma vliv obrovskej a pritom to je investice jenom asi 2 hodin casu a 300kc za olej.
Zadni tlumic je taky slabsi strankou XJ a jeho vymenu by clovek taky poznal. Ja se na to chystam uz dva roky, ale porad to oddaluju. Dotahnuti nepomuze. Proste uz nefunguje jak ma. Je takovej nejakej pomalejsi a zvykackovitej nebo jak bych to rekl.
1 2 3
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Označení pneu v TP Yamaha XJ 600 tompok76 5 30.4.2024 v 14:56 tompok76
zatuhlý plyn Yamaha XJ 600 Paja.ml 1 26.3.2024 v 17:13 Destroyer
Serizeni retezu XJ 600 Yamaha XJ 600 Rollinman 24 24.3.2024 v 01:57 tompok76
Můžu odjet po snížení motorky na ni... [1, 2] Yamaha XJ 600 H1d30k 42 21.3.2024 v 15:02 H-D82
XJ600 - jede na 2 válce [1, 2] Yamaha XJ 600 Animals21 52 22.2.2024 v 07:40 Koudy01